Festileaks Draft XIX: Wat gaat 2026 ons brengen?

Waarschijnlijk eentje eronder, maar ben nog even aan het puzzelen welke grootte mijn festival heeft. Kan ook niet uitsluiten dat ze ineens headlined.

Haha zo blij dat ik voor Raye kies in mijn twijfel tussen drie namen :D.
Leuk die reacties daarop :D.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Na het wegvallen van een aantal kleppers van artiesten, waren we dicht bij het boeken van Linkin Park voor zondag, helaas voldeden ze niet aan de voorwaarden om te mogen optreden op het festival. We komen wel met een andere klepper, Zara Larsson zal op 27 augustus op Koerrock spelen, ze is de 2e naam voor donderdag nadat eerder al bekend werd dat The XX zal afsluiten. Geen oude Belg die bij op de affiche komt, wel een jonge Zweedse.
Ze scoorde talrijke solohits zals Lush Life, Ain't My Fault en samenwerkingen zoals This One's for You (met David Guetta) en Symphony (met Clean Bandit).

1764362220646.png
Meer namen volgen binnenkort!
@warriorandweirdo - @Wanorix

Na twee headliners is het tijd om een sub aan te kondigen voor Cabin In The Woods. Ze begon haar carrière als TikTok-hype maar groeide dankzij album 'Addison' en haar bijzonder fijne liveshows in sneltempo uit tot een van de meest veelbelovende popartiesten van het moment: Addison Rae!

Aangekondigd voor Cabin In The Woods 2026:

Vrijdag 19 juni: Addison Rae
Zaterdag 20 juni: TOOL
Zondag 21 juni: Lady Gaga

@Wanorix (x2)

Laatst bewerkt:
Na twee headliners is het tijd om een sub aan te kondigen voor Cabin In The Woods. Ze begon haar carrière als TikTok-hype maar groeide dankzij album 'Addison' en haar bijzonder fijne liveshows in sneltempo uit tot een van de meest veelbelovende popartiesten van het moment: Addison Rae!

@Wanorix (x2)
Deze stond nog niet op de shortlist, maar getwijfeld om ze onverwachts aan te kondigen vorige ronde. Mooie boeking!

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

@Wanorix (x2)
Een nieuwe draft, en ik kan Addison WEER niet kiezen. 😫

Users who are viewing this thread