Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Heeft DTRH ergens bevestigd dat zij vandaag al met namen komen?
Het is ook goed mogelijk dat DTRH en BKS morgen allebei met namen komen...

Overigens hoop ik met jullie mee dat DTRH weer met een mooi programma komt! Ben erg benieuwd waar beide festivals mee gaan komen.
Morgen lijkt me wat onlogisch. Denk dat ze dat moment niet willen delen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Normaal gesproken komt DTRH altijd op dinsdag of woensdag met nieuws, dus je zou zeggen vandaag.

Kan me één keer herinneren dat ze op donderdag of vrijdag met namen kwamen, dat was toen Massive Attack hun optreden op DTRH cancelde.

Nou ja we gaan het zien. Zit in ieder geval op het puntje van mijn stoel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mijn voorspelling:

Killers / Gorillaz / Florence and the Machine
Moderat/ Stromae / Little Simz

Headliner Wildcard:
MUSE
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Mijn voorspelling:

Killers / Gorillaz / Florence and the Machine
Moderat/ Stromae / Little Simz

Headliner Wildcard:
MUSE
Muse past toch echt totaal niet bij DTRH? (En is bovendien zo ver voorbij zijn glorietijd, dat je het wat mij betreft ook niet moet willen.)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Muse past toch echt totaal niet bij DTRH? (En is bovendien zo ver voorbij zijn glorietijd, dat je het wat mij betreft ook niet moet willen.)

Ik zie het ook niet zo snel gebeuren hoor maar wilde ze voor de zekerheid toch genoemd hebben. Die hebben nog een show in NL.
Met dat laatste niet eens trouwens, vond Drones een fantastische plaat (en Simulation Theory ook wel oké.)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik kan me eigenlijk wel aansluiten bij Raskolnikov en Timmetje. Ik wil London Grammar nog wel toevoegen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Misschien ben ik wel te optimistisch hoor, en zijn mijn headliners samen wel te veel van het goede (qua financiën). Vorig jaar stond Doe Maar er immers nog notabene.

Maar hoop doet leven ;-)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ja, voorspellingen zijn door enthousiasme altijd wat aan de hoge kant! Crux is ervoor te zorgen dat je daardoor niet al te teleurgesteld raakt als het dan in werkelijkheid iets minder is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Doe Maar stond er ook als headliner omdat het een kleinere ''corona'' editie was toch? Denk/hoop dat we voor 2022 wat hoger mogen inzetten (al had ik Doe Maar ook erg gaaf gevonden).
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Misschien ben ik wel te optimistisch hoor, en zijn mijn headliners samen wel te veel van het goede (qua financiën). Vorig jaar stond Doe Maar er immers nog notabene.

Maar hoop doet leven ;-)
Tjah maar vorig jaar waren er uberhaupt niet echt headliners beschikbaar, dus ik weet niet of dat per se om budget ging.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dat kan best de verklaring zijn hoor voor Doe Maar, een geringere beschikbaarheid van headliners. Sowieso waren niet-Europese acts toen op voorhand uitgesloten.

En op zich mag je van een festival waar drie dagen 40.000 bezoekers komen wel behoorlijke headliners verwachten.

Florence And The Machine verwacht ik persoonlijk eerder op BKS.

Tyler zou er natuurlijk wel nog kunnen staan, Disclosure natuurlijk ook.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tyler zou ik fantastisch vinden. En met het risico dat ik als een kapotte plaat klink zou ik Disclosure wel echt een tegenvaller vinden. Er tourt zoveel moois, en ze hebben al een zaalshow. Headliner op DTRH hoeft van mij echt niet meer.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Tyler zou ik fantastisch vinden. En met het risico dat ik als een kapotte plaat klink zou ik Disclosure wel echt een tegenvaller vinden. Er tourt zoveel moois, en ze hebben al een zaalshow. Headliner op DTRH hoeft van mij echt niet meer.
Nou, twee jaar geleden zouden Tyler en Disclosure headlinen. Toen zouden er ook 40.000 bezoekers komen. Dus een garantie dat ze nu "meer gaan knallen" is er niet. Ze hadden toen wel een dijk van undercard. Dat vind ik persoonlijk ook altijd veel relevanter. Ik zou Disclosure prima headliner vinden als FKA Twigs, Little Simz en Wilco op dezelfde dag staan. Om een voorbeeld te noemen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
260617577_877295686311068_2921907705790585338_n.jpg

Doja Cat is de verrassende naam op Lolla Stockholm, zelfde weekend als DTRH. Wellicht een wildcard voor als het niet is gelukt met een van de andere headliners?
Kacey Musgraves kunnen we wellicht ook terug opschrijven nu blijkt dat ze langer in Europa is!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Mijn gokje(voor de bovenkant):

Disclosure | Florence & The Machine | Gorillaz
Balthazar | Doe Maar | Jamie XX

BICEP (Live) | HAIM | IDLES | Kacey Musgraves | Kyteman
2ManyDJ's | Glass Animals | Wilco | Wolf Alice
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Bekijk bijlage 732

Doja Cat is de verrassende naam op Lolla Stockholm, zelfde weekend als DTRH. Wellicht een wildcard voor als het niet is gelukt met een van de andere headliners?
Kacey Musgraves kunnen we wellicht ook terug opschrijven nu blijkt dat ze langer in Europa is!
Hmm, dit maakt Post Malone wellicht ook een mogelijkheid. Mits die twee dagen achter elkaar optreedt.

Killers als afsluiter op zondag bij DTRH zou dus zeker mogelijkheid zijn.

Sowieso paar namen die twee jaar geleden op DTRH zouden staan, als ik het zo zie. Kacey Musgraves inderdaad, Ook Haim. Al vind ik die persoonlijk vreselijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
We gaan gewoon Disclosure krijgen hoor, laat die Muse'en maar zitten (als ze Gorillaz hun duurste headliner afgelopen jaar pas hebben geboekt, gaan ze dat heus niet meteen one-uppen hoor). Gorillaz ook als zekerheidje en dan nog zien wat die derde naam wordt, me dunkt? Tyler 90% zeker dat ie terug komt en/of Florence, London Grammar, TWOD. Stromae of Moderat als headliner zou ik toch wat magertjes vinden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is Disclosure überhaupt al voor 2022 festivals aangekondigd? Vooralsnog stopt hun tourschema op 23 maart.

Ik hoop dat Stromae onder (of boven) Gorillaz staat. Net als op TW Boutique.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken