Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben echt zo verrast, heb die jongen tijdje terug gezien tijdens zijn eerste optreden(?) en het was echt ONTZETTEND slecht hahaha. Maar hij is wel recalcitrant en gaande op insta/tiktok i guess
Ik ben echt zo verrast, heb die jongen tijdje terug gezien tijdens zijn eerste optreden(?) en het was echt ONTZETTEND slecht hahaha. Maar hij is wel recalcitrant en gaande op insta/tiktok i guess
Die boek je ook niet om zijn goede liveshow inderdaad. De Machine heeft nog een aflevering gemaakt over Cico en Fabiow, waar ze het categoriseerden als cringecore rappers
Wij hebben helaas besloten toch maar niet te gaan. Dus ik heb vier kaarten in de aanbieding. Wil je ze ook wel via TS verkopen maar door de servicekosten probeer ik het liever hier! Gewoon tegen kostprijs uiteraard. Slide in mijn DM als je interesse hebt!
Wij hebben helaas besloten toch maar niet te gaan. Dus ik heb vier kaarten in de aanbieding. Wil je ze ook wel via TS verkopen maar door de servicekosten probeer ik het liever hier! Gewoon tegen kostprijs uiteraard. Slide in mijn DM als je interesse hebt!
Voorlopig nog niet nee. De prijs gaat eerder nog verder zakken dan stijgen denk ik. Alleen bij goede weersvoorspellingen vlak voor het festival heb je misschien nog hoop om ze voor de kostprijs kwijt te kunnen.
Ziet er ook naar uit dat ze het strand weer bij de camping trekken waar ik heel erg blij mee ben. Kun je weer gewoon je zelf meegebrachte drank opdrinken op t strand.