Benieuwd welke prijzen ze hanteert. Maar gezien ze de zaal zo vol mogelijk moet krijgen, kan ik me moeilijk inbeelden dat ze te zotte prijzen zou vragen. 50 tot 70 Euro lijken me een goede range.Phoebe Bridgers Vorst Nationaal 5 december
Benieuwd welke prijzen ze hanteert. Maar gezien ze de zaal zo vol mogelijk moet krijgen, kan ik me moeilijk inbeelden dat ze te zotte prijzen zou vragen. 50 tot 70 Euro lijken me een goede range.Phoebe Bridgers Vorst Nationaal 5 december
Vorig jaar bij Ghost was het heel.onwennig. Het is wel sfeerverhogend vind ik. Samen in een bubbel zitten.Lees net dat Phoebe Bridgers' concert telefoonvrij wordt. Ik weet dat veel mensen wel willen filmen, maar ik vind het persoonlijk heerlijk om weer even 1 concertavondje terug te zijn in smartphonevrije tijden![]()
Het is wel iets wat ik haar zou zien doen. Dat ze daar een paar akoestische nummers doet of zo.Geen idee of deze info klopt maar ter info...
Bekijk bijlage 21034
Rosalia laatst ookEen deel van je show ergens midden in de zaal spelen lijkt zelfs een beetje de nieuwe standaard geworden. Ik heb het bij concerten het afgelopen jaar vaker wel gezien dan niet.
Parkway Drive, Electric Callboy, Nine Inch nails, Imagine Dragons, Avatar, Harry Styles
Het is niet heel origineel meer maar opzich wel tof, zo krijgen mensen met slechtere plaatsen in de zaal (of stadion) ook nog wat te zien van de show
Avatar ook? Bij hun laatste zaalshow in België (ab) was dit niet.Een deel van je show ergens midden in de zaal spelen lijkt zelfs een beetje de nieuwe standaard geworden. Ik heb het bij concerten het afgelopen jaar vaker wel gezien dan niet.
Parkway Drive, Electric Callboy, Nine Inch nails, Imagine Dragons, Avatar, Harry Styles
Het is niet heel origineel meer maar opzich wel tof, zo krijgen mensen met slechtere plaatsen in de zaal (of stadion) ook nog wat te zien van de show
Ik zat me even af te vragen waarom in vredesnaam, maar toen keek ik naar het weerbericht voor Amsterdam... Als ik dichterbij zou wonen zou ik nog wel toeslaan, regen concert heeft ook een sfeertjeVoor wie last minute voor een appel en een ei een tof concert wil meepakken: kaarten voor Father John Misty in het Amsterdamse Bostheater vanavond gaan inmiddels voor ca. 20 euro weg (tickets kostten 63), zag er net zelfs eentje voor 15 weggaan.
Blijft voor mij een absurde voorverkoopprijs voor Father JohnVoor wie last minute voor een appel en een ei een tof concert wil meepakken: kaarten voor Father John Misty in het Amsterdamse Bostheater vanavond gaan inmiddels voor ca. 20 euro weg (tickets kostten 63), zag er net zelfs eentje voor 15 weggaan.
Pfff t is dat Amsterdam zo:n eind weg is anders wel overwogen....Voor wie last minute voor een appel en een ei een tof concert wil meepakken: kaarten voor Father John Misty in het Amsterdamse Bostheater vanavond gaan inmiddels voor ca. 20 euro weg (tickets kostten 63), zag er net zelfs eentje voor 15 weggaan.
Mja... het Amsterdamse Bostheater in het Amsterdamse Bos, in Amstelveen. Dan vraag je erom. Voor het weerbericht maakt het weinig verschil ben ik bangAmstelveen ≠ Amsterdam![]()
Echt een toffe locatie, maar met dit weer idd wel een stuk minder aantrekkelijk. Het is ook best lastig te bereiken met ov, ik pak meestal ov-fiets vanaf Zuid.Voor wie last minute voor een appel en een ei een tof concert wil meepakken: kaarten voor Father John Misty in het Amsterdamse Bostheater vanavond gaan inmiddels voor ca. 20 euro weg (tickets kostten 63), zag er net zelfs eentje voor 15 weggaan.
Ah, komt er al een nieuwe tour aan? Nice! Heb haar afgelopen week met "Het Experiment" in het Burgerweeshuis gezien, dat was anderhalf uur compleet nieuwe nummers die op de shortlist staan voor het volgende album. Dit wordt daar een tweede ronde van zo te zien, paar andere zalen, wat tijd gehad om bij te schaven... interessant om het zo aan te pakkenWende@ 013, Tilburg (€37,30) do 5 nov '26 [dutch indie, dutch pop, dutch rock...]
Luxor, Arnhem do 29 okt '26Nobel, Leiden do 22 okt '26Nobel, Leiden vr 23 okt '26
Avatar ook? Bij hun laatste zaalshow in België (ab) was dit niet.
Wat een top namen weer bij de Ekko. Sinds ik een beetje op concerttickets wil besparen is dat een beetje mijn go to spot geworden. Qua Engelse en Ierse artiesten hebben ze het sowieso altijd wel correct qua boekingenmaandag lijstje:
.multibeat@ Ekko, Utrecht (€16,50) vr 2 okt '26 [instrumental, downtempo, chillwave, inst...]
Apeshit@ Ekko, Utrecht (€14,00) do 10 sep '26
Ariel Posen@ Paradiso, Amsterdam (€23,50) do 25 feb '27 [modern blues, jazz funk...]
Bedouine@ Ekko, Utrecht (€17,50) do 3 sep '26
Carson McHone @ Ekko, Utrecht (€16,50) zo 30 aug '26 [americana, alt country...]
Coilguns@ Little Devil, Tilburg zo 29 nov '26 [mathcore, noise rock, sludge metal, post...]
Daryll-Ann@ Ekko, Utrecht (€27,50) zo 20 sep '26 [dutch indie...]
Dear Omen + Silent Runners @ De Bosuil, Weert (€15,00) do 22 okt '26
Destroyer@ Ekko, Utrecht (€27,50) vr 18 sep '26 [chamber pop, art pop...]
Ebbb@ Ekko, Utrecht (€13,50) wo 9 dec '26 [indie dance, indie electronic, electropo...]
Emf@ Paradiso, Amsterdam (€22,50) ma 30 nov '26 [madchester...]
Emmy d'Arc & Zen Link @ Volt, Sittard-Geleen (€15,00) za 5 dec '26
Fenne @ Ekko, Utrecht (€15,50) za 17 okt '26
Figgie@ Ekko, Utrecht (€16,50) do 16 jul '26 [nederpop...]
Francis of Delirium@ Ekko, Utrecht (€13,50) vr 11 sep '26 [rock, alternative folk, indie rock, bedr...]
Gerson Main@ Paradiso, Amsterdam (€24,00) do 24 dec '26 [dutch singer-songwriter...]
Gilla Band@ Ekko, Utrecht (€26,50) ma 25 jan '27 [noise rock, post-punk, industrial rock...]
Grommet @ Melkweg, Amsterdam (€17,25) vr 13 nov '26
High Hi@ Ekko, Utrecht (€16,50) za 12 dec '26 [indie pop...]
Holy Fawn@ Ekko, Utrecht (€19,00) zo 15 nov '26 [shoegaze, post-rock...]
Iron Jinn & Temple Fang@ Ekko, Utrecht (€20,50) za 28 nov '26 [stoner metal, space rock...]
Isabèl Usher @ Paradiso, Amsterdam (€18,50) zo 22 nov '26 [nederpop...]
ITZY@ AFAS, Amsterdam 2026-09-13 [k-pop...]
Jesse Hoefnagels@ Ekko, Utrecht (€17,00) za 26 sep '26 [nederpop...]
Just Mustard@ Ekko, Utrecht (€23,50) zo 9 aug '26 [shoegaze, lo-fi indie, noise rock, post-...]
Kaat Van Stralen@ Ekko, Utrecht (€17,00) vr 27 nov '26
Kelsey Lu@ Paradiso, Amsterdam (€25,00) vr 6 nov '26 [alternative r&b...]
Klezmagic@ Ekko, Utrecht (€16,50) vr 4 dec '26
Kojey Radical@ Paradiso, Amsterdam (€17,00) do 12 nov '26 [alté...]
Lézard@ Ekko, Utrecht (€13,50) wo 18 nov '26
lief later, @ Ekko, Utrecht (€4,50) do 11 jun '26
Martin Luke Brown@ Ekko, Utrecht (€18,00) wo 11 nov '26 [martin luke brown...]
Masego@ AFAS, Amsterdam 2026-10-08 [jazz, neo soul, contemporary r&b, altern...]
Matt Nash@ Doornroosje, Nijmegen (€20,00) di 1 dec '26 [dutch house, progressive electro house, ...]
Natanya@ Paradiso, Amsterdam划分 (€19,00) ma 26 okt '26 [uk r&b, alternative r&b...]
Nectar Woode@ Ekko, Utrecht (€19,50) zo 25 okt '26
Nouvelle Vague@ Paradiso, Amsterdam (€35,00) za 26 sep '26 [lounge, nu jazz...]
Ó’fada @ Ekko, Utrecht (€5,50) za 4 jul '26
Ontaard@ Ekko, Utrecht (€16,50) vr 23 okt '26 [sludge metal...]
Oxis@ Ekko, Utrecht (€16,50) vr 19 jun '26 [indie electronic, bedroom pop, alternati...]
Paskal Jakobsen Solo @ Gebouw-T, Bergen op Zoom (€30,50) do 4 feb '27
Personal Trainer@ Ekko, Utrecht (€24,50) za 27 jun '26 [crank wave, dutch indie, dutch indie roc...]
Phoebe Bridgers@ Ziggo Dome, Amsterdam ma 7 dec '26 [folk, singer-songwriter, indie rock, ind...]
Prostitute@ Ekko, Utrecht (€18,50) vr 28 aug '26 [noise rock...]
R.M.F.C. @ Ekko, Utrecht (€17,50) wo 23 sep '26 [garage rock...]
Ray Fuego@ Ekko, Utrecht (€21,50) za 8 aug '26
Ryan Davis & the Roadhouse Band @ Ekko, Utrecht (€20,50) wo 2 sep '26 [alt country...]
Sarah Julia @ Ekko, Utrecht (€19,50) do 3 dec '26
Soulidified @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) do 1 okt '26
Spice@ Paradiso, Amsterdam (€25,00) za 27 jun '26 [dancehall, soca, shatta, ragga...]
Static Dress@ Ekko, Utrecht (€21,50) za 24 okt '26 [shoegaze, post-hardcore, metalcore...]
TROMP @ Dynamo, Eindhoven (€12,50) za 19 sep '26
Vessbroz presents: Nowruz – A New Beginning @ Melkweg, Amsterdam (€33,35) za 20 mrt '27
Walk off the Earth@ Spot, Groningen (€50,00) ma 19 okt '26 [canadian rock, pop rock...]
Wende@ 013, Tilburg (€37,30) do 5 nov '26 [dutch indie, dutch pop, dutch rock...]
Yīn Yīn @ Ekko, Utrecht (€27,50) di 16 jun '26 [dutch indie...]