Down the Rabbit Hole 2025

Even een vraagje aan de kenners van de REX programmering. Ik zal daar vast te vinden zijn om even lekker een uurtje te dansen of een nacht door te halen. Ik ken echter geen enkele naam op het schema. Mijn elektronische muziek smaak valt samen te vatten met Weval, Moderat, (begin jaren) Flume en Fred Again ;-)

Iemand tips om te luisteren?

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Ik vind Stevie BillS hele album heel fijn/zoet. Doet me klein beetje denken aan Clairo, kan haar alleen nog niet vinden op het blokkenschema?

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Even een vraagje aan de kenners van de REX programmering. Ik zal daar vast te vinden zijn om even lekker een uurtje te dansen of een nacht door te halen. Ik ken echter geen enkele naam op het schema. Mijn elektronische muziek smaak valt samen te vatten met Weval, Moderat, (begin jaren) Flume en Fred Again ;-)

Denk misschien de liveset van Marie Davidson wel een suggestie

• Leuk

In de Rex is denk ik Kamma het meest 'veilige'. Die kan je net zo goed in de Teddy als afsluiter zetten en het scoort wel. Ben zelf het meest benieuwd naar Marie Davidson maar die valt precies tussen Zaho en FKA in, dus dat ga ik waarschijnlijk niet zien helaas.

Het is vooral heel erg afhankelijk wat voor tijdstip je komt. OG Karin in Radion en De School gezien, beide heel anders. Suze Ijo in De School wel echt een legendarische set gezien. Laatst Dee Diggs in Raum ook goed, maar die was van 6 tot 8 toen mijn energie al een beetje aan het wegvallen was.

• Leuk
Laten we de voorpret dan toch maar even instarten: Wat is jullie meest gewaardeerde ritueel op Down the Rabbit Hole? De mijne dat eerste biertje opentrekken voor de tent en neerploffen op de stoel en bij mooi weer vervolgens even een plonsie te wagen in het meertje (rip campingstrand)
Oeh leuk, twee hier, namelijk met de vriendengroep het festival op vrijdag beginnen bij de morning rave, en minstens een avond bij Orkater Invites in de Bossa Nova doorbrengen

Een derde is langzaam aan het ontstaan, namelijk een t-shirt zeefdrukken bij het idyllische veldje (al twee jaar op een rij gedaan, en ik kijk er stiekem nu al naar uit)

En een algemeen festival ritueel is toch wel de broodjes knakworst, enige moment van het jaar dat ik ze eet

En verder heel blij met Floating Points, Model/Actriz en Kokoroko bij de nieuwe namen! Model/Actriz was heel tof bij LL vorig jaar, als je hun muziek je niet helemaal kan waarderen dan is het imo nog zeker een kijkje waard, want de frontman is een show op zichzelf. En ben heel benieuwd wat live bij Floating points gaat zijn, ik hoop op de live AV show met water en inkt die een kunstenares deed bij de show in de melkweg

En dear lord de clashes.... dezelfde als jullie hier, fatdog//fkatwigs, sam fender//floating points, de jeugd//maribou state//gurriers//massive attack (4 acts??), zaho de sagazan//joe valence & brae. Extra zuur dat we gurriers bij MoMo hebben laten schieten met het idee "die zien we bij DtRH nog wel". Gelukkig hebben de headliners dit keer echt veel tijd (zeker massive attack met 1u45), dus dat wordt de helft meepakken

Merder ben ik ook benieuwd hoe de nieuwe terreinindeling gaat zijn; mochten de fuzzy en teddy van plek wisselen dan kan dat nog wel eens invloed gaan hebben op keuzes (rip onofficiële clashes van hotot-fuzzy-hotot)

• Leuk
Waarderingen: Falladain
Ja, mn reet. Je gaat niet het blokkenschema van je hoofdprogramma droppen en daarna een hele nieuwe stage met bijbehorende programmering erbij. Het kan hoor, maar dat zal dan wel weinig voorstellen qua programmering.
Haha nee ik denk ook niet dat er een stage bij komt hoor. Misschien een kleinere stage gehost door één of ander collectief op een extra stukje festivalgrond aan het meer oid. De nieuwe tent gaat de Fuzzy zijn in een kleinere opstelling(die eerder werd besproken hier), vermoed ik.

Haha nee ik denk ook niet dat er een stage bij komt hoor. Misschien een kleinere stage gehost door één of ander collectief op een extra stukje festivalgrond aan het meer oid. De nieuwe tent gaat de Fuzzy zijn in een kleinere opstelling(die eerder werd besproken hier), vermoed ik.
Maar die nieuwe tent had toch een overkapping groter dan de Alpha? Dat gaat dan toch de fuzzy niet vervangen, dat gaat ook niet passen. Misschien heb ik de eerdere discussie gemist of verkeerd onthouden.

Maar die nieuwe tent had toch een overkapping groter dan de Alpha? Dat gaat dan toch de fuzzy niet vervangen, dat gaat ook niet passen. Misschien heb ik de eerdere discussie gemist of verkeerd onthouden.
Ja en nee. Hij kan groter zijn dan de Alpha als hij volledig wordt gebouwd. Maar hij is in verschillende formaten op te zetten, net als bijna elke andere festivaltent. Hij wordt gewoon kleiner opgebouwd op die plek.

Er is toch helemaal geen plek voor de Teddy daar waar de Fuzzy staat? En welk praktisch nut dient het wisselen van 2 tenten?
True, maar mogelijk dat de Teddy naar de REX gaat? En dan schuift de rest door. Ik meen me te herinneren dat Ide zei dat het terrein een nieuwe indeling krijgt, en de Teddy is bij tijden een grote bottleneck, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ze die gaan verplaatsen

• Leuk
Waarderingen: gguuss
De Teddy verplaatsen naar de Rex is ook niet echt een optie aangezien deze twee qua grootte wel echt enorm verschillen. Enige optie die je hebt om meer ruimte te maken is door de Hotot verder naar achter te zetten. Dan kun je op de plek waar nu de merchandise zit wellicht een klein podium kwijt?

De Teddy verplaatsen naar de Rex is ook niet echt een optie aangezien deze twee qua grootte wel echt enorm verschillen. Enige optie die je hebt om meer ruimte te maken is door de Hotot verder naar achter te zetten. Dan kun je op de plek waar nu de merchandise zit wellicht een klein podium kwijt?
In mijn opinie is er bij de REX ruimte te over. En hottot naar achter zou ik niet doen, dan valt het in het water 😜

1746688073471.png

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Users who are viewing this thread