Down the Rabbit Hole 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Bijna definitieve plan ;-)
Mijn mustsees
Mijn keuze bij clash

Grappig heb ik zondag drie clashes die echt van mn mood en energie level afhangen die dag:
Beirut/ Somelinez
Matt Beringer/Deki Alem

Overmono/Panic Shack


Vrijdag:
NPO>Jacob Alon > Girl Group > Peaches/Florence Road > Son Mieux (met vrienden mee ;-)) > Zwangere Guy/Mind Entreprises > Tomora > Apparat > Little Simz > Two Shell > Avalon Emerson

Zaterdag:
Folk Bitch Trio > All Them Witches/Midnigh Generation> Johnny Marr > Oklou > Baxter Dury > David Byrne > The XX > Rabbit Radio Indie Gloria

Zondag:
De nachtwacht > NAAZ > Harry Mack > Beirut/ Somelinez > Claw Boys Claw > Matt Beringer/Deki Alem >Rival Consoles > Overmono/Panic Shack > volhouden tot maandag ochtend!
 
Wat zijn eigenlijk jullie verwachtingen van de Holding? Wel paar acts die leuk zijn daar, maar afgelopen jaar was het vrij kansloos om een plekje te bemachtigen in dat minietentje. Zal het dit jaar een maatje of twee groter worden?
 
Wat zijn eigenlijk jullie verwachtingen van de Holding? Wel paar acts die leuk zijn daar, maar afgelopen jaar was het vrij kansloos om een plekje te bemachtigen in dat minietentje. Zal het dit jaar een maatje of twee groter worden?
In eerste instantie zou ik volmondig ja zeggen, maar met de tegenvallende kaartverkoop weet je het nooit.
 
Voorpret ja leuk!:

Vrijdag:
Hondenfokker - Jacob Alon - Sticks - Juny Martina (evt) - Mind Enterprises - CMAT - TOMORA - Apparat - Little Simz

Zaterdag:
All Them Witches of Midnight Generation - Sierra Ferrell - Genesis Owusu - TLDP - Oklou - Baxter Dury - David Byrne - Yousuke Yukimatsu - The Xx

Zondag:
Noctar Woode - Harry Mack - Beirut- Charlotte Cardin - IJsland - Deki Alem - Loyle Carner - Overmono - Sticks &
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2
Voorpret ja leuk!:

Vrijdag:
Hondenfokker - Jacob Alon - Sticks - Juny Martina (evt) - Mind Enterprises - CMAT - TOMORA - Apparat - Little Simz

Zaterdag:
All Them Witches of Midnight Generation - Sierra Ferrell - Genesis Owusu - TLDP - Oklou - Baxter Dury - Yousuke Yukimatsu - The Xx

Zondag:
Noctar Woode - Harry Mack - Beirut- Charlotte Cardin - IJsland - Deki Alem - Loyle Carner - Overmono - Sticks &
Mooi, wie weet komen we elkaar dit jaar wel tegen ;-)
Jij slaapt snachts? :giggle:
 
Wat zijn eigenlijk jullie verwachtingen van de Holding? Wel paar acts die leuk zijn daar, maar afgelopen jaar was het vrij kansloos om een plekje te bemachtigen in dat minietentje. Zal het dit jaar een maatje of twee groter worden?
Voor mij was dat vorig jaar eigenlijk geen enkel probleem bij de optredens die ik daar zag.
 
Wat zijn eigenlijk jullie verwachtingen van de Holding? Wel paar acts die leuk zijn daar, maar afgelopen jaar was het vrij kansloos om een plekje te bemachtigen in dat minietentje. Zal het dit jaar een maatje of twee groter worden?
Hij staat op een iets andere plek dan vorig jaar, denk wel dat hij een maatje groter / beter toegankelijk is in vergelijking met vorig jaar.
 

Users who are viewing this thread