Down The Rabbit Hole 2023

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.170
3.098
4 mm regen per dag valt wel mee toch? Kan dat altijd moeilijk inschatten maar lijkt me niet zon groot probleem. Temperatuur van 23 a 24 graden vind ik persoonlijk juist weer heel chill, vooral wat het slapen in een tentje betreft
Tot een mm of 2 is prima, maar 4 is toch wel storende neerslag. Maargoed, zoals Joris al aangeeft kan er nog veel gebeuren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
4 mm regen per dag valt wel mee toch? Kan dat altijd moeilijk inschatten maar lijkt me niet zon groot probleem. Temperatuur van 23 a 24 graden vind ik persoonlijk juist weer heel chill, vooral wat het slapen in een tentje betreft
4mm is wel al redelijk wat hoor…

De temperaturen zijn trouwens wel prima hoor.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.782
Het lijkt nu toch niet heel best... Nu het wat dichterbij komt en de rest van de dagen ook vrij nat zijn, lijkt het wel een natte editie te gaan worden.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Brian

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Op buienradar prima weer, op weeronline 1 groot drama. Buienradar dan maar!;)
Maar zoals gezegd: het duurt nog een week, kan nog veel veranderen. Heb weleens 2 dagen voor LL het weer zien veranderen van 1 natte bende naar een heerijk weekend.

Untitled-1.jpg
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.170
3.098
Op buienradar prima weer, op weeronline 1 groot drama. Buienradar dan maar!;)
Maar zoals gezegd: het duurt nog een week, kan nog veel veranderen. Heb weleens 2 dagen voor LL het weer zien veranderen van 1 natte bende naar een heerijk weekend.

Bekijk bijlage 5681 be
Hmm, jouw buienradar ziet er beter uit dan die van mij. Ik heb besloten dat ik die van jou aan ga houden.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en mroizo

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
Afwachten, je verandert er toch niet veel aan.

Even iets anders qua voorpret. Wat is jullie top 5 must see's? De mijne:
1 Paolo Nutini
2 The Whitest Boy Alive
3 Phoenix
4 Ethel Cain
5 Spoon

(Ik merk nu al dat een top 5 te kort is)
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.170
3.098
1. IDLES
2. Jacob Banks
3. Altin Gün
4. Fred Again..
5. Nu Genea/Death Grips

Death grips is een beetje mn dark horse. Zou het nooit opzetten, maar de energie live lijkt me dan wel weer heel mooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
1: IDLES
2: Murder Capital
3: Warhaus
4: Altin Gun
5: Weval

(overige: Ben Howard, Paolo Nutini, Tramhaus, Kids with buns, Spoon, Selah Sue, Death Grips, Heart Worms)

Ander vraagje: had ik nou ergens gelezen dat partytenten dit jaar verboden zijn, of is dat op een ander festival geweest?
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
1: IDLES
2: Murder Capital
3: Warhaus
4: Altin Gun
5: Weval

(overige: Ben Howard, Paolo Nutini, Tramhaus, Kids with buns, Spoon, Selah Sue, Death Grips, Heart Worms)

Ander vraagje: had ik nou ergens gelezen dat partytenten dit jaar verboden zijn, of is dat op een ander festival geweest?
Er is nergens iets over partytenten te vinden, dus die lijken me gewoon toegestaan. Op Pinkpop zijn ze nu 2 jaar niet toegestaan, misschien denk je daaraan?
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.507
2.018
In geen specifieke volgorde:

Joey Bada$$
Working Men's Club
Shygirl
Heartworms
Overmono

TSHA zou daar normaal ook bijhoren, maar of ik dan nog overeind sta....
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Brian

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.170
3.098
1: IDLES
2: Murder Capital
3: Warhaus
4: Altin Gun
5: Weval

(overige: Ben Howard, Paolo Nutini, Tramhaus, Kids with buns, Spoon, Selah Sue, Death Grips, Heart Worms)

Ander vraagje: had ik nou ergens gelezen dat partytenten dit jaar verboden zijn, of is dat op een ander festival geweest?
Geen partytent op Pinkpop in elk geval. Zie er niks over bij DTRH.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken