Down the Rabbit Hole 2025

Het is wel weer zo dat dit ook op een bepaalde manier triggerd. Ik het (vooral bij DTRH) het gevoel dat er in ieder geval in mijn vriendengroep iedere woensdag vanuit wordt gegaan dat er nieuwe namen komen. Dus doordat je niet weet wanneer je het kan verwachten, verwacht je het iedere week šŸ˜…
En dan is het bij DTRH ook nog eens zo dat we de meeste namen voor de drie grote podia eigenlijk al weten. En de laatste worp doorgaans kleinere namen bevat. Maar toch....

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Laten we de voorpret dan toch maar even instarten: Wat is jullie meest gewaardeerde ritueel op Down the Rabbit Hole? De mijne dat eerste biertje opentrekken voor de tent en neerploffen op de stoel en bij mooi weer vervolgens even een plonsie te wagen in het meertje (rip campingstrand)

Laten we de voorpret dan toch maar even instarten: Wat is jullie meest gewaardeerde ritueel op Down the Rabbit Hole? De mijne dat eerste biertje opentrekken voor de tent en neerploffen op de stoel en bij mooi weer vervolgens even een plonsie te wagen in het meertje (rip campingstrand)
Toch wel het plonsje op de vrijdagochtend en languit op het strand liggen. Donderdag per ongeluk je halve koelbox al opgedronken en dan op wonderbaarlijke wijze je kater wegplonzen de volgende dag. Sinds vorig jaar hebben ze het begeleidende voorraadje bier op het strand wel de nek omgedraaid.

Bij de zondagavond (sub)headliner brak in het gras op de heuvel hangen

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Gaan we nou verongelijkt doen omdat de organisatie niet de door ons gewenste update doet op het moment dat wij het verwachten? ;)

Meest gewaardeerde ritueel: donderdag biertje (zoals elk jaar staat deze garant voor de grootste kater van het weekend op vrijdagmorgen)
De wandeling naar het terrein onder het genot van een biertje vind ik ook erg chill

Verder weinig rituelen, we zien wel hoe de dag loopt

Heerlijk ritueel om de tas met nieuwe proviant, lees: bier, over/onder de hekken te smokkelen omdat we er te snel doorheen geraken. (Mijn vriendengroep komt uit een dorp in de buurt dus we hebben altijd wel wat mensen die ons kunnen ondersteunen)

• Leuk
Waarderingen: Aadt, mroizo en Novis95
In de zon vrijdag morgen heen fietsen(kom uit de naastgelegen stad) met 2-3 bier pitstops, tentje staat al en gelijk het terrein op.
Een rotdog in mn keel gooien en knallen!

Mijn favo moment is op de zondag bij de laatste headliner alles er uit dansen. Vaak werkt dat het beste met acts die dansbaar zijn of een nostalgisch geluid hebben. Ik ben geen fan van The War on Drugs en ook niet van de laatste albums van Janelle Monae, maar heb mooie herinneringen aan hun optredens. Met het nostalgische Bruce Springsteen geluid van Sam Fender moet dat deze zondag ook weer goed komen.

Meest nostalgische moment is met mn beste maat maandagochtend om vier uur schouder aan schouder een pizza waggelend naar binnen werken op zoek naar de laatste korte nacht in onze tent!

Twee momenten waarop ik moeilijk uit kan kiezen: 1 met het eerste biertje donderdag een rondje over de camping doen, 2 afsluiten zondagnacht in de bossa nova

Met een kleintje in aantocht, ben ik er voor het eerst sinds jaren niet bij.
Rituelen die ik ga missen zijn dat eerste biertje nadat alle tenten op staan, het eerste rondje over een rustig terrein lopen op vrijdagochtend en een beetje mensen kijken onder het genot van een bubbeltje en een oestertje, op een zonnige dag.

Users who are viewing this thread