DOUR festival 2020

Yup, overal goed! Vroeger minder/slechter daar ofso?

Heb wat verhalen gelezen :)

DOUR staat nog altijd wel op het lijstje. Zoals je zegt het is wat goedkoper en de line-up is echt ondergewaardeerd.

Eerste naam: Mura Masa. Niet mijn ding, maar wel stukken beter dan de eerste naam van vorig jaar (Die Antwoord).

Ook niet bepaald mijn ding. Maar wel een mooie eerste bekende en relevante headliner.

Geen idee welke band, ik zag dit nl. gewoon voorbij waaien, had deze poster gepost ipv de poster die vandaag door de organisatie werd gepost. Odesza en Flying Lotus zitten rond die periode dus ook rond Dour. :')

Ik zet mijn centen ook nog in op tyler the creator, cigarettes after sex en ben klock

En een joker op The XX!

Hopelijk komt Flying Lotus ook over van MELT! en annuleert Tyler niet ... nog nooit zo teleurgesteld geweest als bij Earl Sweatshirt die vorig jaar last minute cancelde, puur voor hem had ik een combi gekocht :(

24174143_899706650196082_8800140159574481853_n.jpg

J Cole als een van de headliners?

Joey Bada$$ zie ik ook zeker komen. Hetzelfde geldt voor Sevn Alias. Die heeft dit jaar op een vroeg uur de dance hall gevuld op PKP.

+ alt-J
Ben Klock
Ben UFO
Black Sun Empire ft. Multiplex MC
Girls in Hawaii
Ho99o9
Hugo TSR
I Hate Models
Joey Bada$$
Nils Frahm
ODESZA
Amelie Lens

Heel erg blij met Joey Bada$$, alt-J, Ho99o9, ODESZA en Amelie Lens!

Morgen komen de Early Bird-tickets beschikbaar, ik ga er alvast eentje halen.

Clashfindertje gemaakt, uren en podia zijn natuurlijk gegokt maar geeft een klein beetje een beter beeld denk ik..
https://clashfinder.com/s/dour2018/

Had je werkelijk Nils Frahm, Alt-J of Girls In Hawaii verwacht? Die eerste, voorspel ik nu al, zal waarschijnlijk in een verloren tent voor 100 zielen spelen ofso haha. Ik wacht het nog eventjes af tot er nog wat meer komt maar ik volg wel mee :)

Had je werkelijk Nils Frahm, Alt-J of Girls In Hawaii verwacht? Die eerste, voorspel ik nu al, zal waarschijnlijk in een verloren tent voor 100 zielen spelen ofso haha. Ik wacht het nog eventjes af tot er nog wat meer komt maar ik volg wel mee
1f642.svg

Girls In Hawaii was toch vrij voorspelbaar, nee? Die waren in 2014 nog coheadliner op het hoofdpodium, zijn serieus populair in Franstalig België. Geen idee eigenlijk waarom Studio Brussel ze hier zo weinig aandacht geeft, want die hebben echt veel meer potentieel dan er nu uitkomt in Vlaanderen.

Ja, inderdaad, behalve degenen die er vorig jaar al stonden. Maar die mogen voor mij best op herhaling komen :)

Wie oh wie zal de Last Arena op Zaterdag afsluiten? Hou de Facebook om 15 u goed in de gaten ;)

Users who are viewing this thread