Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.058
Teveel middelgrote namen lijkt me. Niet helemaal mijn ding maar ik hoop dat Villagers en Wilco dan toch naar BKS gaan. Dan mogen jullie Stromae hebben ;).
Met de clashfinder van 2019 bij de hand valt dat vrij goed meevallen, vond ik.

MEUTE > De Jeugd > IDLES > Beck > Disclosure
Sticky Fingers > Tones And I > Charli XCX > St. Vincent > Wilco (2manydj's sluit iedere avond de Teddy af)

Naaz > Bombay Bicycle Club > Supergrass > HAIM > Jorja Smith > Gorillaz
Rimon > BADBADNOTGOOD > Eefje De Visser > Big Thief > Bicep > Jamie xx

Altin Gün > Black Pumas > TDCC > Kacey Musgraves > Tyler
boy pablo > Moses Sumney > slowthai > Hot Chip > Kyteman's
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Weet niet helemaal of dat positief of negatief is, maar in de breedte erg veel namen waarbij ik denk "die zou ik wel meepakken op een festival" (zoals een Slowthai, Altin Gün, Beck, Wilco, Charli XCX) maar anderzijds maar weinig namen waar ik een kaartje voor zou kopen (St Vincent, Gorillaz, HAIM, Jhenny Beth, Kyteman's). Ook erg veel namen waarvan ik denk dat ze er of elk jaar staan of echt weinig urgent zijn (black pumas, Eefje de Visser, Spinvis, Bombay Bicycle Club, Disclosure, Jamie XX). Beetje net niet voor mij. Mist echt nog wat namen als Phoebe Bridgers, Animal Collective, Michael Kiwanuka, Stromae, Pet Shop Boys of Massive Attack. Wat meer pit of unieks.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik kijk niet veel op deze pagina, maar dat arctic monkeys vandaag met nieuws komt lijkt me vrij waarschijnlijk. Niet iets voor dtrh?
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik kijk niet veel op deze pagina, maar dat arctic monkeys vandaag met nieuws komt lijkt me vrij waarschijnlijk. Niet iets voor dtrh?
Zou 100% iets voor DTRH zijn, maar het lijkt er vooralsnog op dat ze vooral in augustus staan.

Maar je weet het maar nooit: misschien kiest DTRH wel voor deze dag omdat de AM met nieuws komen. Helemaal uit te sluiten valt het zeker niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.438
6.100
En Stromae schijnt vandaag ook aangekondigd te worden op Sziget, wellicht dat DTRH die ook deelt. (al is dat meer hoop, want die lijkt zijn shows gewoon ietwat random her en der aan te kondigen)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Het lijkt er wel op dat er lekker veel te verdelen valt tussen de diverse festivals. Ben heel benieuwd. Verwachtingen worden misschien wel wat teveel opgeschroefd.....
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
122
68
Michael Kiwanuka kunnen we afstrepen denk ik? Staat 14 juni in Noorwegen, hij zou nog op 12 juni naar BKS kunnen, maar lijkt me onmogelijk gezien ovrrige tourdata. Jammer, had hem graag gezien op BKS.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.438
6.100
Afstrepen voor BKS wellicht wel, maar wellicht dat hij wel op DTRH staat. 2 en 3 juli zijn nog vrij in zijn agenda. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: jacobz

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.058
Stond normaal in 2020 op RW ook hè, dus misschien.

Vind het een beetje moeilijk inschatten hoe de verhouding compleet nieuwe namen (zoals een Moderat of Stromae) zal zijn tov de namen die op de affiches van 2020/21 stonden. Zou op zich wel heel graag hebben dat we overladen worden met heel wat spannende namen en niet de veilige, oké namen waar Ruben het gisteren ook al over had.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Spannend spannend! Ik zou graag War on Drugs als headliner willen voorstellen voor Disclosure. Verwachten jullie verder nog namen als Mitski, Beach House, Lana del Rey, Novastar en Admiral Freebee?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.438
6.100
Volgens mij staat er wat te gebeuren want de kopjes nieuws e.d. op de frontpage zijn weg en de nieuwspagina werkt voor nu even niet... :

 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
BKS maakt donderdag 25 november om 12:00 in één klap het volledige programma bekend. Zijn wij dan vrijdag of pas volgende week aan de beurt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken