Down The Rabbit Hole 2024

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
De headliners waren perfect dit jaar ja, qua boekingen. Vooral door de afwezigheid van Stromae is imo de bovenkant sterker geworden. Hopelijk krijgen we volgend jaar niet wéér Stromae als dure headliner voorgeschoteld. Laat hem maar lekker op Pinkpop staan.

New Order voel ik ook wel wat voor, al is het misschien iets meer voor BKS.
Ik snap niet zo goed dat sommige mensen denken dat Stromae volgend jaar weer gaat touren eigenlijk
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.105
Ik denk dat Stromae er verstandig aan doet om gewoon te stoppen. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen en blijkbaar is touren voor hem veel te belastend.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ik denk dat Stromae er verstandig aan doet om gewoon te stoppen. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen en blijkbaar is touren voor hem veel te belastend.
Of beperkt touren met meer vrije dagen tussendoor. Het lijkt me al een heel behapbaar als hij alleen maar shows doet die vanuit zijn eigen huis aan te rijden zijn.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.105
Of beperkt touren met meer vrije dagen tussendoor. Het lijkt me al een heel behapbaar als hij alleen maar shows doet die vanuit zijn eigen huis aan te rijden zijn.
Ja het is alleen de vraag in hoeverre dat winstgevend gaat zijn met zijn vrij grote productie toch wel.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ja het is alleen de vraag in hoeverre dat winstgevend gaat zijn met zijn vrij grote productie toch wel.
True, maar doe een kleinere productie en tien shows in het sportpaleis en tien shows in de Ziggo en het moet kunnen. Shows als Symphonica in Rosso en de toppers kunnen ook op die manier uit. Vreselijke muziek, maar wel grote producties.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.105
Probleem is alleen dat Stromae natuurlijk niet 10x die zalen gaat uitverkopen en het publiek toch al best een hoog verwachtingspatroon zal hebben wat betreft productie van zijn afgelopen shows. We zullen het wel zien, hoop voor hem dat hij er een gebalanceerde middenweg in weet te vinden.
 

James13

Playlistbediener
9 mei 2023
18
39
Alsjeblieft niet weer Stromae als headliner proberen.
Hoe goed hij ook is, en hoe vreselijk het is dat hij met mentale problemen kampt, als headliner is hij gewoonweg niet reliable.
Zeker niet op DTRH, waar hij een enorm deel van het budget opslurpt.
Is Elbow wat voor op DTRH trouwens?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Alsjeblieft niet weer Stromae als headliner proberen.
Hoe goed hij ook is, en hoe vreselijk het is dat hij met mentale problemen kampt, als headliner is hij gewoonweg niet reliable.
Zeker niet op DTRH, waar hij een enorm deel van het budget opslurpt.
Is Elbow wat voor op DTRH trouwens?
Die opperde ik ook al deze week. Lijkt mij een leuke afsluiter voor de zondag.

Overigens wat ik nog een enorme pluspunt vind; de rust op de camping in de nacht. Waar op lowlands de camping eigenlijk de MainStage is, is het bij dtrh echt bijna muisstil na een uurtje of 2. Het feest centreert zich echt op het terrein gelukkig.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en spongebobsong

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.164
Overigens wat ik nog een enorme pluspunt vind; de rust op de camping in de nacht. Waar op lowlands de camping eigenlijk de MainStage is, is het bij dtrh echt bijna muisstil na een uurtje of 2. Het feest centreert zich echt op het terrein gelukkig.
Ja echt heerlijk! Enige wat me wakker hield was de gigantische lamp (maar we hebben een fresh and black gekocht) en de dieselkarretjes die over de camping sjeesden.
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
49
161
Die opperde ik ook al deze week. Lijkt mij een leuke afsluiter voor de zondag.

Overigens wat ik nog een enorme pluspunt vind; de rust op de camping in de nacht. Waar op lowlands de camping eigenlijk de MainStage is, is het bij dtrh echt bijna muisstil na een uurtje of 2. Het feest centreert zich echt op het terrein gelukkig.
Heerlijk was dat! De sfeer op de camping is sws super. Waar wel meer rust in mag komen zijn de terreinwagens, twee nachten (eveneens als een paar vrienden) wakker geworden doordat ze met volle vaart over de camping reden. Elektrische wagens dé oplossing zijn, duurzamer en stiller. Volgend jaar iig niet meer naast het wandelpad kampementje opslaan
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
(te) hoopvol!

Tame Impala
M83
Lana Del Rey
Jamie XX (of gwn The XX)
BICEP (live)
Years & Years
The Naked & Famous
Paul Kalkbrenner
Band Of Horses
Fountains DC
Purple Disco Machine
Sam Fender
Inhaler
Cage The Elephant
The Big Moon
The Mysterines
The Haunted Youth
STONE
Stephen Sanchez
Sports Team
Bombay Bicycle Club
Wolf Alice

... en zou Bon Iver een optie kunnen zijn? ;)
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Mooi lijstje @Rockafeller! Als we dan toch bezig zijn met wensenlijstjes heb ik nog wel enkele toevoegingen:

Julia Jacklin
Protomartyr
Angele
Bar Italia
Big Thief
Just Mustard
Kae Tempest
Arcade Fire
Parquet Courts
Car seat Headrest
 
  • Leuk
Waarderingen: DonGulii en Mimi

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
The National
Tyler, The Creator
Pet Shop Boys
Anohni and the Johnsons
JPEGMAFFIA X Danny Brown
The Last Dinner Party
Young Fathers
Jessie Ware
Squid
Kelela
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ik weet ondertussen dat Stromae richting de 1,5miljoen heeft gekost. Die ruimte is er dus voor een grote headliner. Headlinertrio als The National, Tame Impala, Tyler the Creator moet net kunnen, denk ik.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ik weet ondertussen dat Stromae richting de 1,5miljoen heeft gekost. Die ruimte is er dus voor een grote headliner. Headlinertrio als The National, Tame Impala, Tyler the Creator moet net kunnen, denk ik.
Kost Tame Impala niet ook zoiets?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Kost Tame Impala niet ook zoiets?
Zou goed kunnen hoor, geen idee. Ik denk eerder richting de miljoen eigenlijk, omdat ze ook op All Point East stonden vorig jaar. En voor mijn gevoel die hebben ook niet het grootste budget om een echte dure jongen binnen te halen. Al staat daar wel The Strokes dit jaar, maar die zullen ook niet 1,5mil kosten?
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Grian Chatten
Grian Chatten
Grian Chatten
Grian Chatten
Grian Chatten
Grian Chatten
Grian Chatten
Als Fontaines komt kan Grian net zo goed een solo-showtje geven! ;) Heerlijk album van de leadsinger.
Fontaines DC is live trouwens echt impressive. Werd vorig jaar omver geblazen door deze geweldenaars op BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken