Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Obstacle 1 wrote:
Wacht, gaat men er nu vanuit dat er helemaal geen headliner meer komt? Je kan toch niet een festival hebben zonder een headliner op de zaterdag?

Is de dagindeling al bekend dan? Headliners zijn toch Tyler, Disclosure en Beck?

Ik geloof dat we eerder hadden geconcludeerd dat Beck en Disclosure beide op de vrijdag spelen, en Tyler op de zondag. Nu kan daar natuurlijk nog mee geschoven worden omdat het dit jaar volkomen mis is gegaan met het boeken van een headliner.

Edit: ik heb het nogmaals gecheckt en op de website van Beck staat dat hij op vrijdag speelt. De website van Disclosure lijkt down te zijn, maar op residentadvisor staat dat zij ook op de vrijdag spelen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Zelf besloten om Woohah festival kaartjes te verkopen en dit jaar toch (voor het eerst) naar Down the rabbit hole te gaan. Waren al met al niet mega tevreden met de Woohah line up, en de line up van Down the rabbit hole is voor mij persoonlijk echt een pracht line up. Helpt al dat ik onwijs fan ben van Tyler en Disclosure. Alles wat er nu nog bij komt is voor mij alleen maar extra, zoals andere mensen dat voelen bij de BKS line up. Toch grappig.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ik snap niet zo goed waarom we ervan uitgaan dat Beck en Disclosure allebei op vrijdag spelen. Het is vrij gebruikelijk dat artiesten de eerste dag van een festival op hun website zetten als de dagindeling nog niet bekend gemaakt is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Maar Beck staat dus nog steeds op het lijntje onder de headliners dat alfabetisch verloopt. Ik denk het iets als Royal Blood of Mumford zal worden.. Beiden zouden voor een impuls kunnen zorgen in de kaartenverkoop maar echt achterover mee vallen, doe je er natuurlijk niet mee.. Welke andere mogelijke headliners zijn er dan nog?

Royal Blood (volledig vrij dat weekend tot nu toe)
Mumford & Sons (volledig vrij dat weekend tot nu toe)
alt-J (volledig vrij dat weekend tot nu toe) // mogelijks pas band die volgend jaar volledig gaat touren met nieuwe plaat
London Grammar (volledig vrij dat weekend tot nu toe) // mogelijks pas band die volgend jaar volledig gaat touren met nieuwe plaat ~ staat al op LL.
The xx (geen tourdata)
Pet Shop Boys (spelen 1-3)
Khalid (speelt 3-5 maar zijn beide in Noord-Europa)
The Lumineers (spelen 2-3-5)
Faith No More (spelen 2-3-4-6) -> die vierde staan ze op Werchter.. 2 gigs op één dag?
Pixies (spelen 1-2-4-5) -> die vierde staan ze op Main Square.. 2 gigs op één dag?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Door de manier waarop ze het in het interview hebben verwoord lijkt het er iig op dat alle headliners al bekend zijn. Zo niet dan blijf ik mijn geld op Lana zetten, maar voor de rest zie ik het qua nieuwe headliner wat somber in.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
al Afas show.
Klopt en was meteen uitverkocht, never say never. (kans is klein tho)

Mumford & Sons voelt inderdaad een beetje als een mismatch en hebben naar aanvoelen de afgelopen jaren al iets te vaak in Nederland gestaan ook om nog interessant te zijn.

Zowel Lana Del Rey als Tame Impala werden enkele dagen terug ontkracht, Timmetje.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Lees trouwens dat Lily Allen ook weer gaat touren rond juli. Zou dat nog een act voor DTRH zijn?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik snap niet zo goed waarom we ervan uitgaan dat Beck en Disclosure allebei op vrijdag spelen. Het is vrij gebruikelijk dat artiesten de eerste dag van een festival op hun website zetten als de dagindeling nog niet bekend gemaakt is.

Dat is bij sommige artiesten zo ja. Echter is de data van Beck vrij nauwkeurig ingedeeld op zijn website, net als die was van Disclosure. Helaas is dat van de site af en zullen jullie het moeten doen met wat ik heb gezien haha. :) Ze staan donderdag in Werchter. Maargoed, ze kunnen vast nog wel schuiven met Disclosure. Beck in ieder geval op vrijdag.

Die nieuwe nummers van Dislcosure zijn wel heel erg tof, trouwens. Lekker disco, met name Tondo.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
47
5
Als Disclosure op de zaterdag wordt gezet is dat wel de beste optie imo. Tuurlijk, het zou ontzettend jammer zijn als dit het is qua headliners maar Disclosure op zaterdagavond lijkt me niet het ergste..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Zo, die twee nieuwe nummers van Disclosure zijn ook heel dik! Totaal geen pop, ik verwacht dat het best een alternatieve show gaat worden. Lijkt wel of ze zijn afgestapt op al die voor de hand liggende samenwerkingen zoals Sam Smith etc.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
47
5
Zo, die twee nieuwe nummers van Disclosure zijn ook heel dik! Totaal geen pop, ik verwacht dat het best een alternatieve show gaat worden. Lijkt wel of ze zijn afgestapt op al die voor de hand liggende samenwerkingen zoals Sam Smith etc.

Ik zie zelfs 5 nieuwe nummers in Ecstasy, over welke twee heb jij het specifiek? Klink wel lekker voor de zaterdagavond ;)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Nieuwe nummers van Disclosure zijn idd heel lekker. Neigt weer iets meer naar Settle, maar met wat meer edge. Heel vet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Vraagje voor de Khruangbin fans.

Die nummers met Leon Bridges... Is er ook een kans dat ze die live spelen of gaan ze sowieso niets van die EP doen? (kwestie van ze mee in mijn playlist te droppen of niet)
 

miamitraffic

Nieuw lid
29 feb 2020
1
0
Guano Apes komt 3 juli in de melkweg, zie ze niet zo snel in de sfeer van dtrh maar wellicht wel een grote kans? Zou ik persoonlijk leuk vinden, wat meer gitaarwerk, maar of dit echt een headliner is weet ik niet..
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Vraagje voor de Khruangbin fans.

Die nummers met Leon Bridges… Is er ook een kans dat ze die live spelen of gaan ze sowieso niets van die EP doen? (kwestie van ze mee in mijn playlist te droppen of niet)

Volgensmij is deze voor het BKS topic bedoelt. Maar ik denk zelf dat ze ze niet live gaan spelen. Die stem van Bridges is toch wel iets te belangrijk in de nummers.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Gisteren even last minute naar Cage the Elephant geweest. Dat gaat echt een heel leuk optreden op DTRH worden. Zitten echt een paar goede nummers op het nieuwe album en ze hebben als vanouds alleen maar bangers. Die hebben de afgelopen jaren echt een heel goed repetoire opgebouwd en zijn een van de meest entertainende bands die ik ken. Matt en Brad zijn helemaal gek. Na dat Pinkpop incident moest ik toch een paar keer slikken nadat Matt van speakers afsprong etc.

Hoop wel dat ze niet dat bizar kutte einde met Bohemian Rhapsody gaan doen op Down the Rabbit Hole. Wat een afknapper was dat jezus. Gelukkig krijgen ze toch maar een uurtje, dan zal dat wel niet kunnen. Ook vind ik Goodbye akoestisch niet echt heel chill als een afsluiter, duurde me te lang. Liever met piano/synths er onder. Maar ik denk dat deze twee laatse nummers een zaalshow exclusive zijn dus zal vast goedkomen joe!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken