Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Die Concerti heeft te veel fouten. Mis drie bandjes die ik toch echt ga kijken op dtrh. En ik de tijden van BKS kloppen van geen kanten. Ik blijf bij de clashfinder.

2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
Verbaas me eerlijk gezegd over de prijzen van de resale tot nu toe. er staan er 70 op ticketswap en honderden op ticketmaster, en dat terwijl iedereen weet dat het niet uitverkocht is en ik gok ook niet gaat worden. Afijn ik wacht nog even.

Wat betreft het festival, zin in! Voelt een beetje als komkommertijd nu, met enkel nieuws over merkactivaties helaas.

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel
Voor degenen die het interesseert (i know you're out there). Er is een WK voetbal aan de gang tijdens DTRH.

Als NL 1e wordt in de poule en de 1e knockoutpot wint, dan spelen ze de 8e finale op DTRH zaterdag om 19:00 uur. Midden in de drukte van Oklou, Typhoon en Baxter Dury.

Als NL 2e wordt en de 1e knockoutpot wint, dan spelen ze op DTRH zondag om 22:00 uur, tijdens FATM.

Persoonlijk hoop ik op een verliespartijtje in de poulefase 😅

• Winning
Waarderingen: StevieU2
Voor degenen die het interesseert (i know you're out there). Er is een WK voetbal aan de gang tijdens DTRH.

Als NL 1e wordt in de poule en de 1e knockoutpot wint, dan spelen ze de 8e finale op DTRH zaterdag om 19:00 uur. Midden in de drukte van Oklou, Typhoon en Baxter Dury.

Als NL 2e wordt en de 1e knockoutpot wint, dan spelen ze op DTRH zondag om 22:00 uur, tijdens FATM.

En wat is het scenario als ze 3e worden in de poule? Maakt dat nog iets uit? De zoveel beste nummers 3 gaan ook door volgens mij.

Jammer dat ze niet toevallig in dat weekend om 3 of 5 uur ‘s ochtends moeten spelen, dat zou me nou episch lijken na een hele nacht raven op DTRH.

En wat is het scenario als ze 3e worden in de poule? Maakt dat nog iets uit? De zoveel beste nummers 3 gaan ook door volgens mij.
Jammer dat ze niet toevallig in dat weekend om 3 of 5 uur ‘s ochtends moeten spelen, dat zou me nou episch lijken na een hele nacht raven op DTRH.
In dat geval is er een kans dat ze om 3 of 5 uur s nachts spelen. Ligt er alleen aan uit welke poule de beste nummers 3 komen.

Verbaas me eerlijk gezegd over de prijzen van de resale tot nu toe. er staan er 70 op ticketswap en honderden op ticketmaster, en dat terwijl iedereen weet dat het niet uitverkocht is en ik gok ook niet gaat worden. Afijn ik wacht nog even.

Wat betreft het festival, zin in! Voelt een beetje als komkommertijd nu, met enkel nieuws over merkactivaties helaas.

Zeker, op beide platformen staan er redelijk wat kaarten op €350+. Lijkt me sterk dat je je ticket dan kwijtraakt zolang het festival niet uitverkocht is. Ik wacht ook nog even.

Het Nederlands elftal clasht ook met Sticks en de verrassingen die hij meebrengt. In dat geval ga ik sowieso naar Sticks en dan kijk ik het laatste half uur van de wedstrijd. Sticks & co wil ik voor geen goud missen.

Ik ga sowieso naar de muziek, maakt niet uit wanneer het NL elftal speelt. Als ze spelen tijdens het festival, zet dan weer lekker een scherm neer waar die 2 jaar terug ook stond, was voor iedereen goed. Voetbal liefhebbers waren lekker daar samen, muziekliefhebbers bij Michael Kiwanuka.

Alleen tijdens Florence + The Machine overweeg ik wel naar het voetbal te gaan haha

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: NiekBBQ en rambam
Het heeft sowieso invloed op het festival, of je nou voetbal wil kijken (en daardoor acts mist) of dat velden/tenten half leeg zijn. Ik hoop eerlijk gezegd dat dat ons bespaard blijft.

Dat zou dan wel weer heel vet zijn, daar hoef je eigenlijk ook niks voor te missen. Maar het enige nachtelijke scenario is vrijdag 3:00 uur. Die zou je de rest van het weekend wel gaan achtervolgen qua slaapgebrek 😂

Users who are viewing this thread