Down the Rabbit Hole 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
En ik denk dus geen buitenbad enzo. Maar, wel fijn als een festival als DTRH de mogelijk heeft om wat af te schalen. Hoop dat ze nog genoeg winst maken
 
Je hoeft met Mojo geen medelijden te hebben hoor :P
Zeker mee eens, maar in de markt koester ik wel het feit dat we én BKS én Dtrh gewoon in ons eigen land hebben. Nu dreigde DTRH de laatste jaren steeds minder de alternatieve kant op te gaan qua bezoekers(terwijl de line ups eigenlijk perfect dat publiek zouden moeten aanspreken), maar vind de tendens geen slechte. De nacht lijkt ook meer een leuk extraatje te zijn, net als op BKS.
Allnighters maken doe je maar op Lowlands ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Falladain

Users who are viewing this thread