Down the Rabbit Hole 2025

Ik heb de Bermuda Air ook nog niet voorbij horen komen, zou die dit jaar weer komen? Dat is die mini open stage naast de poort. Vorig jaar stond o.a. de Lesbische Liga daar met een show en ik weet dat ze er dit jaar weer bij zijn, alleen heb ik ze nog niet zien staan in het blokkenschema.

09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m
7 juni 281 ts / 247 (!) tm
9 juni 279 ts / 257 tm
12 juni 264 ts / 251 tm

Op ts +500 kaarten te koop dus prijs zal vermoedelijk nog wel dalen

Ik heb de Bermuda Air ook nog niet voorbij horen komen, zou die dit jaar weer komen? Dat is die mini open stage naast de poort. Vorig jaar stond o.a. de Lesbische Liga daar met een show en ik weet dat ze er dit jaar weer bij zijn, alleen heb ik ze nog niet zien staan in het blokkenschema.
Ik ben in het kader hiervan ook echt meganieuwsgierig naar de plattegrond!

Vraagje; wanneer is het ongeveer het rustigst bij de bandjes afgifte/eerste keer binnenkomen? Wij dachten rond 14;00 te arriveren op Donderdag :)

Dan nog een vraagje :p; wat is de ervaring met de groepscamping? Hoe snel dat volloopt en of dat uberhaupt een issue is gezien de ligging ten opzichte van andere campingdelen etc.?

Dan nog een vraagje :p; wat is de ervaring met de groepscamping? Hoe snel dat volloopt en of dat uberhaupt een issue is gezien de ligging ten opzichte van andere campingdelen etc.?
Die loopt wat minder snel vol dan de overige campings omdat je er een apart ticket voor nodig hebt. Mensen doen dus minder moeite om extra vroeg te komen om een plekje te bemachtigen, omdat er gewoon een plek voor hen gereserveerd is en ze die krijgen toegewezen bij aankomst. Er is voor zover ik weet dus geen optie om een plek te kiezen daar, je krijgt gewoon de volgende in de rij toegewezen.

Kan iemand aangeven wat de beste strategie is voor een fijne campingplaats dicht bij het water?

Festileaks heeft een plattegrond gedeeld vorige week. Is deze niet betrouwbaar omdat sommigen op de plattegrond wachten?

Bijlagen

• plattegrond-DTRH-24-1536x1536.jpg
    plattegrond-DTRH-24-1536x1536.jpg
    180,2 KB · Weergaven: 50
Kan iemand aangeven wat de beste strategie is voor een fijne campingplaats dicht bij het water?

Festileaks heeft een plattegrond gedeeld vorige week. Is deze niet betrouwbaar omdat sommigen op de plattegrond wachten?
Ik zie nu in de bestandsnaam "24"

Vroeg op het terrein zijn en gokken dat ze de poorten eerder openen. Heel misschien kun je de avond ervoor al het terrein op als je via-via iemand kent. Dan kun je daar wellicht ook je tentje kwijt.

Aan het water zitten vooral vrijwilligers die al eerder een tentje kunnen opzetten. De kans is echt extreem klein dat je daar tussen kan komen. In het bos is wel genoeg plek.

Users who are viewing this thread