Down the Rabbit Hole 2025

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.012
1.182
Uit het BKS-topic:

Zie er zeker wel een aantal van op DTRH staan. Clairo en Barry Can't Swim voor het sunsetslot, Charli XCX en BICEP als headliners.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
616
477
Wordt dit de 10e editie? Zo ja mogen ze best uitpakken met nick cave, fontaines dc en charli. Fka twigs en bicep als teddy afsluiters met spinvis als weekendgast.😜
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.213
3.185
Wordt dit de 10e editie? Zo ja mogen ze best uitpakken met nick cave, fontaines dc en charli. Fka twigs en bicep als teddy afsluiters met spinvis als weekendgast.😜
Dit jaar was de 10e editie.

Edit: ik dacht even in het bks topic te zitten.
 
Laatst bewerkt:

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.531
2.040
Ik vind het een typische Caribou-plaat met een aantal lekkere dansvloerplaten. Zag wisselende reacties inderdaad: Pitchfork 78 en de Guardian weer een onvoldoende.
Volkskrant voor wat het waard is wel enthousiast.

Maar de man is live toch altijd een dikke prima? Niet wereldschokkend maar altijd goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.492
6.299
Uit het BKS-topic:

Zie er zeker wel een aantal van op DTRH staan. Clairo en Barry Can't Swim voor het sunsetslot, Charli XCX en BICEP als headliners.
Er speelt heel wat achter de schermen rond Charli. Zal sowieso een combo worden, momenteel lijkt het Pkp/Lowlands te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Maninblue34

Playlistbediener
30 jul 2023
35
43
Realistisch gezien, Charli is wel een zeer grote kanshebber toch? :) Volgens mij stond de directeur vorig jaar nog te smeken om deze naam, maar voelt voor Lowlands dan weer net te klein
 

Nizjni

Campingartiest
25 jan 2024
53
112
Realistisch gezien, Charli is wel een zeer grote kanshebber toch? :) Volgens mij stond de directeur vorig jaar nog te smeken om deze naam, maar voelt voor Lowlands dan weer net te klein
Kan mij, gezien de opkomsten bij de tour in de VS, niet meer voorstellen dat Charli te klein is voor Lowlands.
Denk dat zij zou passen op zowel DTRH als LL.
Hoop zelf dat ze naar DTRH komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken