Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wordt wel weer verder lopen ;-)
Zullen ze de Bravo afbreken? Anders ziet dat er ook gek uit
En ben benieuwd of ze met deze ruimte ook het aantal kaarten hebben verhoogd.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
De plattegrond lijkt inderdaad iets te zijn uitgebreid t.o.v. een eerder ontwerp.
Het fijne van DTRH on vergelijking tot LL vind ik altijd de kleinere afstanden. Op LL stonden we vaak op camping 6, waardoor we altijd die klote brug over moesten. Je was vanaf de Alpha (nu de Hottot) tot je tentje minstens een half uur kwijt. Op DTRH was ik in 10 minuten bij m'n tentje.

Ik ben heel benieuwd naar de sfeer dit jaar. Denk dat het toch meer een 'LL-gevoel' gaat worden dan een typisch 'DTRH-gevoel'. Het landschap van Lowlands is zo typerend en zo verschillend dan dat van DTRH. Ik vind het beiden schitterende festivals dus het maakt me weinig uit. Een feestje wordt het sowieso!
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Hebben jullie ideeën over hoe ze het programma met koptelefoons vorm gaan geven? Ik hoop dat het programma gewoon zo blijft als de vorige jaren (Inc. Wapperman) maar dan met een koptelefoon? Haha weet niet in hoeverre dat haalbaar of überhaupt mogelijk is maar wat verwachten jullie?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
De plattegrond lijkt inderdaad iets te zijn uitgebreid t.o.v. een eerder ontwerp.
Het fijne van DTRH on vergelijking tot LL vind ik altijd de kleinere afstanden. Op LL stonden we vaak op camping 6, waardoor we altijd die klote brug over moesten. Je was vanaf de Alpha (nu de Hottot) tot je tentje minstens een half uur kwijt. Op DTRH was ik in 10 minuten bij m'n tentje.

Ik ben heel benieuwd naar de sfeer dit jaar. Denk dat het toch meer een 'LL-gevoel' gaat worden dan een typisch 'DTRH-gevoel'. Het landschap van Lowlands is zo typerend en zo verschillend dan dat van DTRH. Ik vind het beiden schitterende festivals dus het maakt me weinig uit. Een feestje wordt het sowieso!
Ik sta er net zo in als jij. Lowlands is fantastisch dus het komt vast wel goed! Maar ik denk wel dat ik meer een lowlands gevoel ga hebben dan een dtrh gevoel.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik sta er net zo in als jij. Lowlands is fantastisch dus het komt vast wel goed! Maar ik denk wel dat ik meer een lowlands gevoel ga hebben dan een dtrh gevoel.
Stiekem vind ik LL qua sfeer eigenlijk beter dan DTRH. Heb meer het gevoel een weekend compleet van de bewoonde wereld te zijn. Dat gevoel heb ik bij DTRH veel minder. Het kleinschalige en de locatie zijn in mijn ogen de pré's van DTRH. Daarom hoop ik zo dat DTRH bij terugkeer op het vertrouwde terein gewoon weer terug gaat naar 35.000 bezoekers.

Ik vraag me trouwens af hoe ze het met de headphones gaan doen in de avond uren. Kan me moeilijk indenken dat er 40.000 headphones klaar liggen ;)
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Daar lijkt het wel op, Joost van bellen en de DJ van Grauzone zijn iniedergeval twee toevoegingen waar ik heel blij van wordt
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stiekem vind ik LL qua sfeer eigenlijk beter dan DTRH. Heb meer het gevoel een weekend compleet van de bewoonde wereld te zijn. Dat gevoel heb ik bij DTRH veel minder. Het kleinschalige en de locatie zijn in mijn ogen de pré's van DTRH. Daarom hoop ik zo dat DTRH bij terugkeer op het vertrouwde terein gewoon weer terug gaat naar 35.000 bezoekers.

Ik vraag me trouwens af hoe ze het met de headphones gaan doen in de avond uren. Kan me moeilijk indenken dat er 40.000 headphones klaar liggen ;)
30.000 genoeg op LL19
Die blijven gewoon daar dit jaar natuurlijk
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hmmm vrees t ook. ??
Wat je overigens op LL donderdag veel zag is dat mensen koptelefoons gaan halen vroeg op de dag en die dan de hele avond bij zich houden. Zelfs meenemen naar de tent. Dat wordt op DTRH alleen maar erger, het hele weekend koptelefoon voor jezelf. Dus die zullen vrijdagmiddag wel op zijn....
Oplossing is ruilen (borg in muntjes) op het terrein met mensen die wel komen inleveren. Hoef je niet in de rij te staan ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Johhh wat een heerlijk rijtje namen; Avalon Emerson, Overmono, Betonkust, Afrodeutsche, Lorenzo Senni.. Heel mooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken