Down the Rabbit Hole 2025

Nog even wat extra voorpret, wat zijn de de nummers van de artiesten op je lijstje waar je het meest naar uitkijkt? Voor mij zijn dat o.a:
Love dit.

Massive Attack - Girl I Love You (met Horace Andy aub!!!)
Underworld - Lewis in Pomona
FKA twigs - Girl Feels Good
Marie Davidson - Work It
Objekt - Chicken Garage
Iggy Pop - Gardenia
Model/Actriz - Cinderella
Yseult - BITCH YOU COULD NEVER
Floating Points - Ocotillo
John Talabot - Tragedial

Dat zal inderdaad wel een cancel worden, tenminste; dat zou denk ik het beste zijn. Pff, wat heftig zeg.
Tja, iedereen rouwt anders. Als het voor haar werkt om het leven weer deels op te pakken en daarbij ook op te treden zie ik haar ook wel gewoon komen.

Godver, Glinstal beetje aan het ontdekken en love it! Maar precies tegelijk met Franc Moody waar ik ook veel zin in heb. Ook volledig aan de andere kant van het terrein. Weer een lastige clash :(

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar
09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m
7 juni 281 ts / 247 tm
9 juni 279 ts / 257 tm
12 juni 264 ts / 251 tm
16 juni 252 ts / 242 tm
18 juni 256 ts / 238 (!) tm
Thanks voor deze updates! Wij zijn (met onze groep van 4) nog heel even aan het wachten met het kopen van een kaartje. Het aantal tickets lijkt nog steeds wat toe te nemen, dus ik ben benieuwd of het nog verder zakt. Anderen die nog wachten maar waarschijnlijk wel gaan?

• Leuk
Waarderingen: daily en Josy
Thanks voor deze updates! Wij zijn (met onze groep van 4) nog heel even aan het wachten met het kopen van een kaartje. Het aantal tickets lijkt nog steeds wat toe te nemen, dus ik ben benieuwd of het nog verder zakt. Anderen die nog wachten maar waarschijnlijk wel gaan?
Ja ik wacht nog even.
Vorig jaar 3 tickets week van te voren gekocht voor 210-220.

• Leuk
Waarderingen: rrr
Wat een verdrietig nieuws over S10 zeg. Keek echt uit naar de sidequests die ze zou gaan doen op het terrein, maar familie en rouw boven alles. Mocht ze er om een of andere manier wel bij zijn, dan hoop ik op een hele vette publieksactie om haar een hart onder de riem te steken.

• Geweldig
Waarderingen: Mimi
Het weer lijkt (voorzichtig) een stuk beter te worden dan vorig jaar, en toen was ticketswap ook helemaal leeggekocht. Ik zou dus wel ergens deze week je kans slaan. 50 euro korting is best schappelijk.

• Leuk
Waarderingen: daily

Het weer lijkt (voorzichtig) een stuk beter te worden dan vorig jaar, en toen was ticketswap ook helemaal leeggekocht. Ik zou dus wel ergens deze week je kans slaan. 50 euro korting is best schappelijk.
ik verwacht maandag / dinsdag nog een laatste drop in prijzen en als de weersvoorspelling daarna goed blijft gaan alle kaartjes gewoon nog verkocht worden via swap / tm.

Laatst bewerkt:
Nog even wat extra voorpret, wat zijn de de nummers van de artiesten op je lijstje waar je het meest naar uitkijkt? Voor mij zijn dat o.a:

1. Amyl and the Sniffers: Knifey
2. Beth Gibbons: Tom The Model
3. Wunderhorse: Teal
4. Patti Smith: Redondo Beach
5. Massive Attack: Angel
6. Saint Levant: Wazira
7. Royel Otis: Going Kokomo
8. Ichiko Aoba: Sagu Palm's Song
9. FKA Twigs: Girl Feels Good
10. Gurriers: Des Goblins

Wunderhorse: Midas
Zaho de Sagan: Langage
Amyl and the snifflers: Jerkin'
Massive attack:Teardrop
Gurriers: Nausea
FKA Twigs: Mary Magdalene
Underworld: Born Slippy
Bloc Party: Helicopter
Yseult: Suicide
Judeline: Tu et moi
Hangyouth: geef mij je liefde

Laatst bewerkt:
Love dit.

Massive Attack - Girl I Love You (met Horace Andy aub!!!)
Underworld - Lewis in Pomona
FKA twigs - Girl Feels Good
Marie Davidson - Work It
Objekt - Chicken Garage
Iggy Pop - Gardenia
Model/Actriz - Cinderella
Yseult - BITCH YOU COULD NEVER
Floating Points - Ocotillo
John Talabot - Tragedial
Joey Valence & Brea - Doughboy!!

Inmiddels uitgegroeid tot mijn grootste hypeoptreden sinds Brockhampton op Lowlands.

Verder:
Wunderhorse - The Rope
Interplanatary Criminal - Slowburner
Bloc Party - Luno
JPEPMAFIA - SIN MIEDO
J. Bernard - The Other Man
LSDXOXO - QT
Ngwaka Son Systema - Lakala
Floating Points - Birth4000 (classic)
Nieve Ella - The Things We Say
De enige van slimfit op spotify: Strapped
Glintstal - Acid

• Leuk
Waarderingen: Kaasrasper en BelugaBob

1. Amyl and the Sniffers: Knifey
2. Beth Gibbons: Tom The Model
3. Wunderhorse: Teal
4. Patti Smith: Redondo Beach
5. Massive Attack: Angel
6. Saint Levant: Wazira
7. Royel Otis: Going Kokomo
8. Ichiko Aoba: Sagu Palm's Song
9. FKA Twigs: Girl Feels Good
10. Gurriers: Des Goblins
Tof initiatief.

JPEGMAFFIA - SIN MIEDO
Iggy Pop - Search & Destroy
FKA Twigs - Striptease
Joey Valence & Brae - OK
Model/Actriz - Donkey Show
Massive Attack - Voodoo In My Blood (hopelijk met Young Fathers)
Tems - Love Me Jeje
Geordie Creep - Holy Holy
Wunderhorse - Rain
Bloc Party - Integraal het Silent Alarm album

• Leuk
Waarderingen: Marin
09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m
7 juni 281 ts / 247 tm
9 juni 279 ts / 257 tm
12 juni 264 ts / 251 tm
16 juni 252 ts / 242 tm
18 juni 256 ts / 238 (!) tm
20 juni 252 ts / 242 tm

• Leuk
Waarderingen: businesskees en rrr
Twee jaar geleden met veel spijt Lander & Adriaan gemist (lees: ik had geen idee wie het waren). Dat schijnt nogal een feestje te zijn geweest. Lekker kleinschalig en muziek waar je bij wilt zijn. Wat is dit jaar zo'n naam die je niet wilt missen? Shoot!
Inderdaad zoals genoemd Glintsal in de Bossa Nova.

Ken hem verder niet echt maar had het idee dat Sami Galbi in de Bossa Nova ook wel eens een mooi verborgen feestje kan worden.

Verder verwacht ik ook groot feest aan het begin van het festival bij Kaboutertje Putlucht als ze de nieuwe tent gaan aftrappen.

Ik verwacht dat Bloc Party ook erg leuk wordt trouwens. Beetje stoffig inmiddels misschien, maar vorig jaar hadden The Vaccines een vergelijkbare spot en dat werd echt een heerlijk feestje. Denk dat Bloc Party dit ook wel kan evenaren.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Ik verwacht dat Bloc Party ook erg leuk wordt trouwens. Beetje stoffig inmiddels misschien, maar vorig jaar hadden The Vaccines een vergelijkbare spot en dat werd echt een heerlijk feestje. Denk dat Bloc Party dit ook wel kan evenaren.
Ligt wel heel erg aan de setlist. Silent Alarm? Topfeestje! Iets anders dan Silent Alarm? Zaaddodend saai...

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ik meen mij te herinneren dat ze op DTRH speciaal voor de Silent Alarm tour kwamen, maar nu zie ik het nergens terug..
Het is wel de silent alarm tour, maar op festivals doen spelen ze niet heel silent alarm.

of nouja, het is de 20 years of bloc party tour, maar ze spelen 9 silent alarm nummers in normale shows en 6 op festivals, de rest aangevuld met overige albums.

Users who are viewing this thread