Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Nog even een shout-out naar Roda de Holanda. Zowel de zaterdag als de zondag begonnen in The Bizarre met deze vrolijke Samba-groep. Cocktailtje erbij, beetje dansen: de ultieme manier om langzaam wakker te worden en in de festival stemming te komen.
Badhuis van Kruidvat vond ik ook echt goed gedaan trouwens. Twee keer gebruik van gemaakt. Zondag maar overgeslagen wegens een absurde rij. Dan maar wassen met het handje ;)

Wat eten betreft heeft DTRH toch echt ook een heel mooi aanbod!
Vegan Kebab: 9 punten
Roti-roll: 7 punten
Rotdog: 10 punten
Indiase Curry: 9 punten
Lamachun: 7 punten (helaas was de 3/4 van het aanbod bij de Turk uitverkocht, heel jammer)

Het viel mij trouwens op dat ik meer Vlaamse accenten hoorde en ook meer Engels onder de bezoekers dan eerdere jaren. Hebben anderen dat ook gehad?
Ja veel Vlaams gehoord en ontmoet ook!

En ik had zelf 3 britten mee, dus puur anekdotisch kan ik dat ook bevestigen (al waren het zeker niet de enigen die ik hoorde).

Dat juich ik overigens toe (meer britten en belgen en minder NLe groepen zonder interesse!)

++ : Radio Z, IJsland, Johnny Marr, Deki Alem, Sticks & Buiten Westen, DJ Babatr, Naan Roll, Heuvel bij de Hotot, David Byrne, minder mensen, The Mary Wallopers
+ : Roda da Holanda, porto party's, Orkater, Loyle Carner, Little Simz
- : Rijen bij de porto party's, onmogelijk om alles op het programma te zien wat je zou willen
-- : Mind Enterprises, de hoeveelheid slechte DJ's in de Bizarre, geklaag over andere festivalgangers (er is altijd wel ergens ruimte en plek om je wél te vermaken)

Users who are viewing this thread