Down The Rabbit Hole 2023

vinyl

Playlistbediener
5 feb 2020
10
3
Die van vanochtend bij Mulatu Astatke vergat een aantal schuifjes open te zetten. Daarna was het geluid goed maar wat een aanfluiting was dat

Bij Spoon werkte één gitaar voor het grootste deel van het optreden gewoon niet...

Maar goed, dit is mijn vierde DTRH en vind het organisatorisch sowieso aan alle kanten een beetje rammelen. De helft van het barpersoneel heeft bijvoorbeeld al behoorlijk veel moeite met munten berekenen. Hoeveelheid WC's is ook wederom dramatisch.

Het zal wel aan het algemene personeelstekort liggen, maar ik ga volgend jaar denk ik niet meer naar DTRH.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.339
1.364
Bij Spoon werkte één gitaar voor het grootste deel van het optreden gewoon niet...

Maar goed, dit is mijn vierde DTRH en vind het organisatorisch sowieso aan alle kanten een beetje rammelen. De helft van het barpersoneel heeft bijvoorbeeld al behoorlijk veel moeite met munten berekenen. Hoeveelheid WC's is ook wederom dramatisch.

Het zal wel aan het algemene personeelstekort liggen, maar ik ga volgend jaar denk ik niet meer naar DTRH.
Niet mee eens. Mijn ervaring is dat de wc’s nooit vol staan, en barpersoneel heel vriendelijk is. Zijn ook gewoon maar vaak studenten tussen 18 en 25 hè. Bitchen op bar personeel is sowieso een beetje lame.

Vorig jaar enorm gestoord aan veel dingen maar dit jaar is alles echt veel beter geregeld, zeker wat betreft crowd management.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.339
1.364
Muzikaal gezien vandaag nog wel bijzonder matig, maar dat kan ook aan m’n kater liggen. Hopelijk straks death grips - working men’s club - Overmono op een goede dag
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Jeetje wat stond het leeg bij Idles op de beelden...komt er dan tegenwoordig zoveel feestpubliek op dtrh af? Beschamend...
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.639
2.140
Jeetje wat stond het leeg bij Idles op de beelden...komt er dan tegenwoordig zoveel feestpubliek op dtrh af? Beschamend...
Heb niet gezien hoeveel mensen er waren, maar het publiek viel mij zo enorm goed mee in vergelijking met de rest van het weekend. Iedereen wild, iedereen gek, iedereen plezier. Concrete to leather.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broccoli Rob

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Heb niet gezien hoeveel mensen er waren, maar het publiek viel mij zo enorm goed mee in vergelijking met de rest van het weekend. Iedereen wild, iedereen gek, iedereen plezier. Concrete to leather.
Dat komt omdat er maar een fractie van het volk stond wat op dtrh was.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
856
561
Ik heb Burna Boy aangeraakt!!!!!

Anyway, ik heb helemaal niks met Overmono, dus na Idles blijven staan om te zien wat het zou worden. En het was gewoon een toffe show, met bijna 30 man op het podium, Burna Boy was sympathiek, deed ook goed zijn best, was bijna op tijd (waarom was de aanvangstijd eigenlijk 23:25 ipv 23:30?) en iedereen had er zin in.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
856
561
En nu is het o-ver-al druk. Overal! Ging gisteren iedereen gelijk naar de camping ofzo?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.348
6.585
Best veel leuke optredens gezien. Top 3 is te kort voor vandaag, dus ouderwetse top 5.

1 the blaze
2 mulatu astaka (wat een top sfeer)
3 Ethel cain
4 burna boy
5 spoon

Zin in morgen
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.374
1.838
Sticks - Death Grips - Working Men’s Club - Overmono was voor mij de top.

Vooral WMC was te gek. Stond op de eerste rij (de zanger stond op 10 cm toen hij van het podium afklom). Die zanger was lekker bezeten.

Nog 1 dagje!

Ps ik heb eigenlijk ook niets te klagen over de organisatie. Loopt soepeltjes en vriendelijk personeel.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.348
6.585
Het ? van over een kwartier in bossa nova is akoestische Froukje set
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken