Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beth Gibbons is wel een van de artiesten waar ik het meeste naar uit kijk. Deze dat het een magische show gaat worden. Hoop wel dat het niet verzuipt op de Hotot.
Beth Gibbons is wel een van de artiesten waar ik het meeste naar uit kijk. Deze dat het een magische show gaat worden. Hoop wel dat het niet verzuipt op de Hotot.
Ja, Beth Gibbons. Ben benieuwd hoe het valt, want gemiddelde vriend kan het niet zoveel schelen. Ik vraag me ook af of het gemiddelde DTRH-publiek überhaupt het legendarische Portishead kent.
Trouwens, in 2013 zag ik Portishead op BKS (was een van mijn 1e festivals), nog steeds een van mijn favo concerten. Dus Beth gaat de cirkel mooi rondmaken in 2025.
Ben ook op zoek naar resale tickets, maar de prijs mag van mij nog wel een stukje zakken. Paar dagen voordat het gaat beginnen zal ik nog wel eens kijken, als het weer dan ook nog eens slecht is, dan moet dat helemaal goedkomen.
Ja, Beth Gibbons. Ben benieuwd hoe het valt, want gemiddelde vriend kan het niet zoveel schelen. Ik vraag me ook af of het gemiddelde DTRH-publiek überhaupt het legendarische Portishead kent.
Trouwens, in 2013 zag ik Portishead op BKS (was een van mijn 1e festivals), nog steeds een van mijn favo concerten. Dus Beth gaat de cirkel mooi rondmaken in 2025.
Ik heb Portishead maar 1 keer gezien (op Lowlands). Maar dat was helaas niet zo'n succes. Kwam toen rechtstreeks uit een enorm feestelijk optreden bij Typhoon en kwam tjokvol adrenaline aan bij Portishead. Het lukt me toen gewoon niet om uit de euforie van het vorige optreden te genieten van Portishead. Zo zonde achteraf...
Iemand enig idee wat te verwachten van Beth Gibbons? Zingt zij ook Portishead-knallers zoals Glorybox en Sour Times?
Ik kan met haar solo album niet zoveel, maar de Portishead nummers vind ik nog steeds erg fraai.
Iemand enig idee wat te verwachten van Beth Gibbons? Zingt zij ook Portishead-knallers zoals Glorybox en Sour Times?
Ik kan met haar solo album niet zoveel, maar de Portishead nummers vind ik nog steeds erg fraai.
Een blik op haar recente setlists leert dat ze overwegend eigen materiaal speelt, maar dat ze richting het einde/de encore wel wat Portishead doet. Vooral Roads en Glorybox. Geen garantie natuurlijk, maar het lijkt me dat ze dit niet volledig omgooit voor de Europese festivals.
Nee nog niet.
Ze zijn alleen nog bezig met de muur, wordt best heel mooi. Net achter de muur zit Eden, daar ze zijn ze van prefab beton elementen een soort amfitheater aan het bouwen.
Ik zal een seintje geven wanneer de rest start met opbouwen.