Countdown to Rock Werchter 2017

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.783
3.734
Donderdag
16:45-18:00 Prophets of Rage (We beginnen ons festivalweekend, in ieder geval qua planning, wat later maar dan wel meteen met wat opzwepende muziek. Ben niet heel overtuigd van hun muziek wat ik zo via de laptop luister, maar volgens de reacties op hun pinkpop optreden moet het live goed zijn)
18:45-20:00 Imagine Dragons (Aantal bekende nummers en ook tussen hun nieuwe(re) liedjes zitten wel een paar leuke tussen)
19:35 – 20:45 Lorde (Voor mijn vriendin denk ik ff een stukje kijken. Hoeft voor mij niet per se, maar even een kijkje nemen kan geen kwaad)
20:50-22:20 Arcade Fire (Hier heb ik het meeste zin in op de eerste dag. Eerste keer dat ik de meeste nummers luisterde was ik niet meteen verkocht, maar waardeer het meer en meer. Tel daarbij op dat het live een spektakel moet zijn en dit moet wel het hoogtepunt van de eerste dag gaan worden!)
23:10 – 00:40 Kings of Leon (Op elk album toch wel een aantal lekkere nummers en live spelen ze strak zonder al te veel poespas. Ik kan dit wel waarderen, gelukkig niet als afsluiter van het gehele festival want ik vind dat dit ook met een klapper moet, en op de eerste dag hoef ik nog niet al mijn energie kwijt)
Vrijdag
14:00 – 14:50 Kaleo (Prima eerste plaat, goede stem, leuke tracks. In tegenstelling tot donderdag de dag rustig beginnen)
15:25 – 16:25 Nathaniel Rateliff & The Night Sweets (Hier heb ik erg veel zin in! Ik denk dat ze beter tot hun recht zouden komen in een kleinere setting, maar vind het echt leuke muziek)
17:00 – 18:00 White Lies (De sound spreekt me wel aan, maar van een afstandje en een hapje eten is prima)
18:40 – Royal Blood (Nieuwe single erg fijn! Eerdere werk ook goed en dat maar met z’n 2en.)
19:40 – 20:55 Bazart (Op één of andere manier pakt het beetje vage muziek me en dat gaat zeker leuk worden in the barn)
21:55 – 23:10 Oscar and the Wolf (2 jaar geleden ook gezien en was aangenaam verrast. Paar maand voor het festival geopereerd aan de knie, maar tegen beter weten in met veel bier aardig losgegaan en dat voelde ik de volgende dag maar al te goed. )
23:10 – 01:00 Radiohead (hier hou ik dan persoonlijk niet zo van. Aantal nummers wel leuk, maar ben er snel zat van)
Zaterdag
15:30 – 16:20 Seasick Steve (lekker rustig de dag weer beginnen ergens zittend waarschijnlijk)
16:20 – 20:55 GEEN IDEE!!
20:55 – 22:25 System of a Down (Mijn persoonlijke hoogtepunt van het weekend. Veel geluisterd in mijn jeugd en het blijven toch heerlijke rammers. En die set op pinkpop… Bijna allemaal ‘bekende’ nummers. Dit wordt ouderwets beuken)
23:15 – 01:00 Linkin Park (Hopelijk veel oude nummers want dit luisterde ik vroeger ook wel eens. Die oude nummers vind ik nog steeds wel wat hebben)
Zondag
(13:30 – 14:10 Nothing But Thieves. Als we er zin in hebben… denk dat het hem niet wordt maar anders pikken we deze even mee)
14:45 – 15:45 Dropkick Murphy’s. Feest! Zin in!!
16:30 – 17:30 The Kills. Kende het niet, maar toch wel interessant. In ieder geval het begin meepikken en dan zien of we het uit gaan kijken of op de helft door naar
17:05 – 18:05 Benjamin Clementine. Heerlijk die piano en stem.
18:00 – 19:00 The Lumineers/Rag N Bone man. The Lumineers hoort niet op het hoofdpodium denk ik, dat hoort in iets kleins met hun kleine nummers. Rag N Bone Man dijk van een stem. Zien we dan wel waar we voor gaan
20:15 – 21:30 Alt-J. Ook hier veel zin in. Over de nieuwe nummers ben ik wat verdeeld, aantal goed aantal vind ik wat minder. Setlist van KEXP vond ik erg fijn en luister ik regelmatig.
22:30 – 01:00 Foo Fighters. Dit is met een klapper afsluiten.


Wel heel veel mainstage :lol:
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
597
Nu ik weer eens goed kijk naar line-up had ik hier toch wel graag bij geweest. Toch wel aantal mooie knallers die ik nog niet live gezien heb. Ondanks dat het behoorlijke commerciële namen zijn zou ik me hier uitermate goed vermaken.
Volgend jaar toch maar weer eens overwegen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
visdave34 wrote:
Brian wrote:
Rock Torhout wrote:
Die setlist van Radiohead in Florence gisteravond, daar zou ik voor tekenen op Werchter hoor:

Exit music, karma police, paranoid android, airbag, 2 + 2 = 5, There there, Pyramid song, Fake plastic trees, Street spirit, lotus flower, etc. etc.


Geen just, i promise, creep en burn the witch. Ik niet


Een Radiohead setlist is per definitie te kort…
1f609.svg


Edit: verkeerde topic, I know, maar hoe vet zou het zijn als ze zondag opnieuw Lift in Nederland live spelen…


Lift zou lekker zijn! Ik denk dat RW meer kans maakt dan BKS daarvoor. Iets zegt me dat ze het weleens op Glastonbury kunnen laten debuteren (release van dat nummer is op die dag) en RW is hun 2de show na Glasto…

Verder hoor ik dat ze 15 Step in de set houden, heeerlijk energiek nummer. En Burn The Witch geef ik een grote kans, spelen ze op 90% van de shows.

Mja, het is altijd wat verliezen... Van die setlist in Firenze vind ik het super dat ze 2+2=5 spelen, zou ik heel graag op Rock Werchter horen, maar spelen ze zelden. Geen Burn the Witch inderdaad, maar ook geen Nude én geen Reckoner, meestal spelen ze toch wel één van beiden. Of House of Cards! Als In Rainbows-'fan' hoop ik toch op minstens één van deze drie.

Creep mag voor mij achterwege gelaten worden btw.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Ik moet zeggen dat het me eigenlijk niet heel veel boeit wat ze allemaal spelen(want zo veel nummers zijn goed dus ze zullen altijd wel wat van m'n favorieten spelen), maar hoop ergens wel echt dat ze Lucky spelen.
 

Harlan Koppenberg

Playlistbediener
20 mrt 2016
6
0
Donderdag
Prophets of rage
Imagine dragons,
2 jaar geleden gezien op lowlands en aangenaam verrast.
Lorde wil ik ook graag zien laatste album is goed
Arcade fire; veel positieve verhalen over hun gehoord hier
Kings of Leon, redelijk fan van deze band. Blijkt live redelijk tegen te vallen.. ben benieuwd

Vrijdag
Future islands
White lies: leuke muziek gezien op Pinkpop 2014 en was toen wel Oke
Royal blood gewoon vette muziek
Dan een twijfel tussen Oscar and the wolf of Radiohead.. geef zelf niet zoveel om Radiohead maar mooie kans om ze eens live te zien... Oscar and the wolf wel 2 hele lekker nummers uitgebracht, so real en breathing.

Zaterdag
Glass animals en MGK of Seasick steve.. dillema!
Jimmy eat world; paar leuke nummers ergens vanaf de wei met biertje in de hand.
Blink 182: heerlijk gouwe oudes..
Passenger: heerlijke singer-songwriter
System of a down: blijkt live tegen te vallen, ook filmpjes die ik gezien heb vanaf Pinkpop klinkt het wat matig..
Linkin park. Gewoon gaaf!

Zondag
Nothing but thieves: heerlijk nummertje Amsterdam, tripswitch: fifa
The kills en Lumineers gewoon lekker vanuit het gras
Grote twijfel tussen alt J en Soulwax. Wacht even mening van vriend die nu naar BKS is over Soulwax.
Eindigen met foo fighters.

Toch nog veel bands die ik wel wil zien en heel gaaf vind!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Aanstaande zaterdag eerst maar eens opwarmen met TW Classic! De weide ligt er prachtig bij en ik heb zin in beide festivals!

Donderdag:
Cigarettes After Sex [Als ik al uit m'n tent ben gerold]
Whitney
Mark Lanegan Band
Prophets of Rage
Tegen deze tijd zal het wel tijd voor eten zijn
Imagine Dragons, heerlijke live act
Arcade Fire, een van m'n favoriete acts op het hele affiche! Misschien hiervoor nog een klein stukje Lorde meepakken vanaf The Slope?
The Chainsmokers, waarom ook niet, Kings of Leon kijk ik wel van achterin met een pilsje
Kings of Leon

Vrijdag:
Tot 16:00 niet zoveel interessants
Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, z'n show vorig jaar was heerlijk, gewoon weer gaan kijken
White Lies
Royal Blood
Bazart
James Blake/The Pretenders, hangt een beetje af wat de rest wil en hoe The Pretenders dit weekend bevallen
Radiohead

Zaterdag:
Blues Pills
Glass Animals
Seasick Steve
SOHN??
Jimmy Eat World
Kodaline?
Blink-182
Passenger
Crystal Fighters?
System of a Down?
Bonobo
Above & Beyond
Linkin Park een stukje

Zondag:
Slapen/Cage the Elephant/Nothing But Thieves
Dropkick Murphy's
The Kills
The Lumineers
Soulwax
The Avalanches?
Foo Fighters

Vind dat er aardig wat elektronisch tussen zit in de line up, vorig jaar ook al maar nu nog meer. Had ook graag overdag nog 1 of 2 classic namen willen zien zoals vorig jaar Iggy Pop, Robert Plant en dergelijke. Al met al gaat het weer een geweldig weekend worden!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Denk niet dat je van de slope in staat bent om optredens van uit de tenten te zien?
De schermen voor optredens te volgen buiten de tenten, stonden vorig jaar tussen de KluB C en de Barn.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Dan zal ik ook maar mijn laatste lijstje eens gaan opstellen. Voor mij is de zondag eigenlijk de minste dag, ondanks dat op deze dag de beste headliner staat. Maar ach, een rustige dag mag ook al eens, dan heb ik tenminste tijd om iets te gaan eten en de Apero eens te ontdekken.

13:30-14:10 Nothing But Thieves (Mainstage) : Sterk begin van de dag, met een band met zo'n stevige sound. Wakker worden met harde gitaren, beter kan de laatste dag niet starten. En wat een stem! Van deze band gaan we de komende jaren nog veel horen, geloof ik. Yes, must-see!

14:45-15:45 Dropkick Murphys (Mainstage) : Van deze band had ik op voorhand al gehoopt dat ze opnieuw het Werchterse gras zouden platspelen. Gewoon zeer leuke folkpunk. Ik ben misschien nog iets meer fan van Flogging Molly, maar dit is toch een fijn alternatief. The boys are back and they are looking for trouble!

16:30-17:30 The Kills (Mainstage) : Ik had liever The Killers geschreven, maar het is niet anders. Best wel een oké band, maar het doet mij niet erg veel. Ik zal hier waarschijnlijk wel van een afstandje naar kijken, maar ik zou het ook niet erg vinden om dit te moeten missen.

18:05-19:05 Rag'n'Bone Man (The Barn) : Wat een heerlijk charisma straalt die mens uit! Twee grote hits met genoeg soul om de tent in te pakken en nog heel wat leuke, minder bekende nummers. Veel meer hoeft daar niet over gezegd. Enkel jammer dat The Lumineers tegelijk geprogrammeerd staat. Die had ik namelijk ook wel willen zien, maar Rag'n'Bone Man is hier toch wel de interessantste keuze.

19:05-22:30 eten/drinken/niksen (zowat overal) : En plots heb ik een heel groot gat tot aan Foo Fighters. Wat hier geprogrammeerd staat zegt mij nu eens werkelijk niks. Ideaal moment om de laatste bonnen uit te geven aan wat snacks, een deftige maaltijd, of gewoon aan een paar cocktails of speciaalbieren. Alt-J vind ik (sorry dat ik het zeg) nogal onnozele muziek. Ze hebben een paar leuke riffs, maar dit hou ik geen uur en een kwart vol. Het alternatief heet dan Soulwax, en ook al weet ik dat dit best wel een begrip is, zal ik hier toch niet bij zijn. EDM is écht niet mijn ding. Dit grote gat met geen enkel deftig alternatief is toch wel een minpunt in de programmatie. Waarschijnlijk zal ik wel bij Alt-J gaan aanschuiven, maar alleen om een goed plaatsje te versieren voor Foo Fighters. Dat wordt daar dus meer dan een uur staan wachten, met heel wat verveling, maar je moet iets overhebben voor de beste band van het weekend zeker?

22:30-01:00 Foo Fighters (Mainstage) : Zoals ik aan het begin van mijn post al zei: de topper op de affiche. Eveneens de grootste verrassing. Ik denk niet dat veel mensen deze booking hadden zien aankomen. Er zijn niet genoeg superlatieven om FF te beschrijven, een betere afsluiter van het weekend had ik mij niet kunnen voorstellen. Dat wordt echt een hele avond, maar liefst 2u30 (!), meezingen met Dave en de zijnen. Machtig! Een hitcatalogus om een hele dag mee te vullen en de nieuwe nummers zijn uitstekend. Een rockband van het zuiverste ras, laat maar komen!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Oohh ik had even gehoopt dat The Slope tussen KlubC en The Barn kwam, had alleen de plattegrond nog niet bekekend. Ach er zitten genoeg 'filler' artiesten tussen dus een rondje over t terrein en een beetje ontspannen kan geen kwaad! Was vorig jaar voor 't eerst op Werchter, vond het geweldig maar nu het terrein er zoveel beter bij ligt ziet het er echt schitterend uit! Heb er onwijs veel zin in!
 

Max

Playlistbediener
8 feb 2017
10
3
Heb er enorm veel zin in.
Net eens een lijstje gemaakt waarbij:
(X) achter het optreden mijn verkennende bands zijn, die ik makkelijk kan skippen of van een afstandje kan bewonderen
schuingedrukt zijn de optredens die ik sowieso wil zien maar waar ik geen super hoge verwachtingen van heb (of ze nog niet goed genoeg ken)
dikgedrukt zijn de optredens waar ik mij het meest op verheug/waar ik enorm fan van ben.

Donderdag:

13.40 - 14.10 Declan McKenna

14.10 - 15.00 Cigarettes after sex (X)
15.00 - 15.45 Whitney (X)
15.45 - 16.45 Mark Lanegan (X)
16.45 - 18.00 Prophets of Rage
18.45 - 20:00 Imagine Dragons

20:00 - 20.45 Lorde
20.45 - 21.45 Xavier Rudd
21.45 - 23.00 - Chainsmokers
23.00 - 00.40 - Kings of Leon



Vrijdag:
13.00 - 13.30 Lany (X)
13.30 - 14.00 Tamino (X)
14.30 - 15.15 Warhaus (X)
15.25 - 16.25 Nathaniel Rateliff & The night Sweats
17.00 - 18.00 White Lies
17.40 - 18.40 Birdy

18.40 - 19.40 Royal Blood -> Als mijn vrienden liever Dua Lippa hebben dan zou ik daar ook geen probleem mee hebben.
19.40 - 20:30 Bazart
20.30 - 21.30 James Blake

21.55 - 22.30 Oscar and the Wolf
22.30 - 01:00 Radiohead


Zaterdag:
13:00 - 13:40 - Frank Carter & The rattlesnakes
14.10 - 14.35 - Blues Pills (X)
14.35 - 15.25 - Glass animals (X)
15.30 - 16.20 Seasick Steve
16.05 - 17.00 SOHN (X)
17.00 - 18.00 Jimmy Eat World
17.50 - 18.50 - Kodaline
18.50 - 20.05 - Blink 182
19:50 - 20:50 - Passenger

20:55 - 22:25 - S.O.A.D.
Voor mij dan toch de grootste clash:
Ben enorm fan van de Trance Muziek; Above & Beyond is gewoon heerlijke muziek. En het oude Linkin Park is toch echt iets wat ik ook een keer live wil zien. Het liefst beide dus wellicht de helft voor beide.
Linkin park / Above and beyond

Zondag:
13:30 - 14.10 - Nothing but thieves (X)
14.45 - 15.45 Dropkick Murphy's
16.30 - 17.30 - The kills (X)
18.15 - 19.15 - The Lumineers Geweldige nummers, ben benieuwd of ze live ook goed zijn.
19.15 - 20.05 - Warpaint (X)
20:15 - 21:30 - Alt- J , Kende het eerst niet goed, maar na wat zoekwerk lijkt het me geweldige muziek en wil ik ze live aanschouwen!
21:30 - 22:20 - The avalanches (X)
22:30 - 01:00 - Foo Fighters <-- Zo ver mogelijk vooraan :)!:)!

Zaterdag/Zondag zijn voor mij de beste dagen, Donderdag volgt. Vrijdag vind ik de minste dag, ben niet super fan van Radiohead maar wie weet kunnen ze mij live verassen :)!
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Heeft er iemand vorig jaar een MySpace gehad.

Wij hebben er dit jaar 1.. nou eigenlijk 2.. een voor 6 en een voor 2.. maar we komen niet tegelijk aan en willen wel samen staan..

Kan dit
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Oohh ik had even gehoopt dat The Slope tussen KlubC en The Barn kwam, had alleen de plattegrond nog niet bekekend. Ach er zitten genoeg ‘filler’ artiesten tussen dus een rondje over t terrein en een beetje ontspannen kan geen kwaad! Was vorig jaar voor ’t eerst op Werchter, vond het geweldig maar nu het terrein er zoveel beter bij ligt ziet het er echt schitterend uit! Heb er onwijs veel zin in!

Dat was eigenlijk ook mijn hoop. Dat je vanaf de helling zicht had op optredens (al was het maar op de videoscherm van the Barn en Klub C.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
visdave34 wrote:
Black Lies wrote:
Leuk om jullie verhaaltjes te lezen! Thanks for sharing.

Ik snap niet waarom Radiohead bij iedereen zo hoog scoort tho. Vond het bij vlagen leuk, maar over het algemeen een erg saaie setlist met veel slaapmomenten. Zeker geen top-3 waardig iig. 2,5u Thom Yorke is ook wat veel van het goede. En dan kende ik toch zeker de helft van de nummers wel, maar bijvoorbeeld deze uitvoering van Everything in the Right Place was best teleurstellend vergeleken bij HMH vorig jaar. Of een nummer als Let Down wat letterlijk een Let Down was, omdat het veld gewoon in slaap valt. Dat zal vast anders zijn als je fan bent of erg vooraan staat. Zelfde geldt voor Nude en All I Need, wat een saaie bedoeling waren die nummers ook.


Ik snap niet waarom Radiohead bij jou zo laag scoort tho. Vond het bij vlagen briljant en over het algemeen een erg gedurfde setlist met veel magische momenten. Zeker top-3 waardig iig. 2,5u Thom Yorke is eigenlijk te weinig. Ik kende alle nummers en bijvoorbeeld deze uitvoering van Idioteque was best vet vergeleken bij HMH vorig jaar. Of een nummer als Let Down wat zijn naam geen eer aandoet, omdat het hele veld ademloos toekeek. Dat zal vast anders zijn als je geen fan bent of maar met een schuin oog oplet. Zelfde geldt voor Nude en All I Need, wat een pareltjes zijn dat toch.


Hahaha keurig gepareerd. Hulde!

Al ben ik qua fan ook van het kaliber Black Lies. Ik ben benieuwd of ze op een giga festival als RW een vergelijkbare setlist aandurven of toch wat harder/bekender werk laten horen.

Ik vervolg deze discussie uit het BKS forum, maar hier:

Voor RW verwacht ik eigenlijk een vergelijkbare setlist (wel met wat andere nummers).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Heeft dat niet gewoon te maken met wat voor soort festival ze speelden. BKS is gericht op een redelijk alternatief publiek en misschien hebben ze daarom gekozen om een setlist te doen die de minder bekendere nummers aan doet en dus ook bv Creep, Karma Police etc eruit laten.. Ik denk niet dat ze dat bij RW gaan doen tho en ik kan me ook niet voorstellen dat ze zoiets gaan doen op Glastonbury dit weekend.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Dit is een setlist die RH speelde op een festival waar ook o.a. Green Day en Linkin Park speelde, 2 dagen voor BKS:

Daydreaming
Desert Island Disk
Ful Stop
Airbag
15 Step
Myxomatosis
The National Anthem
All I Need
Pyramid Song
Everything in Its Right Place
Reckoner
Bloom
Weird Fishes/Arpeggi
Idioteque
The Numbers
Exit Music (for a Film)
Paranoid Android

Encore:
No Surprises
Nude
2 + 2 = 5
Bodysnatchers
Fake Plastic Trees

Encore 2:
Lotus Flower
Creep
Karma Police

Die van RW zal wel in die lijn liggen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Examens zijn gedaan en de voorbereidingen zijn hier ook stillekes aan begonnen. We gaan met een grotere groep als vorig jaar wat uiteindelijk wel zal uiteen spatten in kleinere, dat hebt ge altijd I guess.. Ondanks dat de line up in de breedte niet zoals vorig jaar is kijk ik er weer erg naar uit. Ik denk dat ik een paar keer ga moeten heen en weer hoppen van stage en lopen maar al bij al vielen de clashes dit jaar erg mee.
Dagen ingedeeld: donderdag > zondag > vrijdag > zaterdag

Donderdag:
Tout Va Bien (13:00-13:40)
Declan McKenna (13:40-14:10)
Cigarettes After Sex (14:10-15:00)
Whitney (15:00-15:45)
Prophets Of Rage (16:45-18:00) (clash met Warhola maar dit lijkt me zo'n groep die je niet vaak meer gaat zien hierna dus PoR it is)
Lorde (19:35-20:45)
Arcade Fire (20:50-22:20)

Mura Masa ( 23:00-00:00)
Kings Of Leon (00:00-00:40)

Vrijdag:
Coely (13:00-13:35)
Slowdive (14:00-14:50)
Nathaniel Rateliff (15:25-16:25)
White Lies (17:00-18:00)
Royal Blood (18:40-19:40)
James Blake (20:30-21:30)
Radiohead (22:30-1:00)


Zaterdag:
Frank Carter (13:00-13:40)
J Bernardt (14:00-14:40)

Glass Animals (14:40-15:25)
SOHN (16:05-17:05)
Blink-182 (18:50-20:05)
System Of A Down (20:55-22:25)
Above & Beyond (23:05-00:20)
Linkin Park (00:20-1:00)

Zondag:
Nothing But Thieves (13:30-14:10)
Thurston Moore (14:30-15:30)
Fatima Yamaha (15:30-16:15) / Maar hoef ik niet per se te zien
Rae Sremmurd (16:15-17:05)
Benjamin Clementine (17:05-18:05)
The Lumineers (18:15-19:15)
Soulwax (20:05-21:20) (clash met Alt-J al zie ik die ook op NOS dusja..)
The Avalanches 21:20-22:20)
Foo Fighters (22:30-1:00)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
18:05-19:05 Rag’n’Bone Man (The Barn) : Wat een heerlijk charisma straalt die mens uit! Twee grote hits met genoeg soul om de tent in te pakken en nog heel wat leuke, minder bekende nummers. Veel meer hoeft daar niet over gezegd. Enkel jammer dat The Lumineers tegelijk geprogrammeerd staat. Die had ik namelijk ook wel willen zien, maar Rag’n’Bone Man is hier toch wel de interessantste keuze.

Als er tegelijkertijd wat anders leuks is zou ik dat doen. Heeft echt wel een goede stem maar het was op Pinkpop (vergelijkbare set) echt heeeel erg saai. Rag 'n Boring.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Dit is een setlist die RH speelde op een festival waar ook o.a. Green Day en Linkin Park speelde, 2 dagen voor BKS:

Daydreaming
Desert Island Disk
Ful Stop
Airbag
15 Step
Myxomatosis
The National Anthem
All I Need
Pyramid Song
Everything in Its Right Place
Reckoner
Bloom
Weird Fishes/Arpeggi
Idioteque
The Numbers
Exit Music (for a Film)
Paranoid Android

Encore:
No Surprises
Nude
2 + 2 = 5
Bodysnatchers
Fake Plastic Trees

Encore 2:
Lotus Flower
Creep
Karma Police

Die van RW zal wel in die lijn liggen.

Komt grotendeels overeen met de setlist van BKS. Alleen dan met Creep en Karma Police, maar zonder Street spirit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
mattman wrote:
Dit is een setlist die RH speelde op een festival waar ook o.a. Green Day en Linkin Park speelde, 2 dagen voor BKS:

Daydreaming
Desert Island Disk
Ful Stop
Airbag
15 Step
Myxomatosis
The National Anthem
All I Need
Pyramid Song
Everything in Its Right Place
Reckoner
Bloom
Weird Fishes/Arpeggi
Idioteque
The Numbers
Exit Music (for a Film)
Paranoid Android

Encore:
No Surprises
Nude
2 + 2 = 5
Bodysnatchers
Fake Plastic Trees

Encore 2:
Lotus Flower
Creep
Karma Police

Die van RW zal wel in die lijn liggen.


Komt grotendeels overeen met de setlist van BKS. Alleen dan met Creep en Karma Police, maar zonder Street spirit.

En No Surprises, 2+2=5 (!) en Fake Plastic Trees (!!) er ook nog bij hé. Toch wel 5 hits extra.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken