De Festivalpodcast

Ik luister eigenlijk altijd met veel plezier naar de podcast, vooral die festivalvooruitblikken vind ik top. Lekker een beetje de line-up leren kennen en alvast in de stemming komen

Maar ik merk de laatste tijd wel dat het me iets minder pakt. Wat ik een beetje mis is dat er wat breder gekeken wordt naar de line-up. Het is nu vaak best pop-georiënteerd (niks mis mee natuurlijk gelet op de grootte van dit genre,) maar het zou juist leuk zijn als er ook wat meer buiten dat straatje wordt gekeken. Juist die verrassende namen maken het voor mij interessant.

Misschien ben ik ook gewoon een beetje een boomer aan het worden😅.

Mijn post met dat er een paar weg waren, was stiekem ook om wat slapende honden wakker te maken en het duurde even maar toch enigszins gelukt.

Ik ben het namelijk compleet met jullie eens. Vond het vaak ook een beetje een objectieve blik en echt interessant wat ze te melden hadden.

Nu was het begin met The Strokes tot aan de enkels affakkelen, de reviews waren tenenkrommend etc. al een storend begin want er zijn ook genoeg wél goeie.

En dan mbt coachella echt maar een paar namen noemen en dan een artiest die youtube filmpjes af gaat spelen helemaal de hemel in prijzen en wat een show blablabla.

Ik luister graag maar als dit de standaard wordt dan haak ik snel af. Objectief festivaloptredens bespreken en niet te veel eigen mening als het even kan, als dat te moeilijk is dan graag een eigen podcast.

Te zuur? Maakt me niks uit ❤️

Ik luister eigenlijk altijd met veel plezier naar de podcast, vooral die festivalvooruitblikken vind ik top. Lekker een beetje de line-up leren kennen en alvast in de stemming komen

Maar ik merk de laatste tijd wel dat het me iets minder pakt. Wat ik een beetje mis is dat er wat breder gekeken wordt naar de line-up. Het is nu vaak best pop-georiënteerd (niks mis mee natuurlijk gelet op de grootte van dit genre,) maar het zou juist leuk zijn als er ook wat meer buiten dat straatje wordt gekeken. Juist die verrassende namen maken het voor mij interessant.

Misschien ben ik ook gewoon een beetje een boomer aan het worden😅.
Moet toch even een kleine positieve shoutout geven aan de redactie na mijn eerdere reactie.

De Dauwpop-aflevering van vandaag vond ik leuk. Fijn dat er wat breder naar de line-up werd gekeken en ook de minder bekende namen voorbij kwamen. Daardoor weer wat nieuws ontdekt, zoals Panic Shack.

Dus dank 🙏.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Users who are viewing this thread