Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Precies, morgen DTRH vermoed ik, donderdag BKS dan.

Dan zal de verdeling van de mooie namen tussen beide festivals stuk duidelijker worden. Al zal DTRH grofweg met maximaal 1/3 van het programma komen, denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna en Oasiss

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
BKS maakt donderdag 25 november om 12:00 in één klap het volledige programma bekend. Zijn wij dan vrijdag of pas volgende week aan de beurt?
Later deze week zei men, dus ik vermoed toch echt één dezer dagen, voor het weekend.... zin in !
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Precies, morgen DTRH vermoed ik, donderdag BKS dan.

Dan zal de verdeling van de mooie namen tussen beide festivals stuk duidelijker worden. Al zal DTRH grofweg met maximaal 1/3 van het programma komen, denk ik.
Normaal is die eerste worp altijd bijna 40 namen toch?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Jammer, want Belle & Sebastian, Teenage Fanclub en Sleaford Mods zouden wel mooie namen zijn voor DTRH.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Staan alledrie in april in Nederland. Zullen in de zomer wel de diverse kleinschalige UK-festivals langsgaan.
 
Laatst bewerkt:

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik hoop op Idles, bcnr, floating points, fka-twigs, Four Tet en misschien dan eindelijk dit jaar Ramen Impala. Ik denk dat de kans te verwaarlozen is hoor maar ik denk dat lil Nas x ook goed zou passen op dtrh
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Nou, 11 uur dan maar een worp mooie namen?
Heeft DTRH ergens bevestigd dat zij vandaag al met namen komen?
Het is ook goed mogelijk dat DTRH en BKS morgen allebei met namen komen...

Overigens hoop ik met jullie mee dat DTRH weer met een mooi programma komt! Ben erg benieuwd waar beide festivals mee gaan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Heeft DTRH ergens bevestigd dat zij vandaag al met namen komen?
Het is ook goed mogelijk dat DTRH en BKS morgen allebei met namen komen...

Overigens hoop ik met jullie mee dat DTRH weer met een mooi programma komt! Ben erg benieuwd waar beide festivals mee gaan komen.
Nee, vandaag is niet genoemd, dus het zou ook morgen of vrijdag kunnen natuurlijk.,
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken