Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ik bedoel er eigenlijk mee dat het buiten Nederland weinig mensen iets zal zeggen. Geen typisch Nederlandse muziek ;-)
? Helder. Denk idd dat het echt op de Nederlandse markt gericht is maar gelukkig geen uber Nederlands gebeuren ala Frans Duits ?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ik ken eigenlijk niet zo veel van The Kyteman Orchestra, maar live lijkt mij dit zeer de moeite waard! Ik ken Colin Benders eigenlijk vooral van zijn livestreams tijdens de eerste lockdown met zo'n gigantische modulaire synth, wie weet kan hij zo'n ding meesleuren op het podium deze zomer.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik ken eigenlijk niet zo veel van The Kyteman Orchestra, maar live lijkt mij dit zeer de moeite waard! Ik ken Colin Benders eigenlijk vooral van zijn livestreams tijdens de eerste lockdown met zo'n gigantische modulaire synth, wie weet kan hij zo'n ding meesleuren op het podium deze zomer.
Ja dat wordt echt een dampend gebeuren hoor. Mag je veel van verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna

scorpion29

Playlistbediener
30 nov 2018
28
18
Wanneer verwachten jullie meer namen voor de line-up, nu vrijwel zeker is dat t festival zal doorgaan
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Meestal is de laatste drop namen een paar weken voor het festival dus misschien eind juli/begin augustus.
 

scorpion29

Playlistbediener
30 nov 2018
28
18
Zal nog wel meer dan 1 worp komen denk ik? Ervan uitgaande dat de Lowlands-tenten blijven staan (want waarom zou je het anders in Biddinghuizen houden) heb je behoorlijk wat ruimte te vullen
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Zal nog wel meer dan 1 worp komen denk ik? Ervan uitgaande dat de Lowlands-tenten blijven staan (want waarom zou je het anders in Biddinghuizen houden) heb je behoorlijk wat ruimte te vullen
Ze gebruiken slechts een deel van het terrein. Denk dat er in totaal 60-70 acts zullen staan. Zijn er nu 46 bekend, dus ik gok nog 1 flinke worp.

In voorgaande jaren werd het programma grofweg in drie grote worpen bekend gemaakt, als ik het goed herinner.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Is het festivalterrein dit jaar groter, kleiner of gelijk aan wat we gewend zijn van dtrh? Ben zelf nooit op Lowlands geweest dus de plattegrond zegt me niet zoveel
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Is het festivalterrein dit jaar groter, kleiner of gelijk aan wat we gewend zijn van dtrh? Ben zelf nooit op Lowlands geweest dus de plattegrond zegt me niet zoveel
Goede vraag. Vraag me hetzelfde af. Het terrein in Beuningen is in ieder geval erg mooi. Hopelijk dit jaar eenzelfde sfeer.
 

Jayland

Nieuw lid
16 jun 2021
3
0
Als ik naar de plattegrond kijk op de DTRH-site lijkt het me dat Fuzzy Lop, Avant Garden en 'Club Fuzzy' (overdekte versie van Future Fuzzy Field?) daar gesitueerd zijn.
Ja, ik zou zeggen dat voor de Fuzzy Lop de India wordt gebruikt. Club Fuzzy is dan de X-Ray en de Avant Garden de Hacienda.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Als ik naar de plattegrond kijk op de DTRH-site lijkt het me dat Fuzzy Lop, Avant Garden en 'Club Fuzzy' (overdekte versie van Future Fuzzy Field?) daar gesitueerd zijn.
Huh dat is raar. Op een eerdere plattegrond was dat deel helemaal niet in gebruik. We hebben het er hier nog over gehad…. Of begin ik nou seniel te worden?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Huh dat is raar. Op een eerdere plattegrond was dat deel helemaal niet in gebruik. We hebben het er hier nog over gehad…. Of begin ik nou seniel te worden?

Ha, ja klopt! Het terrein is iets uitgebreid. De Fuzzy Lop is verplaatst en dat is nu silent disco koptelefoon uitgifte? En nog een area zonder naam naast de Fuzzy Lop? Eigenlijk is de 'India' erbij gekomen.

Oh, en 'Streamer Club' is 'The Swamp' geworden.

Dit stond eerst online:

WhatsApp Image 2021-06-16 at 18.54.26.jpeg

En nu dit:

WhatsApp Image 2021-06-16 at 18.54.38.jpeg

Verschilt niet heel veel meer van het LL terrein nu, alleen de Bravo mist nog en een deel van de ArmadiLLow.
 
Laatst bewerkt:

Jayland

Nieuw lid
16 jun 2021
3
0
Het lijkt met dat groen-blauwe deel linksonder ook wel of er nog iets met het Armadillow gebied gedaan wordt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken