Down The Rabbit Hole 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ja ik denk dat het niet goed voorbereid was misschien? Was ook 1 van de weinige shows vorige zomer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Opvallend veel hiphop trouwens. Me Like.

Ik heb trouwens niet zoveel met The Blaze. Ik trek die zware stem niet echt, maar misschien is het live beter.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Voor mij op dit moment lijstje

Must see:

Ben Howard
Paolo Nutini
Jacob Banks
The Whitest Boy Alive
Phoenix
King Princess
Confidence Man
Naaz
Sticky Fingers

Tof:
Froukje
070 Shake
Selah Sue
Ramkot
Overmono (vooral omdat ik vorig jaar op Lowlands te oud was om zo laat op te blijven ;) )
Sleaford Mods
Stromae
Tramhaus

Geen idee ff nog goed luisteren:
Spoon
Warhaus
Special Intrest
Weval
Shygirl
Nu Genea
Horace Andy
Gyedu-Blay Ambolley & His Sekondi Band
Ethel Cain
Sticks
Agar Agar
Jacob Collier
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Het is overigens nog steeds wachten op een Nederlandse datum voor Sigur Ros, ik zou ze nog graag willen zien deze zomer!
Ik denk eigenlijk niet dat dat nog gaat gebeuren. Blijkbaar niet op een festival en in de zaal stonden ze in november nog, en dat verkocht niet uit.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik zoek twee kaartjes. Dat kan alleen via Ticketmaster. Maar er is geen alert functie dus je weet nooit wanneer er een kaartje wordt aangeboden. Vrij irritant.
Raar wel dat je geen alert kunt instellen. Maar denk dat als je het weekend vrij houd en een paar dagen voordien kijkt dat er vast wel wat kaartjes moeten zijn. Dat is bij elk feestje of festival wel! 🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
39
28
Is Ben Howard volgens jullie niet eerder een headliner dan Paolo Nutini? Alleen al als je kijkt naar de Spotify Streams. Per maand hebben ze ongeveer evenveel luisteraars, maar in totaal heeft Ben Howard meer streams.

Hoop trouwens persoonlijk niet dat Ben Howard de dag afsluit. Beetje te rustig imho voor die plek in het schema, zie hem liever wanneer de zon ondergaat gepland worden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Is Ben Howard volgens jullie niet eerder een headliner dan Paolo Nutini? Alleen al als je kijkt naar de Spotify Streams. Per maand hebben ze ongeveer evenveel luisteraars, maar in totaal heeft Ben Howard meer streams.

Hoop trouwens persoonlijk niet dat Ben Howard de dag afsluit. Beetje te rustig imho voor die plek in het schema, zie hem liever wanneer de zon ondergaat gepland worden.
Ja vind ik ook hoor. Sowieso Ben Howard - Paulo Nutini is best een rustige afsluitdag.

Ik denk trouwens wel dat Nutini met dat laatste album veel zieltjes heeft gewonnen. In de lange adem zal Ben wat groter zijn, maar ik denk afgelopen jaar dat Nutini wel zijn fanbase enorm heeft opgeschaald.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ja vind ik ook hoor. Sowieso Ben Howard - Paulo Nutini is best een rustige afsluitdag.

Ik denk trouwens wel dat Nutini met dat laatste album veel zieltjes heeft gewonnen. In de lange adem zal Ben wat groter zijn, maar ik denk afgelopen jaar dat Nutini wel zijn fanbase enorm heeft opgeschaald.
Ben Howard lijkt me echt een naam die in de Teddy moet, niet?
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Is Ben Howard volgens jullie niet eerder een headliner dan Paolo Nutini? Alleen al als je kijkt naar de Spotify Streams. Per maand hebben ze ongeveer evenveel luisteraars, maar in totaal heeft Ben Howard meer streams.

Hoop trouwens persoonlijk niet dat Ben Howard de dag afsluit. Beetje te rustig imho voor die plek in het schema, zie hem liever wanneer de zon ondergaat gepland worden.

Eens, ik denk dat het Ben Howard en daarna Paolo Nutini wordt op de mainstage zondag, maar andersom had logischer geweest.
Ach, Ben Howard met een ondergaande zon, ik klaag niet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Eens, ik denk dat het Ben Howard en daarna Paolo Nutini wordt op de mainstage zondag, maar andersom had logischer geweest.
Ach, Ben Howard met een ondergaande zon, ik klaag niet!
Waarom denk je dat Ben Howard voor Nutini staat? Lijkt me een beetje dubbelop om die samen te zetten.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Is Ben Howard volgens jullie niet eerder een headliner dan Paolo Nutini? Alleen al als je kijkt naar de Spotify Streams. Per maand hebben ze ongeveer evenveel luisteraars, maar in totaal heeft Ben Howard meer streams.
Wat je ook ziet is dat het laatste album van Nutini (dat nog geen jaar oud is) meer streams heeft dan het laatste album van Ben Howard (dat al bijna twee jaar oud is). In Nederland kwam het laatste album van Nutini binnen op 1 in de albumlijst, terwijl dat van Ben Howard net de top 10 haalde. Dat zou erop kunnen duiden dat momenteel Nutini meer fans heeft.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Waarom denk je dat Ben Howard voor Nutini staat? Lijkt me een beetje dubbelop om die samen te zetten.

Paolo Nutini is volgens mij al bevestigd als afsluiter main, terwijl Ben Howard mij qua populariteit groter lijkt dan Paolo zelf. Denk dat de Teddy Widder te klein zal zijn voor Bennie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Paolo Nutini is volgens mij al bevestigd als afsluiter main, terwijl Ben Howard mij qua populariteit groter lijkt dan Paolo zelf. Denk dat de Teddy Widder te klein zal zijn voor Bennie.
Ja maar als je denk dat Ben de Hotot sub is, dan kan die toch ook prima voor Fred of Stromae staan? Twee plekken die mij ter afwisseling van de avond beter lijken.

Ben gevolgd door Paolo op een avond lijkt me een wel heel introspectief man-met-zijn-gitaar avondje.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ja maar als je denk dat Ben de Hotot sub is, dan kan die toch ook prima voor Fred of Stromae staan? Twee plekken die mij ter afwisseling van de avond beter lijken.
Ben Howard staat op vrijdag op Werchter en heeft zaterdag een concert in het VK, dus die staat op zondag op DTRH.
Nutini heeft vrijdag een concert in Duitsland en staat zaterdag op Werchter, dus ook hij staat zondag op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Lowlandicus

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ben Howard staat op vrijdag op Werchter en heeft zaterdag een concert in het VK, dus die staat op zondag op DTRH.
Nutini heeft vrijdag een concert in Duitsland en staat zaterdag op Werchter, dus ook hij staat zondag op DTRH.
Ah ok, op die manier. Dat wist ik dus niet. Dan is dat duidelijk. Benieuwd wat dat gaat geven qua publiek bij Ben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken