Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Verwacht je Dat ze dichter bij het festival nog een flink stuk gaan dalen? Bijvoorbeeld richting de 270/280
Ligt er een beetje aan. Kwestie van vraag en aanbod. Heb het idee dat de vraag voor resell tickets best hoog is dit jaar (lees: veel mensen die wachten op goedkoper kaartje), dus als die op een gegeven moment doorhebben dat de prijs niet gaat zakken zijn die wellicht ook bereid om toch voor meer geld een kaartje te kopen.
Aanbod is ook lager, want nog niet uitverkocht.

Mijn inschatting is dat de week van het festival de prijzen helemaal niet zo heel laag gaan zijn, ik verwacht dat ze volgende week misschien het laagst gaan zijn.

Nog even terugkomend op het eten en de aankleding van het terrein: ik vind die lelijke 'bakstenen' pizzatent echt een smet op het verder schitterende terrein. Kunnen ze nou op die hotspot niet iets mooiers bedenken?

Verder heb ik bij Live Nation even de vraag uitgezet over de speciaalbier-bar. Ik zou het echt heel erg jammer vinden als deze er dit jaar niet is 😥
Ook bijzonder, want volgens mij is dit gezien de drukte big business.

Nog even terugkomend op het eten en de aankleding van het terrein: ik vind die lelijke 'bakstenen' pizzatent echt een smet op het verder schitterende terrein. Kunnen ze nou op die hotspot niet iets mooiers bedenken?

Verder heb ik bij Live Nation even de vraag uitgezet over de speciaalbier-bar. Ik zou het echt heel erg jammer vinden als deze er dit jaar niet is 😥
Kunnen ze dan ook direct een keer fatsoenlijk en spannend speciaalbier bij die bar tappen?

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Ook bijzonder, want volgens mij is dit gezien de drukte big business.
Kan het me niet voorstellen, ging er vanuit dat een van die barren/Drinks op de kaart de speciaalbierbar zou zijn. Maar goed dat je het even na vraagt, dan gaan we hopelijk gerustgesteld op pad

Kunnen ze dan ook direct een keer fatsoenlijk en spannend speciaalbier bij die bar tappen?
Haha, ik word inderdaad ook niet warm van Skuumkoppe of Brand Ipa 🤣. Maar vind het wel altijd een hele fijne plek om even bij te komen en te genieten van iets anders dan normaal pils

Users who are viewing this thread