Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel blij met deze verassing. Op de eerste plek omdat hun eerste album, Dogsbody, echt een knaller is. Op de tweede plek omdat dit bevestigd dat we toch nog wat namen kunnen verwachten.
Ik vond het op LGW echt afschuwelijk aanstellerig, maar ze stonden bij 3voor12 op 1 en hier zijn ook veel mensen enthousiast, dus dat zal aan mij hebben gelegen.
Ik weet niet of een Kings of Leon nog steeds headliner waardig is. Kan mijn niet voorstellen dat LL DTRH Pinkpop of BKS KOL nog als headliner zouden boeken. Daar zijn ze toch gewoon niet meer relevant genoeg voor.
Dus of ze headlinen bv een Bospop of ze subben een van de bovenstaande festivals. Dat is tenminste zoals ik het zie…
Ken er niet veel van, het is wel echt een flinke lading aan elektronische namen, dat dan weer wel. Zou zelf een drum and bass setje midden in de nacht ook wel een keer vet vinden maar ik gok dat ze het recept redelijk hetzelfde gaan houden zoals de afgelopen jaren.
Zitten in ieder geval een stuk meer namen bij die ik ken vergeleken de DTRH drop van vorige week. Moet ook bekennen dat ik niet meer zo van de dj-sets ben overigens.
LoveSickPuppy, DJ GIGOLA en vooral Danny L Harle zijn de enige namen die ik van de LL drop wel graag had willen zien.
Zitten in ieder geval een stuk meer namen bij die ik ken vergeleken de DTRH drop van vorige week. Moet ook bekennen dat ik niet meer zo van de dj-sets ben overigens.
Dat komt natuurlijk ook wel door waar de aankondigingen voor zijn. De Rex t.o.v. de Bravo en India. Chris Stussy zie ik ook niet zo snel in de Rex staan nu.
Dat komt natuurlijk ook wel door waar de aankondigingen voor zijn. De Rex t.o.v. de Bravo en India. Chris Stussy zie ik ook niet zo snel in de Rex staan nu.
Stussy had wel gekund in de Teddy Widder soortgelijk als Heartstring en TLM vorig jaar. Persoonlijk mis ik die grotere namen niet, ik vind de elektronische worp van DTRH interessanter dan die van LL.
Stussy had wel gekund in de Teddy Widder soortgelijk als Heartstring en TLM vorig jaar. Persoonlijk mis ik die grotere namen niet, ik vind de elektronische worp van DTRH interessanter dan die van LL.
Da's net m'n punt. Die aankondiging van DTRH van vorige week was alleen voor de Rex, die van Lowlands omvat ook de grootste tenten. Dan ga je een heel ander soort gezelschap aan namen krijgen.