Down the Rabbit Hole 2025

Deze naam kwam ook in me op. Ray Fuego is er al wel met SMIB die dag, dus op zich niet heel gek.

Mijn andere - iets minder reële - optie is een surprise optreden van Tool.
Zou helemaal geweldig zijn.

Maar Kaboutertje gaat t zeker worden!

Ik ben echt zo verrast, heb die jongen tijdje terug gezien tijdens zijn eerste optreden(?) en het was echt ONTZETTEND slecht hahaha. Maar hij is wel recalcitrant en gaande op insta/tiktok i guess
Die boek je ook niet om zijn goede liveshow inderdaad. De Machine heeft nog een aflevering gemaakt over Cico en Fabiow, waar ze het categoriseerden als cringecore rappers

• Leuk
Waarderingen: TonyGalaxy
Ik ben echt zo verrast, heb die jongen tijdje terug gezien tijdens zijn eerste optreden(?) en het was echt ONTZETTEND slecht hahaha. Maar hij is wel recalcitrant en gaande op insta/tiktok i guess
Dit is toch ook meer een parodie neem ik aan? Als parodie vind ik het wel grappig namelijk.

Kaboutertje Putlucht ga ik ook zeker even kijken!

Wij hebben helaas besloten toch maar niet te gaan. Dus ik heb vier kaarten in de aanbieding. Wil je ze ook wel via TS verkopen maar door de servicekosten probeer ik het liever hier! Gewoon tegen kostprijs uiteraard. Slide in mijn DM als je interesse hebt! :)

Wij hebben helaas besloten toch maar niet te gaan. Dus ik heb vier kaarten in de aanbieding. Wil je ze ook wel via TS verkopen maar door de servicekosten probeer ik het liever hier! Gewoon tegen kostprijs uiteraard. Slide in mijn DM als je interesse hebt! :)
Zijn het gewone kaartjes?

Ik ben bang dat je ze niet voor de kostprijs kwijt raakt. Goedkoopste op Ticketmaster is nu 226 euro.

Zijn het gewone kaartjes?

Ik ben bang dat je ze niet voor de kostprijs kwijt raakt. Goedkoopste op Ticketmaster is nu 226 euro.
Voorlopig nog niet nee. De prijs gaat eerder nog verder zakken dan stijgen denk ik. Alleen bij goede weersvoorspellingen vlak voor het festival heb je misschien nog hoop om ze voor de kostprijs kwijt te kunnen.

en er is er nog een: 💒 tussen Fat Dog en Rabbit Radio in de Fuzzy - gokjes? denk zelf S10 dj-set want deze emoji lijkt enorm op haar laatste plaat
Ja lijkt me ook, is een verwijzing naar haar album cover.

Mogelijk een sDonnie & FroknRoll set, aangezien ze dat vaker doen het afgelopen jaar

Donderdag lijkt ook wat meer activiteit te worden. Leuke toevoegingen! Dit werkt natuurlijk vooral als het mooi weer gaat worden.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ziet er ook naar uit dat ze het strand weer bij de camping trekken waar ik heel erg blij mee ben. Kun je weer gewoon je zelf meegebrachte drank opdrinken op t strand.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Ik begin wel echt benieuwd te raken naar hoe het terrein eruit ziet! Lijkt toch wel het een en ander in aangepast te worden dit jaar.

Users who are viewing this thread