Temples, Mome, Kaytranada (!), Her, Noisia, De La Soul, Bazart, Modestep, Camo & Krooked, Millionaire en daarna Romeo Elvis, Young Fathers, Sleaford Mods, kan zelf niet kiezen hah, The Geek x Vrv zou ik doen als ik u wasOp het eerste zicht vrij veel clashes voor mij …
Temples, Mome, Kaytranada (!), Her, Noisia, De La Soul, Bazart, Modestep, Camo & Krooked, Millionaire en daarna Romeo Elvis, Young Fathers, Sleaford Mods, kan zelf niet kiezen hah, The Geek x Vrv zou ik doen als ik u was
Ik ga enkel zondag voor Justice gaan, ben wel blij met de timetable enkel de overlap Millionaire >< Romeo Elvis stoort me wel een beetje haha
Oei oei.. zie ik deze reacties net nadat ik een combi heb binnengehaald
Is het werkelijk zo erg? Ik vond dat er best leuke namen op hun affiche stonden (A-Trak, Earl Sweatshirt, Kaytranada, NAS, Chase & Status …) voor een heel correcte prijs (5 dagen voor €160 incl. camping).
In ieder geval verheug ik me op een leuke 5-daagse!
Op het eerste zicht vrij veel clashes voor mij …
Donderdag:
– Kaaris & Kalash Criminel <=> Temples
– Møme, Kaytranada <=> Andy C, DJ Hype & Hazard, Chase & Status
Vrijdag:
– HER <=> Anne-Marie <=> Little Simz
– Noisia <=> Wilkinson
Zaterdag:
– Jagwar Ma <=> SaSaSaS <=> De La Soul
– $uicideboy$ <=> Bazart
– Die Antwoord <=> Modestep <=> Mall Grab
– The Gaslamp Killer, Lefto <=> Camo & Krooked
Zondag:
– Roméo Elvis x Le Motel <=> Lone <=> Millionaire
– Young Fathers <=> Metronomy <=> Nadia Rose
– Sleaford Mods <=> Talib Kweli
– Tchami <=> Jon Hopkins
– The Geek x Vrv <=> Troyboi
Voor mij krijgt de 1ste in elk rijtje op dit moment het voordeel.
Zou zeker Jon Hopkins gaan zien. Erg gaaf live.
Mensen ervaring met hoe druk het kan worden of hoe makkelijk je vooraan geraakt? Ik ga zondag voor Justice en nog een aantal namen doorheen de dag die me iets minder interesseren maar afin. Ik hoorde dat het volk overdag best meevalt (qua hoeveelheid dus) maar later op de avond best druk kan worden.. ?
Dankje. Ja, ik kende Young Fathers eigenlijk niet zo mega goed maar ik wist wel dat ze de moeite waren om eens te zien, en dat waren ze.Leuk verslag!
En ook leuk dat Young Fathers blijkbaar goed was. Ik heb wel een boon voor die band.
Verder vind ik het jammer om te constateren dat dit festival echt een probleem heeft. In De Morgen spreken ze over de ‘drukst bezochte Dour ooit’, maar dat vertaalt zich duidelijk niet in drukker bezochte concerten. Wat ooit een uniek festival met prachtige, hoekige namen was… is nu een soort walhalla voor drugfans die alleen maar willen dansen in die ‘Electropedia zone’ geworden.
Zonde. Want op papier zijn die lineups altijd wel de moeite.
Ik heb wel een boon voor die band.
mattman wrote:
Ik heb wel een boon voor die band.
Is dit hetzelfde als een zwak hebben voor een band??