Dour 2024

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Ik denk dat 50% van de huidige dour gangers geen moer geven wie op de affiche staat, ze gaan gewoon voor het feest en de camping.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Soulwax hint op de socials naar aankondiging van een Belgisch concert maandag. Kans lijkt me groot dat dit Dour is, aangezien men een concert in Vlaanderen hoogstwaarschijnlijk niet zou aankondigen op de eerste dag van de Warmste Week.

Update: Blijkt om een extra concert in AB te gaan.
 
Laatst bewerkt:

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
96
10
Paar gokjes, redelijk wild want Dour is vrij onvoorspelbaar

Indira Paganotto, Marlon Hoffstadt, WHOMADEWHO live, Oden & Fatzo live, Chloe Caillet, Jazz Brak, Herrensauna, Psychonaut, Garcon Sauvage, Don Kapot, Marth Da'Ro, Hauptgast, Vince Staples, Barry Can't Swim, Horsegiirl, Freddie Gibbs, VMO Violent Magic Orchestra, Tommy Cash, 6EJOU, Shlomo, Sara Landry, Fatoumata Diawara, Etrain de L'air, La Femme, Irene Desel live, Fololamour, Shyboi, C'est Karma, CHEWCHEW, DJ Tracksuit, Mezigue live, Adele Castillion, Unicorns on Ketamine, Mass Hysteria, Mickael Karkousse, Lefto.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Paar gokjes, redelijk wild want Dour is vrij onvoorspelbaar

Indira Paganotto, Marlon Hoffstadt, WHOMADEWHO live, Oden & Fatzo live, Chloe Caillet, Maxi Jazz, Herrensauna, Psychonaut, Garcon Sauvage, Don Kapot, Marth Da'Ro, Hauptgast, Vince Staples, Barry Can't Swim, Horsegiirl, Freddie Gibbs, VMO Violent Magic Orchestra, Tommy Cash, 6EJOU, Shlomo, Sara Landry, Fatoumata Diawara, Etrain de L'air, La Femme, Irene Desel live, Fololamour, Shyboi, C'est Karma, CHEWCHEW, DJ Tracksuit, Mezigue live, Adele Castillion, Unicorns on Ketamine, Mass Hysteria, Mickael Karkousse, Lefto.
Maxi Jazz zie ik spijtig genoeg wel niet meer komen :(
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Dour lijkt op hun Facebook te hinten naar nieuwe namen op Valentijnsdag.

Ziet er wel waarschijnlijk uit. Dat is net als de vorige drop een woensdag, en bij die vorige drop lieten ze weten dat er "binnen enkele weken" nieuwe namen gingen komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.041
2.671
Dour lijkt op hun Facebook te hinten naar nieuwe namen op Valentijnsdag.

Ziet er wel waarschijnlijk uit. Dat is net als de vorige drop een woensdag, en bij die vorige drop lieten ze weten dat er "binnen enkele weken" nieuwe namen gingen komen.
Er zijn alleszins elk jaar op Valentijn promo-acties (bv paar gratis bonnen bij het kopen van een combi).

Carlo Di Antonio laat in 1 of andere FB-groep weten dat Brutus niet in de Garage staat.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Carlo Di Antonio laat in 1 of andere FB-groep weten dat Brutus niet in de Garage staat.
Heeft hij daar als voormalig Minister van Milieu, Ruimtelijke Ordening, Mobiliteit, Transport, Openbare Werken en Dierenwelzijn persoonlijk voor gezorgd, of hadden de organisatoren van het festival zelf ook wel door dat het geen goed idee was om die in dat tentje met een capaciteit van duizend man neer te zetten ?
 
  • Haha
Waarderingen: yannickd

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Er zijn alleszins elk jaar op Valentijn promo-acties (bv paar gratis bonnen bij het kopen van een combi).

Carlo Di Antonio laat in 1 of andere FB-groep weten dat Brutus niet in de Garage staat.
Kans lijkt me inderdaad groot dat die countdown enkel naar de Valentijnspromo verwijst, niet naar bijkomende namen. Ik wacht in elk geval op de promo om kaartjes te kopen ;)
 

polnico

Playlistbediener
29 aug 2018
38
29
Het is tijd voor een nieuwe reeks namen:
- The Libertines
- Oscar & the Wolf
- Girls in Hawaii
- Isha X Limsa d'Aulnay
- Jean-Paul Groove
- Mezerg
- VTSS
- Farrago

Misschien komt er nog meer !
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Gebruikers die dit onderwerp bekijken