Down the Rabbit Hole 2025

Interessant, waar kijk jij specifiek maar uit?

Als ik breakbeat in de beschrijving zie staan ben ik al weg 😅
Objekt, Kamma, Jyoty, Salute, Slimfit, Vuur, Suze Ijo, John Talabot, Alex Kassian, Twiena en dan ook toch maar IPC zou ik allemaal wel willen zien. Oh en die b2b met I-F wil ik heel graag stuk van meepakken en daarvoor de dag beginnen bij OG Karin. Misschien ook wel stukje van Rozaly

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Kamma, young Marco en slimfit op de zaterdag. Op zondagnacht is de rex volgens mij leuk dit jaar.

Overigens moet ik zeggen dat dtrh in de nacht dit jaar wel heel leftfield heeft gezocht. Ik zie heel veel ukg, raggeaton, dancehall, etc. En als ik sommige dj's opzoek die afsluiten in de rex of de croque madame is het simpel gezegd gewoon vage muziek waar je een liefhebber van kan zijn maar wat moeilijk is om op te dansen. Natuurlijk is het leuk dat er voor iedereen wat is, maar uiteindelijk willen de meeste mensen snachts gewoon uit hun plaat gaan (ik in ieder geval wel). Daarnaast is het zo dat de laatste jaren hardhouse, trance, Italo disco en hardere techno heel populair zijn, maar dat dtrh dat dit jaar een beetje heeft laten liggen.

Als ik nu inluister naar de DJs op vrijdag na djvt (ik ga wss niet naar massive attack) dan hoor ik gewoon heel weinig met vette drops waarop de hele tent aan het springen is. Eerlijk gezegd zie ik op de vrijdagnacht niks wat me echt vet lijkt, terwijl ik toch de mainstream elektronische muziek liefhebber vertegenwoordig. Ik hoorde in een podcast dat de nachtprogrammeur met zwangerschapsverlof was, misschien heeft dat er mee te maken ;).

Overigens vind ik het ook echt gek dat John talabot de grootste techno tent afsluit zondag. Zo weet je in ieder geval zeker dat het festival als een nachtkaars uitgaat.

reacties zijn welkom en tips (vooral voor de vrijdagnacht dus) zijn ook zeker welkom!
Dankjewel voor je meedenken. Het idee had ik al dat de techno er niet helemaal is dit jaar.
Wellicht iets over het hoofd gezien dacht ik.

Andere nog tips wat we niet mogen missen, waar we wel uit ons plaat kunnen gaan??

Ik vond eefje de visser ook erg superrr gaaf afgelopen jaar.

Dag allemaal, heeft iemand nog tips voor het verkopen van kaarten met minimaal verlies?
Ticketswap wordt nu verkocht voor ~253 -> netto = 253*(1 - 0,05 - 0,07 - 0,03) = 253 - 37,95 = 221,05 -> verlies = 299-221,05 = 77,95 per ticket
Ticketmaster wordt nu verkocht voor ~242 -> netto = 242*(1 - 0,05) = 229,9 -> 299-229,9 = 69,10 per ticket

Beiden vrij fors, maar ticketswap lijkt populairder. Denken jullie dat de prijs nog omhoog gaat?

Dag allemaal, heeft iemand nog tips voor het verkopen van kaarten met minimaal verlies?
Ticketswap wordt nu verkocht voor ~253 -> netto = 253*(1 - 0,05 - 0,07 - 0,03) = 253 - 37,95 = 221,05 -> verlies = 299-221,05 = 77,95 per ticket
Ticketmaster wordt nu verkocht voor ~242 -> netto = 242*(1 - 0,05) = 229,9 -> 299-229,9 = 69,10 per ticket

Beiden vrij fors, maar ticketswap lijkt populairder. Denken jullie dat de prijs nog omhoog gaat?
Als het niet extreem kutweer wordt gewoon wachten tot de laatste week. En anders cognitieve dissonantie day je 220 euro verdient ipv 80 verliest.

Wie kan ons helpen.. wat mogen we absoluut niet missen dit jaar?? 😀
Wat valt in lijn met Tom trago, TLM Airlines, DJ heartstring, okto octa etc??? Dus die techno kant.

Dank is groot!! X
De zaterdagnacht in Teddy wordt gewoon wel vet voor jou denk ik. Salute en Young Marco zijn beide lekker. De vrijdag valt me een beetje tegen. Tsepo bevalt me niet echt. Denk dat ik naar Croque madam ga naar LSDXOXO en Young Woman.

De zaterdagnacht in Teddy wordt gewoon wel vet voor jou denk ik. Salute en Young Marco zijn beide lekker. De vrijdag valt me een beetje tegen. Tsepo bevalt me niet echt. Denk dat ik naar Croque madam ga naar LSDXOXO en Young Woman.
Young Marco kan echt heel goed zijn of heel teleurstellend is mijn ervaring van de afgelopen jaren.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Overigens vind ik het ook echt gek dat John talabot de grootste techno tent afsluit zondag. Zo weet je in ieder geval zeker dat het festival als een nachtkaars uitgaat.

reacties zijn welkom en tips (vooral voor de vrijdagnacht dus) zijn ook zeker welkom!
Nu weet ik niet of je John Talabot goed kent en/of wat je voorbeluisterd hebt, maar John Talabot op BKS was een paar jaar geleden in de nacht één groot feest. Het werk dat hij daar draaide was ook totaal anders dan bijvoorbeeld een studioalbum als Depak Ine.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Young Marco kan echt heel goed zijn of heel teleurstellend is mijn ervaring van de afgelopen jaren.
Ik heb hem nog nooit heel goed gezien in ieder geval. En heb m zeker 5 keer oid gezien... Oh en dat -voor mijn gevoel- 5 uur durende What You Say komt mij ook echt de strot uit.

Arcade Heartbeat en Slowburner gaan wel de hitjes van het jaar worden. Arcade Heartbeat op Lentekabinet alleen al 4 keer gehoord. Die gaan zeker op de nachtelijke bingokaart.

Wie kan ons helpen.. wat mogen we absoluut niet missen dit jaar?? 😀
Wat valt in lijn met Tom trago, TLM Airlines, DJ heartstring, okto octa etc??? Dus die techno kant.

Dank is groot!! X
deze dj's draaien volgens mij allemaal wat meer (hard)house, dus als je dat vet vindt zou ik in de nacht tsepo, interplanetary criminal, salute en young marco aanraden. wat betreft de live acts sluiten underworld en floating points hier ook perfect op aan, denk ik :)

in iets anders nieuws.... https://www.nu.nl/muziek/6359703/tweelingbroer-van-zangeres-s10-overleden-na-val-van-gebouw.html
heftig voor S10

lijkt me meer dan logisch dat we haar niet meer gaan zien op DTRH, twee weken na een overlijden van een jong persoon die zo dicht bij je staat lijkt mij zelf veels te kort voor verwerking en rouw, helemaal als iedereen om je heen in feeststemming is. Ik wens haar iig alle sterkte
Dat zal inderdaad wel een cancel worden, tenminste; dat zou denk ik het beste zijn. Pff, wat heftig zeg.

Users who are viewing this thread