Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die Concerti heeft te veel fouten. Mis drie bandjes die ik toch echt ga kijken op dtrh. En ik de tijden van BKS kloppen van geen kanten. Ik blijf bij de clashfinder.
Verbaas me eerlijk gezegd over de prijzen van de resale tot nu toe. er staan er 70 op ticketswap en honderden op ticketmaster, en dat terwijl iedereen weet dat het niet uitverkocht is en ik gok ook niet gaat worden. Afijn ik wacht nog even.
Wat betreft het festival, zin in! Voelt een beetje als komkommertijd nu, met enkel nieuws over merkactivaties helaas.
Voor degenen die het interesseert (i know you're out there). Er is een WK voetbal aan de gang tijdens DTRH.
Als NL 1e wordt in de poule en de 1e knockoutpot wint, dan spelen ze de 8e finale op DTRH zaterdag om 19:00 uur. Midden in de drukte van Oklou, Typhoon en Baxter Dury.
Als NL 2e wordt en de 1e knockoutpot wint, dan spelen ze op DTRH zondag om 22:00 uur, tijdens FATM.
Persoonlijk hoop ik op een verliespartijtje in de poulefase