Down the Rabbit Hole 2025

of, niet echt een grotere stage (of ietsjes groter) om de strip en dragshows intiem te houden, maar nog een kleine rockstage erbij? Gatorland is met de Swamp nu helemaal verdwenen, maar DTRH boekt te veel punk/indie/alternative/rock bands overdag om in mijn opinie géén alternatieve stage in de nacht te hebben. De swamp was ook altijd redelijk druk in de avond, maar Gatorland was een mismatch in de Croque Madame. Misschien komt daar dan toch de samenwerking met Loose Ends (tot nu toe de platte kar) tot wasdom?

*edit: zelfs Lowlands programmeert tot later in de nacht bands en "reguliere" acts, en heeft meer stages dan enkel EDM. Dat terwijl Lowlands zichzelf als minder alternatief profileert dan DtRH. Dus voor de balans zou DtRH dit toch eigenlijk ook moeten doen? Enkel de indie hitjes show in de Fuzzy is dan wel karig, en op het forum waren mensen hier juist blij dat ze de EDM konden ontvluchten in rockwalhalla Swamp
Left of the Dial in plaats van Loose Ends. Maar die zou ik heel graag weer terugzien. Ik vond de platte kar al iets minder dan de shows in de Swamp het jaar daarvoor. Vorig jaar kwam de aankondiging van het Left of the Dial programma pas op 17 juni, dus dat kan nog even duren.

Left of the Dial in plaats van Loose Ends. Maar die zou ik heel graag weer terugzien. Ik vond de platte kar al iets minder dan de shows in de Swamp het jaar daarvoor. Vorig jaar kwam de aankondiging van het Left of the Dial programma pas op 17 juni, dus dat kan nog even duren.
ah scherp! excuus

Eigenlijk is de poster echt perfect he. Qua namen zit het écht goed, al mis ik wel die ene naam die het festival net even wat meer relevantie geeft. Doechii ipv Patti Smith oid. Of Charlie xcx ipv Underword. Maar qua nachtprogramma zit het echt dik in orde. Mooie mogelijkheid om voor het grote publiek wat laagdrempeliger kennis te maken met de edgy boekingen in de nacht. Op Lowlands is dat vaak de x-ray, waar het al snel te druk is en hier zijn er toch wat meer stages die wat toegankelijker zijn om binnen te lopen.

Wanneer trad hij op met band dan? Ik heb hem de afgelopen jaren al 3x gezien en driemaal zonder band...

Ik vraag me ook wel ernstig af hoe je zijn beats live kan spelen met een band. Al zou zijn laatste album zich wel lenen voor wat flink gitaarwerk.

Eigenlijk is de poster echt perfect he. Qua namen zit het écht goed, al mis ik wel die ene naam die het festival net even wat meer relevantie geeft. Doechii ipv Patti Smith oid. Of Charlie xcx ipv Underword. Maar qua nachtprogramma zit het echt dik in orde. Mooie mogelijkheid om voor het grote publiek wat laagdrempeliger kennis te maken met de edgy boekingen in de nacht. Op Lowlands is dat vaak de x-ray, waar het al snel te druk is en hier zijn er toch wat meer stages die wat toegankelijker zijn om binnen te lopen.
Over dat nachtprogramma. Was in eerste instantie toch een beetje teleurgesteld, maar na wat inluisteren nu toch ook wel heel erg enthousiast, voornamelijk over Salute die denk ik mega toegankelijk is. Wat zijn DJs waar jullie naar uit kijken?

Over dat nachtprogramma. Was in eerste instantie toch een beetje teleurgesteld, maar na wat inluisteren nu toch ook wel heel erg enthousiast, voornamelijk over Salute die denk ik mega toegankelijk is. Wat zijn DJs waar jullie naar uit kijken?
Dit zijn mijn aanraders:

Vrijdag:
LDSXOXO(jammer genoeg sta ik bij massive attack)
Suze Ijo b2b Dee Diggs
Kamma
Interplanetary criminal

Zaterdag:
Objekt
Salute
Slimfit
Young Marco

Zondag:
Floating points (misschien eerder dag programma)
Alex Kassian
Suze Ijo
John Talabot
TWEINA

Jammer dat ik waarschijnlijk de helft ga missen vanwege overlapping met elkaar en met andere artiesten

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en MarkD
Dit zijn mijn aanraders:

Vrijdag:
LDSXOXO(jammer genoeg sta ik bij massive attack)
Suze Ijo b2b Dee Diggs
Kamma
Interplanetary criminal

Zaterdag:
Objekt
Salute
Slimfit
Young Marco

Zondag:
Floating points (misschien eerder dag programma)
Alex Kassian
Suze Ijo
John Talabot
TWEINA

Jammer dat ik waarschijnlijk de helft ga missen vanwege overlapping met elkaar en met andere artiesten
Ik vind Young Marco wel echt enorm overschat. Op elk festival staat hij waar ik ook sta kom ik hem tegen, en telkens hoop ik dat het tóch leuk gaat zijn. Maar helaas. Op Lowlands laatst wel echt een dieptepunt. Zou daar echt naar Nala Brown of Slimfit gaan.

Ik vind Young Marco wel echt enorm overschat. Op elk festival staat hij waar ik ook sta kom ik hem tegen, en telkens hoop ik dat het tóch leuk gaat zijn. Maar helaas. Op Lowlands laatst wel echt een dieptepunt. Zou daar echt naar Nala Brown of Slimfit gaan.
Goed om te weten. Ik had hem afgelopen Lowlands overgeslagen om naar DJ europarking 2b2 Slimfit te gaan en dacht hem deze keer mee te pakken. Zo te horen gaat Slimfit ook deze keer weer voor Young Marco.

Vond hem dan in het voorprogramma van Jamie XX wel weer leuk. Lijkt niet echt consistent te draaien

Vond hem dan in het voorprogramma van Jamie XX wel weer leuk. Lijkt niet echt consistent te draaien
Vond vooral het eerste half uur / drie kwartier ook daar heel rommelig eigenlijk. Zijn style spreekt mij sowieso niet heel erg aan, dat moet ik ook zeggen. Een flink aantal keer heeft hij van die onnodig lange aanlopen naar nieuwe nummers toe...

Wel jammer dat daarmee Gatorland nu helemaal weg is. Drie dagen was vaak wel te veel, maar ik vond het altijd wel leuk om een avondje geen elektronische muziek mee te pakken en even wat psychobilly en post-punk te horen.
Mijn hart bloed.

Voor de nacht zal het voor mij vooral uit m'n comfort zone zijn(wat niet erg is) of de indie classics pakken. Voor iemand die niet in de techno/house hoek zit is dat toch knap karig, of mensen moeten nog tips hebben.

Users who are viewing this thread