Om te vieren dat de grootste hitte weg is, vandaag even naar de Groene Heuvels gefietst vanuit Den Bosch. Het is de eerste dtrh voor ons. Nu een beter gevoel bij het terrein. Ook niet onbelangrijk, de routes van en naar het hotel bekeken. Ik ben benieuwd volgende week. We zijn diehard BKS-gangers dus laat me graag verrassen. Blij met 42.000 ipv 50.000 bezoekers.
Oh en nog steeds aan het balen dat SOMELINEZ niet komt. Was voor ons echt zo’n smaakmaker die je niet gauw ziet.
Goed…wij zijn er klaar voor.
Bekijk bijlage 21551
Bekijk bijlage 21552
Bekijk bijlage 21553