DOUR festival 2020

Chemical Brothers dus. Ook geen zo'n groot gemis voor Werchter, vind hun muziek wel goed, maar live (...) vind ik er niets aan. Kan je net zo goed cd'tje opleggen.

Ministry en Mogwai wel interessante boekingen - vooral omdat beiden al op een ander Belgisch festival staan (zoals Greg dus duidelijk al wist) :-)

Dead Cross! Band van Mike Patton van Faith No More (en de drummer van Slayer). Unieke boeking dit.

Verder veel hip volk met Action Bronson, Princess Nokia, Modeselektor, Thee Oh Sees, Shame, Floating Points en Denzel Curry. Pakken ze slim aan daar in Dour.

Enorm blij met de hiphop namen tot nu toe! Hopelijk komt er nog een echte klepper als Anderson. Paak of Vince Staples bij.

TettenVogel wrote:
Ministry, Dead Cross, Zeal & Ardor, Vince Staples,… Mooi lijstje is dit!

Vince Staples helaas nog niet
1f641.svg

Oeps, ik bedoelde Denzel Curry

Wie het interesseert... Straks 29 nieuwe namen voor DOUR en er zitten pareltjes tussen! Hier al enkele tips...
... stond in The Barn van Rock Werchter 2017
... stond op de Main Stage van Rock Werchter 2017
... stond in de KluB C van Rock Werchter 2017
... stond in de Club van Pukkelpop 2017

Wie het interesseert… Straks 29 nieuwe namen voor DOUR en er zitten pareltjes tussen! Hier al enkele tips…
… stond in The Barn van Rock Werchter 2017
… stond op de Main Stage van Rock Werchter 2017
… stond in de KluB C van Rock Werchter 2017
… stond in de Club van Pukkelpop 2017

Ik ben wel benieuwd ja! Als die laatste maar niet Car Seat Headrest is, die moeten naar RW komen!

15:00... Nieuwe headliner...
No high expectations pleaseeee... Is in Nederlandstalig België (nog) niet populair!

Dus waarschijnlijk een Franstalig rapper of iets uit de VS dat nog relatief 'onbekend' is.

Straks 27 nieuwe namen! O.a. een zeer geliefde wolf, een Scandinavisch hitkanon, kleine vuurspuwende wezens, een sappig duo, een vooringenomen band, ...

Een mooie lichting dus!

Haha, leuk dit... :)

Wolfmother?
Tove Lo? Chainsmokers? Kygo? Mø?
Little Dragon?
Preoccupations?

Alleen bij het sappige duo schiet me zo snel even niets te binnen. En Wolfmother zal ook wel niet goed zijn.

Users who are viewing this thread