Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
img_2855-jpeg.16330

Mooi gaatje voor DTRH....
.... En wie is dit?

Zeker. Al kan DTRH hier dus niet meeliften met Werchter.
De vorige keer dat hij er stond is in 2026 acht jaar geleden. Dat is lang genoeg lijkt me. Ik zou het weer fantastisch vinden.

Toegankelijke elektronische headliner en hiphopact als andere headliners en klaar.

Ja, maar ze staan er niet tussen. Lijkt me duidelijk dat 'ie er niet gaat staan dus.
Ja? Je denkt dat Nick naar Europa komt vliegen en dan 6 dagen tussen twee optredens leeg laat? En dan ook specifiek het (goedbetaalde) weekend overslaat?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ja? Je denkt dat Nick naar Europa komt vliegen en dan 6 dagen tussen twee optredens leeg laat? En dan ook specifiek het (goedbetaalde) weekend overslaat?
Die woont gewoon in het VK hé. Zelfde verhaal voor Warren Ellis die al jarenlang in Parijs woont.

Damn, had echt het idee dat hij een paar jaar geleden weer naar Australië was terugverhuisd, geen idee hoe ik daar dan bij kom.
Volgens mij is hij na de dood van zijn zoon een tijdje naar Los Angeles gegaan, maar is hij nu weer terug vanwege het bedrijf van zijn vrouw in het VK.

De screenshot met data die nu rondgaat was sowieso maar 1 van de 3 of 4 slides met tourdata. En daar zal ongetwijfeld nog wel iets in Nederland bijkomen.
Ik denk dat DTRH de grootste kans maakt.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Misschien een stukje coping van mij, maar Cave zit al een tijd nu bij Greenhouse talent. Dat maakt in ieder geval niet per definitie op een Mojo festival staat. Losse show in de buitenlucht zou ik ideaal vinden.

enfin, zit eigenlijk niet echt op Cave te wachten. Hoezo moet die man elk jaar touren? Nu ja, mocht ie op BKS staan dan is dat mooi meegenomen.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en gguuss
Ja, maar ze staan er niet tussen. Lijkt me duidelijk dat 'ie er niet gaat staan dus.
Maar Oya staat er wel tussen. Kan me niet voorstellen dat hij Flow en Way Out West niet doet, of wel? Meestal delen die 3 toch zo goed als de hele lineup.

Users who are viewing this thread