Down the Rabbit Hole 2025

Festileaks tipt zelf al 10 must-haves voor Down The Rabbit Hole, maar er zit denk ik maar weinig tussen wat de gemiddelde forumbezoeker hier niet al standaard in de paklijst heeft zitten. Wat zijn jullie minder gangbare tips/trucs/hacks?

Ik zweer zelf bijvoorbeeld bij tabletten met elektrolyten/zout/ORS erin om de ergste katers te voorkomen. Vooral met warm weer, veel dansen en de nodige alcoholconsumptie is dit echt een redmiddel om nog enigszins gehydrateerd te blijven. Omdat ik met mijn vriendin in één tent slaap, namen we ook een tweede mini-tentje mee waar we onze tassen/spullen etc in zetten. Neemt nauwelijks extra ruimte in, maar scheelt enorm in het overzicht en de ruimte om bijvoorbeeld om te kleden in de slaaptent.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Om nog even terug te komen over het nieuwe betalingssysteem:
Afgelopen weekend een paar bardiensten meegedraaid tijdens Defqon1.
Daar werkten ze voor het eerst met bracelets (zoals o.a. Tomorrowland).
Bestelling intikken op een mobieltje, bracelet er tegen houden en klaar.
Als extra service eventueel laten zien wat het overgebleven saldo is.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Mojo hier ook nog eens op over stapt. Ik vind het idee van bij elke bestelling mijn pasje weer tevoorschijn halen niet echt jippie.

Festileaks tipt zelf al 10 must-haves voor Down The Rabbit Hole, maar er zit denk ik maar weinig tussen wat de gemiddelde forumbezoeker hier niet al standaard in de paklijst heeft zitten. Wat zijn jullie minder gangbare tips/trucs/hacks?

Ik zweer zelf bijvoorbeeld bij tabletten met elektrolyten/zout/ORS erin om de ergste katers te voorkomen. Vooral met warm weer, veel dansen en de nodige alcoholconsumptie is dit echt een redmiddel om nog enigszins gehydrateerd te blijven. Omdat ik met mijn vriendin in één tent slaap, namen we ook een tweede mini-tentje mee waar we onze tassen/spullen etc in zetten. Neemt nauwelijks extra ruimte in, maar scheelt enorm in het overzicht en de ruimte om bijvoorbeeld om te kleden in de slaaptent.
Neem je die ORS dan in voor of na het slapen? Ik heb verder weinig echt vernieuwende tips behalve op het gebied van eten.

Ik neem altijd van die pakjes kinder knijpfruit mee die zijn echt top, lekker fris, bevatten vezels, vocht en suiker. Daarnaast zijn de Bonduelle Lunch Bowl zakken echt top. De This is Food flessen met liquid lunch zijn ook fijn om wat nodige energie binnen te krijgen. Als laatste zijn de Karvan Cevitam Go limonade flesjes echt heel fijn. Neem ze altijd mee t terrein op om bij mn water flesjes te doen (of bier als je zelf gemaakte radler/Kriek bier wilt hebben).

Neem je die ORS dan in voor of na het slapen? Ik heb verder weinig echt vernieuwende tips behalve op het gebied van eten.

Ik neem altijd van die pakjes kinder knijpfruit mee die zijn echt top, lekker fris, bevatten vezels, vocht en suiker. Daarnaast zijn de Bonduelle Lunch Bowl zakken echt top. De This is Food flessen met liquid lunch zijn ook fijn om wat nodige energie binnen te krijgen. Als laatste zijn de Karvan Cevitam Go limonade flesjes echt heel fijn. Neem ze altijd mee t terrein op om bij mn water flesjes te doen (of bier als je zelf gemaakte radler/Kriek bier wilt hebben).
Doorgaans net voor het slapen, als we nog even bij de tent aan het hangen zijn. Op een warme dag vaak ook nog wel eentje als we even terug bij de tent zijn. Die flessen Yfood neem ik inderdaad ook altijd mee om in ieder geval een redelijke basis aan calorieën en voedingsstoffen te hebben. Dat maakt het ook makkelijker om op het terrein écht te eten wat ik lekker vind, in plaats van dat ik nog moet overwegen of de portie wel voldoende gaat zijn.

Doorgaans net voor het slapen, als we nog even bij de tent aan het hangen zijn. Op een warme dag vaak ook nog wel eentje als we even terug bij de tent zijn. Die flessen Yfood neem ik inderdaad ook altijd mee om in ieder geval een redelijke basis aan calorieën en voedingsstoffen te hebben. Dat maakt het ook makkelijker om op het terrein écht te eten wat ik lekker vind, in plaats van dat ik nog moet overwegen of de portie wel voldoende gaat zijn.
Die beredenering van Yfood heb ik inderdaad precies ook.

Merk ook wel dat ik op zo'n festival dag prima twee keer kan avondeten met de hoeveelheid kcal die ik verbrand.

Vorig jaar kon je ook gratis van die elektrolyten zakjes halen op het terrein bij een of andere activatie. Dat was echt top.

Ja sorry hoor, maar wat zijn dit voor tips? We zijn geen kleuterklas toch? Lijkt meer op wat sluikreclame met de linkjes.

Dat minitentje is trouwens wel een hele goede van je. Welke heb je gekocht?

Die beredenering van Yfood heb ik inderdaad precies ook.

Merk ook wel dat ik op zo'n festival dag prima twee keer kan avondeten met de hoeveelheid kcal die ik verbrand.

Vorig jaar kon je ook gratis van die elektrolyten zakjes halen op het terrein bij een of andere activatie. Dat was echt top.
Die yfood dingen moet je toch gekoeld bewaren? Ik neem nooit de moeite om een koelbox mee te nemen, dus weet niet of yfood dan handig is om mee te slepen?

Ja sorry hoor, maar wat zijn dit voor tips? We zijn geen kleuterklas toch? Lijkt meer op wat sluikreclame met de linkjes.

Hahaha ja echt zo'n influencer-artikel. Een rits open deuren intrappen en dan 37 affiliate links delen.
Deze tent heb ik, of in ieder geval eentje die er heel erg op lijkt. Ik vermoed een ouder model ofzo, want de mijne is groen.

Die yfood dingen moet je toch gekoeld bewaren? Ik neem nooit de moeite om een koelbox mee te nemen, dus weet niet of yfood dan handig is om mee te slepen?
Nee ze staan buiten de koeling in de supermarkt ook! Ze zijn gekoeld wel het lekkerst maar zolang je ze ongeopend laat, gaan ze wel even mee.

Vergeet je bikini én zwembroek niet.

En toch blij dat ik dit gelezen heb anders was ik zonder tent, slaapzak en matje naar dtrh afgereisd.

Wat zijn jullie minder gangbare tips/trucs/hacks?
Enkele van mijn must-haves:
- crocs/tuinklompen: makkelijk instappen als je toch nog even naar de wc gaat + je sokken blijven droog bij dauw/regen!
- waterzak: stay hydrated
- strepsils: om drie hele dagen meezingen te garanderen
- unieke deco / verlichting om je tent makkelijker terug te vinden
- snackbare groente: paprika, komkommer, tomaatjes enz. lekker en gezond!!
- ductape just in case

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ik vroeg me het volgende af:

Aangezien je verse BBQ-pakketten kunt bestellen, zijn er dan ook BBQ’s op het terrein aanwezig? Of moet je zelf een wegwerp-BBQ meenemen?
Als er BBQ’s beschikbaar zijn: waar staan deze precies, en is het daar meestal erg druk of juist redelijk relaxed qua sfeer? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen! :)

Aangezien je verse BBQ-pakketten kunt bestellen, zijn er dan ook BBQ’s op het terrein aanwezig? Of moet je zelf een wegwerp-BBQ meenemen?
Als er BBQ’s beschikbaar zijn: waar staan deze precies, en is het daar meestal erg druk of juist redelijk relaxed qua sfeer? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen! :)
Er waren vorig jaar vaste BBQ's aanwezig op de camping. Hier liep je eigenlijk direct tegenaan als je het de camping op kwam lopen na dat je je polsbandje gekregen had.
Dit jaar is er wel het een en ander veranderd aan de plattegrond, dus het zou zomaar kunnen dat ze nu op een andere plek staan.

ORS ga ik dit jaar ook maar doen. Ga morgen nog een bananenbrood bakken, veel ei erdoorheen, zit ook alles in wat je wilt: vitamines, vezels, proteine, vet, koolhydraten. En nog wat stukjes kinderchocola en mini Reese's voor de jammie.

Overigens ga ik dit jaar ook gewoon Bloody Maries op de camping sjeffen en wat eitjes bakken en luxe broodjes knak maken.
Maar vind het ook zonde om niet ook lekker te eten op het terrein, ja het is duur, maar er zijn ook wel heel veel echt goede foodtrucks!

Vorig jaar was het niet druk, ruim voldoende bbqs om je eten op te leggen

Users who are viewing this thread