Concertaankondigingen

Goh, omgekeerd weten we ook wel dat LN bands afschermt om bij de concurrentie te spelen. Het zal misschien wel mee in dat verhaal zitten?
Ik ben totaal onbekend met die wereld, maar klinkt inderdaad wel ergens logisch. Langs de andere kant heeft scorpio niet echt veel opties als ze hun grotere bands op grote festivals willen zetten.

ja en die is al bezig link
code: CANYOUFEELIT
Ik ken ze niet maar uit nieuwsgierigheid toch even op de presales-link gekeken en met verstomming geslagen door VIP PACKAGES
  • VIP 1: Inner Circle Experience: €465
  • VIP 2: Autographed Early Entry Package: €286,5
  • VIP 3: Early Entry Package: €185
:eek:

Ik ken ze niet maar uit nieuwsgierigheid toch even op de presales-link gekeken en met verstomming geslagen door VIP PACKAGES
Ik ben eigenlijk meer geschokeerd dat je ze niet kent dan door de prijzen. VIP en Amerikanen is nooit een goede combinatie voor de prijs.

• Haha
Waarderingen: B0G5
Early Entry in de AB dat is een nuttige investering 😅 Gelukkig zijn de gewone tickets wat redelijker geprijsd.

• Leuk
Het beste van al is dat de Inner Circle Experience je een plaatsje aan de barrière geeft maar je de plaats niet garandeert. Aangezien het idee van een Golden Circle in een zaal als de AB nogal hallucinant is, laten ze u via de Inner Circle Experience als eerste de zaal binnen zodat je vanvoor kan staan. Maar als je een drankje gaat halen of naar WC moet, dan heb je je plaats opgegeven.

• Leuk

Users who are viewing this thread