CORE Festival 2023 - Nieuws en Geruchten

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
632
426
Met nog maar 2 maand te gaan voor het festival lijkt het mij wel een vreemde strategie om de line-up nog steeds deels achter te houden. Zeker zaterdag ziet er nog verbazingwekkend kaal uit op dit moment.
Masego op zaterdag, al de rest voor de zondag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
+ Pusha T (!), Ravyn Lenae, Hunee, DJ Seinfeld, Dan Shake

Dikke lineup aan het worden hoor.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
Nice hoor, weer 3 op 5 voor mij. Wordt echt mooi opgebouwd zo.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
632
426
Ziehier de volledige line-up. Toch nog het gevoel dat er op zaterdag een dance-afsluiter ontbreekt op de Ardo-stage?
1680687674324.png
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
Een kleiner aantal namen dan vorig jaar, benieuwd of we nog wat last minute toevoegingen gaan zien.
Maar wat er staat, is wel echt sterk inderdaad. Alleen al met de twee hoofdpodia gaan mijn dagen waarschijnlijk al gevuld zijn.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Dit doen ze inderdaad erg goed, misschien volgende maand kijken of het past om een weekend Brussel te doen.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
632
426
Valt wel op dat er idd een pak minder namen staan dan vorig jaar. Vreemd ook dat er zaterdag geen dance-act afsluit, maar voor de rest alvast een heel fijne line-up. Gezien Romy op een dance-stage staat, zal dit effectief een dj-set worden?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
282
225
Valt wel op dat er idd een pak minder namen staan dan vorig jaar. Vreemd ook dat er zaterdag geen dance-act afsluit, maar voor de rest alvast een heel fijne line-up. Gezien Romy op een dance-stage staat, zal dit effectief een dj-set worden?
Geloof dat Romy al even met een DJ set tourt, ik verwacht hier niets anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
Echt knap hoe ik nauwelijks een act op die hele line-up leuk of interessant vind (Angèle en LIttle Simz), maar ik tegelijkertijd niet anders kan dan toegeven dat dit echt een geweldige en samenhangende line-up is. Echt heel knap affiche. Alleen niet voor mij. :ROFLMAO:
Eigenlijk een heel mooi compliment dit.
Ik ben alleszins helemaal akkoord, lineup is divers genoeg maar er zit ook een duidelijke lijn en visie in. Het voelt een beetje aan als BKS met meer focus op elektronische genres. Ik denk alleszins dat de boekers van RW en Tomorrowland hier een tof projectje hebben waarmee ze zich kunnen uitleven, wat misschien soms minder kan bij hun hoofdfestivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Eigenlijk een heel mooi compliment dit.
Ik ben alleszins helemaal akkoord, lineup is divers genoeg maar er zit ook een duidelijke lijn en visie in. Het voelt een beetje aan als BKS met meer focus op elektronische genres. Ik denk alleszins dat de boekers van RW en Tomorrowland hier een tof projectje hebben waarmee ze zich kunnen uitleven, wat misschien soms minder kan bij hun hoofdfestivals.
Precies, zo was het ook bedoeld. Een enorm compliment aan de organisatie. Niks voor mijn smaak, maar ik zie wel dat dit in hun straatje echt een prachtline-up is.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
282
225
Puike lineup, blij dat NxWorries zo hoog staat. Ben er bij, maar nog even wachten op hopelijk een goedkoop swapje.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
632
426
PIAS heeft zich in hun nieuwsbrief precies versproken, want bij GLINTS staat nog een aan te kondigen show op Core bij de tourdata. De line-up lijkt dus toch nog niet helemaal compleet.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230414-141058.png
    Screenshot_20230414-141058.png
    373,2 KB · Weergaven: 14

Gebruikers die dit onderwerp bekijken