Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja? Je denkt dat Nick naar Europa komt vliegen en dan 6 dagen tussen twee optredens leeg laat? En dan ook specifiek het (goedbetaalde) weekend overslaat?
Ja? Je denkt dat Nick naar Europa komt vliegen en dan 6 dagen tussen twee optredens leeg laat? En dan ook specifiek het (goedbetaalde) weekend overslaat?
Volgens mij is hij na de dood van zijn zoon een tijdje naar Los Angeles gegaan, maar is hij nu weer terug vanwege het bedrijf van zijn vrouw in het VK.
Er staat op een Reddit een uitgebreidere (volledige?) lijst, maar daar staat wel een foutieve datum en bijvoorbeeld geen Nederlandse en Spaanse shows. Aankondiging zal vast snel volgen!
De screenshot met data die nu rondgaat was sowieso maar 1 van de 3 of 4 slides met tourdata. En daar zal ongetwijfeld nog wel iets in Nederland bijkomen.
Ik denk dat DTRH de grootste kans maakt.
Misschien een stukje coping van mij, maar Cave zit al een tijd nu bij Greenhouse talent. Dat maakt in ieder geval niet per definitie op een Mojo festival staat. Losse show in de buitenlucht zou ik ideaal vinden.
Maar Oya staat er wel tussen. Kan me niet voorstellen dat hij Flow en Way Out West niet doet, of wel? Meestal delen die 3 toch zo goed als de hele lineup.