Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft: De Presentaties

Nog één dagticket over. De andere twee gingen naar Fyre Fest en de MadMandra Meet.

Dagtickets waren voor de zondag van Sjaakies Coloured Noises en de vrijdag van Live Forever Festival.

En bedankt voor de support voor REBEL Fest!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Dante en Sjakie de Wit
3. Sounds of the Labyrinth (@warriorandweirdo)
6 combi's, 2 dagtickets (20 punten)

Voor de tweede keer nodigt Pan ons uit in zijn magische universum vol met de meest wonderlijke klanken. En er is meer. Ook 3 geweldige curatoren geven hun muzikale geheimen prijs: de Australische psychedelica-geniën King Gizzard & The Lizard Wizard, artrockers Black Country, New Road en Blur-frontman Damon Albarn. Naast dat ze elk 2 unieke sets zullen brengen, brengen ze ook hun favoriete artiesten mee. En dat kon veel mensen overtuigen! Zowel zaterdags als zondags zakt er tevens een dagjesbezoeker af naar dit festival met maar liefst 5 podia.

sotl25.jpg

2. Pentafest (@JK79)
7 combi's, 3 dagtickets (24 punten)

Met 4 podia in het teken van de elementen kon deze organisatie op veel bijval van de ticketaanschaffers rekenen. Waar de vrijdag eruit sprong met de Oasis-combo, stonden er op zaterdag (Dua Lipa) en zondag (The Weeknd) klinkende namen als afsluiters geprogrammeerd. Het is dan ook die zaterdag die de meeste dagjesmensen over de streep konden trekken.

Zaterdag.jpg

1. Rock Blomberghen (@Blommie)
10 combi's, 2 dagtickets (32 punten)

"Rock Blomberghen staat altijd garant voor een mooie line-up," luidde het bij de organisatie. "Deze keer zijn we voor iets kleinere headliners gegaan, maar voor een ongelooflijk sterk programma in de breedte." En dat kunnen we als host van deze Draft enkel maar bevestigen! Met ruime voorsprong kapen ze de winst weg én dus een ijzersterk programma. Ik kan het echt niet beter stellen. Hulde, proficiat, chapeau!

RBBKS.jpg

Bedankt iedereen om mee te doen en tot de volgende Draft! (of ergens anders vroeger al hihi)

Dan zal ik ook maar even mijn tickets uit de doeken doen!

Combitickets voor:
- Ouroborus Open Air -> Wanorix
Wat een druk schema zou ik hier hebben! Stuk voor stuk leuke groepen die ik zou gaan zien!

- Pentafest -> JK79
De headliners alleen al waren helemaal mijn ding! en dan nog zo een sterke undercard.

- Rock Blomberghen -> Blommie
Het boeken in de breedte heeft dus duidelijk gewerkt! Super sterke affiche.

Dagtickets voor:
- Zondag van Fyre -> Dante
- Vrijdag van MadMandraMeeting -> MadMandra27

beide met een zeer tof dagprogramma!

Ik had combitickets voor:
Fyre Festival van Dante
Timpop 2025: De Moeilijke Release van Timmetje
MadMandra Meeting van MadMandra27

En dagtickets voor:
Vrijdag Sunset Riot 2025 van BlackwaterPark
Vrijdag Revolt! van WesleyNoH

Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben dat er zo veel dagtickets voor de vrijdag van sunset riot zijn verkocht. ik had gedacht dat de zondag populairder zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread