Down The Rabbit Hole 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.448
7.441
Ze lijken er (als ik Menno Pot moet geloven) ook een beetje met de pet naar te gooien vanavond. Maar zo'n halfvol veld is toch echt geen gezicht.
Broddelwerk en bezopen zanger volgens zijn Twitteraccount. Dat is ook niet best.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
829
863
Lijkt niet heel druk bij The National en intussen zie ik op de socials van Festileaks (kijken die ook wel serieus naar concerten of gaat het alleen om de fun?) dat er een circlepit gaande is achter op het veld.

Wtf is dit joh...


Die hadden duidelijk op BKS moet staan dit jaar dus. Misschien heeft DTRH hier zijn eigen Nick Cave op LL 2013 (ook halflege tent als headliner) momentje en zullen ze niet gauw nog zo'n ingetogen band boeken
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Ze lijken er (als ik Menno Pot moet geloven) ook een beetje met de pet naar te gooien vanavond. Maar zo'n halfvol veld is toch echt geen gezicht.

Nee hoor, Matt had wel de lolbroek aan, maar was absoluut niet dronken. Snap wel dat ze vanderlyle crybaby geeks overslaan voor n half veld.

Het publiek dat er was, was er echt voor hen. Het was een hele goeie show, maar echt alleen voor Nationalfans.
Stonden helemaal vooraan. Ontzettend genoten hoor!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
The national was gewoon heel erg goed. En het publiek ook. Vele malen drukker dan vorig jaar bij Paola Nutuni.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Koen87

Playlistbediener
20 dec 2013
44
14
Mijn vrienden en ik hebben enorm genoten! Show was echt geweldig
Minste show van hen die ik heb gezien (van een stuk of zes). Setlist was niet in evenwicht en Matt z’n zang was vandaag matig. Qua bezieling vond ik het ook ‘mwoah’.

Beste show van het weekend: LCD!
Grootste verrassingen: The last dinner party (volledig waargemaakt) en DEADLETTER.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ja die foto toch wat misleidend. Veld leek me inderdaad best vol te staan hoor na afloop.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Dtrh is feestpubliek. Zelf jarenlang gecreeerd en gecultiveerd. Dan kun je The National beter niet boeken behalve als je BKS dwars wil zitten. Wees daar gewoon eerlijk in
Ja daar verbaasde ik me dus ook over dat ze dan wel drie van de vier headliners als vrij ingetogen bands boeken...
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
824
1.728
Ja die foto toch wat misleidend. Veld leek me inderdaad best vol te staan hoor na afloop.
IMG_1915.jpeg
Deze heb ik gemaakt 22.13.

Ook van deze afstand was het genieten van de show. Inderdaad wel gekke soort van mega mislukte moshpit naast me, tijdens de intro van About Today.
 
  • Leuk
Waarderingen: HOOFDLETTERS

festivus

Nieuw lid
8 jul 2024
1
2
Best kept blijft voor mij de beste show die ik heb gezien van the national maar vandaag was het weer genieten. Matt klonk een beetje schor maar had er wel zin in. Instrumentaal blijft het sowieso geweldig.

Jammer dat Taylor niet meer is gekomen. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en dfrvanloon

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Zwakste schakel in the National is Berninger al jaren en dat werd vanavond duidelijk, ondanks verwoede pogingen er toch wat van te maken. Opbouw van de set mwah en Berninger beter gezien. Band als altijd als een duur uurwerk.

Veld aanzienlijk minder vol dan bij LCD, Kiwanuka en Jungle. Wat er stond was wel aandachtig en enthousiast.

Goede maar geen magische show.

The Last Dinner Party hoogtepunt vandaag.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
The National was best aardig vol, niet super .aar wel aardig. Niet zoals Jungle. Ik vond de show trouwens geweldig, heerlijk gehad (met heel veel mensen van Festileaks linksvoor voor wat het waard is ;) ).

Show van het weekend voor is trouwens overduidelijk Villagers. Ik heb gewoon The Waves live gehoord, een van mijn favo nummers allertijden. Niet de studioversie, niet de live at RAK versie, een aparte ander nog nooit gehoorde variant. Ik heb meerdere blikken met Conner O'Brien uitgewisseld aangezien ik hem de hele set vocaal heb ondersteund. Wat was dat gaaf!
 
  • Leuk
Waarderingen: Glow en Sjakie de Wit

Marin

Dagopener
14 apr 2021
600
471
Ik heb juist erg genoten van the national en vind dit een van de betere shows die ik van ze heb gezien (van de 5). stonden
wel redelijk vooraan en omringd door mensen die er ook van genoten. De afsluiting met about today was ook echt magisch, veld helemaal stil
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Kom maar door met die lijstjes! Zo’n leeg veld op zondag is niet anders ten opzichte van afgelopen jaren trouwens. Wel echt zonde, je zou bijna denken dat ze niet een artiest in deze hoek op de zondag neer moeten zetten om het veld vol te trekken.

En hoe was de soundbleed met Folamour trouwens?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.555
Lijkt niet heel druk bij The National en intussen zie ik op de socials van Festileaks (kijken die ook wel serieus naar concerten of gaat het alleen om de fun?) dat er een circlepit gaande is achter op het veld.
TIL dat Festileaks ook een Insta heeft
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Ik heb The National jaren geleden op DTRH gezien. Toen begonnen ze opnieuw met het eerste nummer want die hadden ze verkloot. Ik had ze nooit live gezien maar halverwege toch weggelopen. Die zanger vond ik echt te veel zwalken (hij dronk veel rode wijn). Ik zou ze wel in de herkansing willen zien maar ik was er toen niet echt kapot van.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken