Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
60 unieke namen is echt wel een uitdaging, des te meer gezien de regels, maar ik vertrouw erop dat het me wel lukt 👍

EDIT: Reeds lijstje met 50’tal namen gemaakt; ik kom er wel 🤭
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: Koekdoos

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
Maar hoeveel worden er gestolen?
Sowieso veel te veel 😂 Heb ook een 20’tal grote namen ertussen staan, dus kan die ook niet allemaal nemen of het is te onrealistisch. Dat vind ik altijd het moeilijkste deel aan de oefening (en moet ik nog wat beter in worden 🤭)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.432
Sowieso veel te veel 😂 Heb ook een 20’tal grote namen ertussen staan, dus kan die ook niet allemaal nemen of het is te onrealistisch. Dat vind ik altijd het moeilijkste deel aan de oefening (en moet ik nog wat beter in worden 🤭)

In mijn huidige setup heb ik plek voor twee bands uit een formaat 013 / 3.000 man per dag (1 dag met drie dacht ik). Als je daar wat aan hebt ter vergelijking. Maar misschien is dat ten opzichte van anderen al wel weinig of juist veel :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.918
6.151

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Om het jubileum van Rock Blomberghen te vieren, organiseren we een extra festival. Verwacht geen gigantisch grote kleppers, maar wel een uniek concept en uiteraard gewoon zeer goede namen. We zijn verheugd om onze eerste naam te mogen aankondigen: Turnstile!
Ze staan bekend als een van de beste, opkomende livebands en dat kan de organisatie enkel beamen. Het definitieve doorbraakalbum Glow On is nu ondertussen al even uit, maar nummers als Black Out en Holiday geraak je niet beu gespeeld. Komt dat zien!

@Lion @warriorandweirdo
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.432
Zo, petje af voor de snelheid die er nu al in zit, zonder het te willen jinxen natuurlijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.918
6.151
53264048890_4543c479fc_h.jpg


BAM! PJ Harvey.

@JK79 > @team-0
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Grappig om te zien dat er meteen grote klappers zijn in de eerste namen bij de mini draft. Turnstile sub RW (omstandigheden), PJ Harvey belangrijke RW en BKS spots (grote zaal Paradiso), Nick Cave (maar was een andere samenstelling qua tour). Geinig (en volgens de regels)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.918
6.151
Grappig om te zien dat er meteen grote klappers zijn in de eerste namen bij de mini draft. Turnstile sub RW (omstandigheden), PJ Harvey belangrijke RW en BKS spots (grote zaal Paradiso), Nick Cave (maar was een andere samenstelling qua tour). Geinig (en volgens de regels)
Turnstile was sub als invaller hè. Cave is uiteindelijk maar een zijproject en Harvey is nu ook weer niet dé grote naam die je denkt dat het is. Jammer genoeg misschien dat ze niet groter is. Maar zo grootte BH/PJ Harvey is toch wel wat je kunt verwachten van de headliners in deze draft, denk ik.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Turnstile was sub als invaller hè. Cave is uiteindelijk maar een zijproject en Harvey is nu ook weer niet dé grote naam die je denkt dat het is. Jammer genoeg misschien dat ze niet groter is. Maar zo grootte BH/PJ Harvey is toch wel wat je kunt verwachten van de headliners in deze draft, denk ik.
Dat is toch precies wat ik zeg XD
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
Vooralsnog niks van mijn lijst moeten schrappen. Zoek het blijkbaar (alweer) in een andere hoek, ook al kan ik nagenoeg al deze picks eveneens erg appreciëren!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken