Wie zijn nu juist de headliners van deze editie? Rema (20/7), Justice (21/7), Skepta (19/7) en Netsky(18/7?) Vind 't een zeer druk ogende affiche uitzien, te druk.
Is toch heel duidelijk te zien aan de lettergrootte wie de headliners zijn? Die gaan niet allemaal op The Last Arena staan natuurlijk, sommigen zijn gewoon headliner van een ander podium. Er is dan ook een reden waarom ze The Last Arena niet als 'main stage' benoemen...
In elk geval zijn James Blake, Amelie Lens, Chase & Status, Ezra Collective, Bicep, The Blessed Madonna, Arca, Four Tet, Honey Dijon, The Libertines, Oscar & The Wolf en Reinier Zonneveld nog allemaal vrij grote namen die je ook op (sommige) andere festivals als headliner kan terugvinden.
Ik vind de stijl van de poster juist wel leuk, en ik kan het meer waarderen dan de kleurrijke huisstijl van Pukkelpop tegenwoordig, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.
Verder valt mij op dat Oscar & The Wolf nu naar zondag verhuisd is. Ik zie in de Instagram-post van begin deze maand dat ze oorspronkelijk op woensdag stonden. Die zondag vind ik wel echt stacked in vergelijking met de andere dagen, daar gaan clashes onvermijdelijk zijn vrees ik.