Down The Rabbit Hole 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.782
Sfeer ontbrak, zeker in vergelijking met AFAS vorig jaar. Ook had ik het idee dat hij alles wat sneller afrafelde. En geen Romy waar iedereen op hoopte.

Maar wtf, die set van Romy was echt zo enorm goedkoop en slecht.

The whitest boy alive was wel echt fantastisch zeg. Boven verwachting veel sfeer en heeeeel erg groofy.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.507
2.018
Ik vond Fred Again.. juist waanzinnig goed. Gaaf geluid met mooie ingetogen visuals. Prachtig.

Wel jammer dat ik daardoor Heartworms heb gemist, maar ja dat hoort er ook bij: keuzes maken.

Joey Bada$$ was ook goed. Tramhaus en Warhaus ook. Murder Capital was vorig jaar op lowlands veel en veel beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.957
2.696
Gisteren was vooral een ontspannen dag met veel dingen die oké waren maar niet fantastisch. Omdat eigenlijk alles een vol uur speelt en het goed te belopen is veel halve shows gezien.

Hoogtepunten Tramhaus, Heartworms en Froukje op de platte kar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broccoli Rob

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
Ik had op een bepaald punt besloten dat ik het gewoon leuk ging vinden, maar het was wel echt een matige set en de plaatkeuze werkelijk cheesy mccheeseface. Maar veel mensen in het publiek vonden het blijkbaar geweldig.
Heerlijk
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.202
502
Weinig concerten - eigenlijk geen een - van begin tot eind gezien. Nadeel van een wat grotere groep en weinig echte must sees op de vrijdag. Wel goed vermaakt en meerdere echt goede dingen gezien.

The Whitest Boy Alive heel goed. Heartworms idem dito. Stukje Joey Bada$$, was meer dan prima. Warhaus van een afstandje ook goed.

Tegenvaller was Fred Again.. gewoon erg saai. Daardoor wel groot stuk Heartworms kunnen zien. Rijen op camping zijn vandaag ook een tegenvaller.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Cornholio

Playlistbediener
22 feb 2023
27
37
Gister een vette dag gehad.
De fuzzy lop is toch wel het podium met de fijnste optredens.
Avalanche Kaito.
Tramhaus.
Heartworms.
Bovenstaande waren echt top.

Murder Capital was echt boksaai.
Meteen de sterkste nummers in het begin gespeeld.
En toen kwam het mijn neus wel een beetje uit met zijn nonchalante attitude.
Maar dat viel te verwachten na het laatste album.

Vandaag meteen goed begonnen met Mulatu Astatke.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.782
Houd er niet van, maar S10 staat goed te spelen hoor. Publiek gaat er goed op.

Overigens is de drukte in de Fuzzy echt heel goed te behappen in de nacht dankzij de nieuwe Rex. Echt een mega vooruitgang.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
967
668
Vond de show van S10 heel leuk, leuker dan die met band vorig jaar. Fijn dat ze ook Volt deed, de periode 2017-2019 is toch wel mijn favoriete voor S10.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken