Concertaankondigingen

Lees net dat Phoebe Bridgers' concert telefoonvrij wordt. Ik weet dat veel mensen wel willen filmen, maar ik vind het persoonlijk heerlijk om weer even 1 concertavondje terug te zijn in smartphonevrije tijden 💥
Vorig jaar bij Ghost was het heel.onwennig. Het is wel sfeerverhogend vind ik. Samen in een bubbel zitten.
Helaas blijft de Dutch Disease wel aanwezig

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Een deel van je show ergens midden in de zaal spelen lijkt zelfs een beetje de nieuwe standaard geworden. Ik heb het bij concerten het afgelopen jaar vaker wel gezien dan niet.

Parkway Drive, Electric Callboy, Nine Inch nails, Imagine Dragons, Avatar, Harry Styles

Het is niet heel origineel meer maar opzich wel tof, zo krijgen mensen met slechtere plaatsen in de zaal (of stadion) ook nog wat te zien van de show

Een deel van je show ergens midden in de zaal spelen lijkt zelfs een beetje de nieuwe standaard geworden. Ik heb het bij concerten het afgelopen jaar vaker wel gezien dan niet.

Parkway Drive, Electric Callboy, Nine Inch nails, Imagine Dragons, Avatar, Harry Styles

Het is niet heel origineel meer maar opzich wel tof, zo krijgen mensen met slechtere plaatsen in de zaal (of stadion) ook nog wat te zien van de show
Rosalia laatst ook

Avatar ook? Bij hun laatste zaalshow in België (ab) was dit niet.

Users who are viewing this thread