Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kan er 2 aan elkaar vastmaken, werkt perfect, maar ze bestaan ook als tweepersoons. Ze zijn wel prijzig ja. Wij hebben gekozen voor 2x éénpersoon, mocht er 1 kapot gaan dan hoef je niet gelijk 200 euro te betalen voor een nieuwe.
Ik zweer zelf bijvoorbeeld bij tabletten met elektrolyten/zout/ORS erin om de ergste katers te voorkomen. Vooral met warm weer, veel dansen en de nodige alcoholconsumptie is dit echt een redmiddel om nog enigszins gehydrateerd te blijven.
Neem je die ORS dan in voor of na het slapen? Ik heb verder weinig echt vernieuwende tips behalve op het gebied van eten.
Ik neem altijd van die pakjes kinder knijpfruit mee die zijn echt top, lekker fris, bevatten vezels, vocht en suiker. Daarnaast zijn de Bonduelle Lunch Bowl zakken echt top. De This is Food flessen met liquid lunch zijn ook fijn om wat nodige energie binnen te krijgen. Als laatste zijn de Karvan Cevitam Go limonade flesjes echt heel fijn. Neem ze altijd mee t terrein op om bij mn water flesjes te doen (of bier als je zelf gemaakte radler/Kriek bier wilt hebben).
Knijpfruit voor de vezels echt briljant, nooit aan gedacht!
Ik raad ook iedereen aan om magnesium en/of vitamine c 1000mg bruistabletten mee te nemen. Magnesium voor de spieren en vitamine c voor de weerstand. De vitamine c bruistabletten van de trekpleister zijn zo lekker dat je er ook tequila of wodka bij kan gooien Beide helpen ook bij katers. Verder neem ik ook nog elektrolyten zakjes mee van upfront, fruitella aardbei voor de snelle suikers en blikjes tonijn voor de eiwitten.
Mijn go to slaapoordopjes heb ik vorig jaar uit het DTRH 2024 topic getrokken: wassen bolletjes. Echt niks komt daar doorheen, fantastisch.
Beth Gibbons wordt denk ik erg mooi met allemaal huilende mensen om je heen, Greentea Peng vind ik zelf een echt muzikaal talent die veel verschillende genres in haar muziek verwerkt. Wat meer richting Erykah Badu (wat een top half uurtje was dat paar jaar terug!..) Voor mij GP dus
Grappige constatering: ik heb 5 dagen Glasto makkelijk volgehouden met twee powerbanks, terwijl ik afgelopen Lowlands aan die twee te weinig had. Conclusie: als je met zn tweeën naar een festival gaat ben je niet continu mensen aan het zoeken en appen waardoor je minder batterij gebruikt
Op bks had ik een leeg luchtbed toen iig 5x opgepompt en uiteindelijk op Pinkpop na twee keer pompen was die leeg. Maar makkelijk met powerbank weer op te laden.
Verder op BKS van die zakken van die comfort food ontdekt als ontbijt en lunch! Zag dat de hak variant nu bij de AH 1+1 is. Als tussendoortje zijn de vega kaas schnitzels van de Aldi op een bolletje echt het beste ooit.
Ik kan pas op de vrijdag op de camping aankomen, iemand ervaringen mee? We moeten 2 tentjes bij elkaar zetten.
Iemand tips qua aankomst tijd of juist niet qua aankomsttijd? We hebben een park&walk ticket.
P.S. eerste keer dtrh dus wordt een mooie ontdekkingstocht daar!