Down The Rabbit Hole 2023

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
366
114
Ten tijde van de nieuwe batch namen, ga ik daar spijt van krijgen. Lijkt mij ten opzichte van vorig jaar, en met de prijs van de ticket, je deze namen aan de bovenkant van de affiche laat pronken.

Ik ga er wel vanuit dat een Blur, Chem brothers of Rosalia er nog wel bij komt.
Blur op DTRH lijkt mij nu wel uitgesloten. Geen enkele reden om ze vandaag niet aan te kondigen. Door de bekendmaking van Blur op Primavera is de kans dat ze op BKS staan een heel stuk groter geworden.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Ten tijde van de nieuwe batch namen, ga ik daar spijt van krijgen. Lijkt mij ten opzichte van vorig jaar, en met de prijs van de ticket, je deze namen aan de bovenkant van de affiche laat pronken.

Ik ga er wel vanuit dat een Blur, Chem brothers of Rosalia er nog wel bij komt.
Hoop dat je gelijk hebt! Chemical Brothers en Blur word ik erg blij van. Vind het huidige lijstje ook al nice. Fredje is een legend en kijk uit naar zijn headlineshow. Stromae was vorig jaar met afstand de beste act op Lowlands, dus geen straf om dat nog eens te mogen aanschouwen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Handig om te weten: Down The Rabbit Hole werkt dit jaar met mobile-only tickets. Dat scheelt sowieso 45.000 beduimelde A4’tjes en zo heb je je ticket op je telefoon altijd bij de hand.

45.000 tickets dus. Waren dat er dit jaar ook zoveel?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
vind t tegenvallen.
fred again en stromae zou ik nog wel willen zien.
maar daar onder staat er eigenlijk weinig dat ik interessant vind ( en niet in 2022 al gezien heb)

hoop dat er nog 1 mooie headline naam bijkomt

pff pinkpop viel ook al zo tegen.

echt in dubio of ik nou wel of niet tickets moet kopen
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
2022
First line-up poster - March 4
Full line-up with stages and times - May 30

2019
First line-up poster - March 15
Full line-up with stages and times - May 29

2017
First line-up poster - March 30
Full line-up with stages and times - May 30

2016
First line-up poster - March 29
Full line-up with stages and times - May 31

2015
First line-up poster - April 14
Full line-up with stages and times - June 2

2014
First line-up poster - April 4
Full line-up with stages and times - May 22

Bron
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
749
Ik heb m'n kaartje binnen!

Ben heel blij met deze eerste drop. Ook al is het wat herhaling, het zijn alsnog heel wat artiesten die tot m'n favoriete artiesten van de afgelopen jaren behoren, dus zie ik ze graag nog een keer (zoals een fred again, paolo nutini, slowthai, phoenix).

Normaal was het elk jaar Lowlands, maar na vorig jaar gerealiseerd dat ik DTRH echt een veel fijner festival vind. Iets minder massaal, meer ruimte (ook al is dat misschien meer voor het gevoel) en toch wat fijner publiek. En dan was het met deze namen voor mij toch een no-brainer om gelijk kaarten te kopen :')
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Kleine grasping at straws maar Slowthai lijkt in het voorprogramma van Blur te gaan staan, en deze staat hier...
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik heb m'n kaartje binnen!

Ben heel blij met deze eerste drop. Ook al is het wat herhaling, het zijn alsnog heel wat artiesten die tot m'n favoriete artiesten van de afgelopen jaren behoren, dus zie ik ze graag nog een keer (zoals een fred again, paolo nutini, slowthai, phoenix).

Normaal was het elk jaar Lowlands, maar na vorig jaar gerealiseerd dat ik DTRH echt een veel fijner festival vind. Iets minder massaal, meer ruimte (ook al is dat misschien meer voor het gevoel) en toch wat fijner publiek. En dan was het met deze namen voor mij toch een no-brainer om gelijk kaarten te kopen :')

Ik ga al tien jaar naar Lowlands, dit jaar BKS uitgeprobeerd en volgend jaar zeer waarschijnlijk DTRH (daarnaast gewoon nog steeds LL). Ben erg benieuwd hoe DTRH verschilt van Lowlands! Qua line up is het toch elk jaar een beetje stuivertje wisselen tussen BKS, LL en DTRH wie de beste heeft :)
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Prima lineup overall. Ik mis nu nog een beetje de boeking Grace Jones/Thom Yorke/Patti Smith die ze de afgelopen jaren wel hadden. Voor 255 euro wacht ik wel even af, al zal dit (vanwege Fredje) wel snel uitverkopen.
 

amboly

Playlistbediener
22 jan 2016
23
2
Ik ga al tien jaar naar Lowlands, dit jaar BKS uitgeprobeerd en volgend jaar zeer waarschijnlijk DTRH (daarnaast gewoon nog steeds LL). Ben erg benieuwd hoe DTRH verschilt van Lowlands! Qua line up is het toch elk jaar een beetje stuivertje wisselen tussen BKS, LL en DTRH wie de beste heeft :)

Je gaat het zeker leuk vinden! Beter dan BKS in ieder geval. Beetje Lowlands vibe, maar kleiner. Ik vind het een voordeel dat ik door de kleinere afstanden mijn vrienden veel meer spreek dan op Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

amboly

Playlistbediener
22 jan 2016
23
2
Voor de eerste 20 namen best ok. Wel heel veel focus op elektronische muziek. Hoop op nog een paar spannende boekingen in de punk en folkhoek. Zeker vorig jaar vond ik de programmering ontzettend goed, ik kon op elk moment van elke dag naar een bandje die ik graag wilde zien.


Ik hoop nog op Fontaines DC, Villagers, Personal Trainer, Mark Foggo, Charlie Cunningham, Black Pumas en SAULT.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken