Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.664
7.424
Nieuwe tussenstand voor Baspop!

Vrijdag
Bruce Dickinson - Blind Guardian
Feuerschwanz
The Darkness

Zaterdag
??? - Halestorm
Gloryhammer - Shinedown - Motionless in White
Alien Weaponry - Blackbriar

Zondag
??? - Airbourne
Beast in Black
Wind Rose - Black Label Society
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Julia%20Holter_10a_PC%C2%A0Camille%20Blake_300dpi.jpg


Julia Holter.

20helado-negro1-videoSixteenByNineJumbo1600.jpg


Helado Negro.

@Oasiss > @warriorandweirdo
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Weer tijd voor twee namen. Opnieuw een mix van hard en zacht, met:

Ichiko Aoba!


&

Anna Von Hausswolff!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Slowdive, Beth Gibbons, Clairo, Maya Hawke en Ichiko Aoba, voor zaterdag 29 juni: Sampha, Clipping., Danielle Ponder, DEADLETTER en Infinity Song en voor zondag 30 juni: Nick Cave & Warren Ellis, Benjamin Clementine, Sharon Van Etten en Anna Von Hausswolff.

@Lion
@theblackmadness
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
4 nieuwe namen voor Blomberghen Metal Meeting!
The HU
De sub voor Opeth is niet de eerste de beste. Ze komen uit Mongolië en mixen traditionele keelklanken met harde gitaren. Zoals ondertussen wel duidelijk is, boekt Blomberghen Metal Meeting graag bijzonderigheden en dat kunnen we ze wel noemen.

Ice Nine Kills
Een van de betere optredens van vorig jaar op Graspop. De zanger was naar eigen zeggen ziek, maar klonk toch zeer indrukwekkend. Metal met het thema horror en dat vertaalt zich ook naar de zeer energieke show op het podium.

Slaughter to Prevail
Voor Ruben ze pikt voor op zijn LS dag, wil ik graag de andere deathcore hype vastleggen. Met een ongelooflijk vocaal bereik zoals in onderstaande video te horen is (zonder mic nog te horen), staat een goed optreden vast.

The Vintage Caravan
Ijsland weet veel goede metal verder te brengen. Deze mannen spelen een minder extreem genre dan de meeste landgenoten, maar met hun energie op het podium en de uitstekende nummers zijn ze altijd een garantie op een goede show.

More to be announced! (Waaronder nog een aantal ´grote´ namen!)
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.600
karate.jpg

Deze band uit de jaren 90 is onlangs weer bij elkaar gekomen en gaat binnenkort op tour door Europa. Het leek erop dat Nederland in deze tour zou worden overgeslagen, maar nee, ze komen naar Nederland, exclusief op From The Lions Mouth. Het is overigens een erg leuke band, die indie-, jazz- en postrockinvloeden combineert tot een eigen geluid.

Karate

metameta2.jpg

De Braziliaanse band Metá Metá speelt samen met leden van The Ex een nieuwe, hedendaagse soundtrack bij de filmklassieker Limite (1930) op Holland Festival. Dat is ook wel wat voor From The Lions Mouth!

Metá Metá

next: @warriorandweirdo
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
En we gaan gewoon door met ons patroon:

Slow Pulp!


&

Emma Ruth Rundle!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Slowdive, Beth Gibbons, Clairo, Maya Hawke, Emma Ruth Rundle en Ichiko Aoba, voor zaterdag 29 juni: Sampha, Clipping., Danielle Ponder, DEADLETTER, Slow Pulp en Infinity Song en voor zondag 30 juni: Nick Cave & Warren Ellis, Benjamin Clementine, Sharon Van Etten en Anna Von Hausswolff. Meer namen, waaronder nog een co-headliner voor zaterdag, volgen snel.

@Oasiss
@Yannick
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.888
Aan de hand van deze vermoed ik dat @Yannick dan ook gewoon door kan?
Snel, we jassen ff de hele draf er doorheen terwijl @Oasiss weg is :ROFLMAO:

Maar iets serieuzer, hoe lang blijf je iemands beurten overslaan op basis van zo'n bericht? Ik zou het zelf wel netjes vinden om hem even de tijd te geven zijn twee beurten te doen voor we weer door gaan, maar ik sta er wat geduldiger in dan sommige anderen.

Edit: vanaf 16:37 kunnen we sowieso door, lijkt me geen al te groot probleem die kleine 3 uurtjes nu nog even af te wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en JK79

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.600
Snel, we jassen ff de hele draf er doorheen terwijl @Oasiss weg is :ROFLMAO:

Maar iets serieuzer, hoe lang blijf je iemands beurten overslaan op basis van zo'n bericht? Ik zou het zelf wel netjes vinden om hem even de tijd te geven zijn twee beurten te doen voor we weer door gaan, maar ik sta er wat geduldiger in dan sommige anderen.

Edit: vanaf 16:37 kunnen we sowieso door, lijkt me geen al te groot probleem die kleine 3 uurtjes nu nog even af te wachten.
De eerste 6 uur van @Oasiss waren om 08:41 al verstreken, dus volgens de regels mag de rest in principe daarna gewoon door lijkt me.
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.600
Maar daarvoor had hij al gezegd dat ie overgeslagen kon worden. Dus in theorie was hij binnen de tijd
Dat is ook weer zo. De vraag is dus of je 6 uur hebt om een teken van leven te geven, of 6 uur hebt om een act te kiezen?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.664
7.424
Dat is ook weer zo. De vraag is dus of je 6 uur hebt om een teken van leven te geven, of 6 uur hebt om een act te kiezen?

Een act kiezen aldus de regels, maar je beurt skippen is in een abstracte vorm ook een act kiezen. Maarja, we zijn al weer wat verder.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken