Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
Net een kaartje op ticketswap gescoord. Newbie here en de vrijdag ga ik alleen. Hebben jullie tips qua camping plek en is dat nog een beetje te doen als je vrijdagmiddag pas aankomt?
Ik heb er zin zin!
Op de camping meteen bij de ingang/ een beetje naar rechts is echt nog wel plek. Richting dichter de ingang niet.

Qua tips: laat het lekker over je heen komen. Het komt allemaal wel goed en is niet zo heel groot.
Oh en drank mag gewoon mee naar binnen met als Lowlands, alleen even overschenken!
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Aangezien er via TicketSwap nog veel kaarten te krijgen zijn voor DTRH en Wildeburg twijfel ik erover om een extra festival te boeken…net Pinkpop gehad, was heerlijk, later dit jaar Lowlands.

wat ik tot nog toe weet is dat Wildeburg een beetje meer hipster is en dat is niet perse volk waar ik mij toe aangetrokken voel. En een eekend techno is misschien wat veel van het goede

DTRH is het zusje/broertje van LL, het oogt aantrekkelijk maar de lineup ziet er niet erg indrukwekkend uit.

Help mij alsjeblieft eens, wat is er zo aantrekkelijk aan DTRH?? En is dat festival ook te doen als je alleen gaat? (Mijn groepje heeft niet de puf voor meer festivals helaas)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Lisa010

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Aangezien er via TicketSwap nog veel kaarten te krijgen zijn voor DTRH en Wildeburg twijfel ik erover om een extra festival te boeken…net Pinkpop gehad, was heerlijk, later dit jaar Lowlands.

wat ik tot nog toe weet is dat Wildeburg een beetje meer hipster is en dat is niet perse volk waar ik mij toe aangetrokken voel. En een eekend techno is misschien wat veel van het goede

DTRH is het zusje/broertje van LL, het oogt aantrekkelijk maar de lineup ziet er niet erg indrukwekkend uit.

Help mij alsjeblieft eens, wat is er zo aantrekkelijk aan DTRH?? En is dat festival ook te doen als je alleen gaat? (Mijn groepje heeft niet de puf voor meer festivals helaas)
Op dtrh kun je de hele dag op ontdekkingstocht, bospaadje hier, strandje daar. Ineens popt daar een DJ op en sta je ineens 2uur te dansen op een plek waar je het hele festival nog niet geweest bent omdat je niet wist dat het bestond.

Line up is idd niet bijzonder sterk maar staat nog steeds genoeg toffe dingen om te ontdekken.

Kan je het 100% aanraden!
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Op dtrh kun je de hele dag op ontdekkingstocht, bospaadje hier, strandje daar. Ineens popt daar een DJ op en sta je ineens 2uur te dansen op een plek waar je het hele festival nog niet geweest bent omdat je niet wist dat het bestond.
Had eigenlijk het idee dat juist Wildeburg zo omschreven moet worden. Vond dat bij DTRH iig niet het geval toen ik er was (ben nog niet op Wildeburg geweest).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
wat ik tot nog toe weet is dat Wildeburg een beetje meer hipster is en dat is niet perse volk waar ik mij toe aangetrokken voel. En een eekend techno is misschien wat veel van het goede
Ach, op Wildeburg staan ook Goldband, My Baby, Ploegendienst, Yin Yin, Nana Adjoa, Bob Uit Zuid, Iguana Death Cult en nog veel meer niet-techno.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Had eigenlijk het idee dat juist Wildeburg zou omschreven moet worden. Vond dat bij DTRH iig niet het geval toen ik er was (ben nog niet op Wildeburg geweest).
Ik vergelijk dtrh met bv een Lowlands en dan is het terrein wel een verademing ten opzichte van Lowlands in mijn optiek. Zelf niet op wildeburg geweest maar wel al eens op dat terrein en daar is het ontdekken en spannende plekkies weer een level up ten opzichte van dtrh
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Hoe is Clairo live eigenlijk? Ben een beetje bang dat het wat saai zou kunnen zijn, zoals Cassandra Jenkins op BKS.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Voorspelling zijn opzich prima. Donderdag in de loop van de middag/avond tot nacht wel kans op flinke buien maar opzich is het allemaal wel prima.

Zwembroek kan in ieder geval mee.

Oant Moarn!⛅?️
1656313929875.png
 
  • Leuk
Waarderingen: trapdo

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Net een kaartje op ticketswap gescoord. Newbie here en de vrijdag ga ik alleen. Hebben jullie tips qua camping plek en is dat nog een beetje te doen als je vrijdagmiddag pas aankomt?
Ik heb er zin zin!
Tent neer zetten en op naar Jungle by Night ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Vraagje: de website geeft aan dat je op het terrein je telefoon kan opladen. . Weten jullie nog hoe dat in zn werk gaat?
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
14
14
Vraagje: de website geeft aan dat je op het terrein je telefoon kan opladen. . Weten jullie nog hoe dat in zn werk gaat?
Kans dat ik festivals door elkaar haal, maar volgens mij was het een plek waar je je telefoon inlevert en een bon krijgt waarmee je hem later opgeladen kan ophalen. Kost dan een muntje of zo. Maar, ik heb ook wel eens gezien dat je een volle powerbank kan huren of een kluisje met een laadpunt erin. Volgens mij heeft dtrh ook een plek waar je gewoon je telefoon aan de stroom kan hangen en zelf kan hangen. Herinneringen lopen een beetje door elkaar, helemaal omdat ik bijna altijd een powerbank bij me heb en het dus niet of nauwelijks gebruik.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Op lowlands was het zo dat je tegen inlevering van 1 muntje + 4 muntjes borg, een powerbank mee krijgt, zo iets zal hier ook wel zijn? Maar als je een powerbank zelf meeneemt van 20.000mah dan is dat wel redelijk voldoende hoor. Die zijn tegenwoorden nog maar 3 tientjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Thx! heb ook een powerbank maar van donderdagmiddag tot maandagochtend is toch net iets te lang ;-)
Die hangplek voor je telefoon en jezelf kan ik me nog wel van LL19 herinneren
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Thx! heb ook een powerbank maar van donderdagmiddag tot maandagochtend is toch net iets te lang ;-)
Die hangplek voor je telefoon en jezelf kan ik me nog wel van LL19 herinneren
Ik neem zelf 2 van die 20.000mAh's mee.

Ben sowieso alles een beetje aan het organiseren in de backpack, maar lijkt wel of ik meeneem dan ooit. Heb maar even een steekwagentjes gekocht voor de boodschappen partytent en andere troep. Benieuwd hoe die gaat bevallen.
1656330677166.png
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik neem zelf 2 van die 20.000mAh's mee.

Ben sowieso alles een beetje aan het organiseren in de backpack, maar lijkt wel of ik meeneem dan ooit. Heb maar even een steekwagentjes gekocht voor de boodschappen partytent en andere troep. Benieuwd hoe die gaat bevallen.
Bekijk bijlage 2058
Zelf heb ik meer met een bolderkar...Van een steekwagen pleurt toch altijd wel iets af tegen de tijd dat je bij de kampeer plek bent :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken